|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Viperon |
רמיקס לאסילום
ו
The Keyboard Kids - Conception Of The Moonlight |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | הרמיקס של קולדוור לפול ואן דייייייייק |
מנו, כבוד !! |
|
|
| taltul |
קיצר כל מי שהיה וקבע להיפגש ןלא בא כפי שקבענו סתם מניאק...........
ובסופו של דבר נראה ראיתי את רונן.... כן כן...
אחי אתה הלכת בלי חולצה כל הזמן? נכון? וגם לא היו לך משקפיים...
ראיתי אחד דומה לך ממש... אבל לא בטוח... |
|
|
| DjChook |
אני ראיתי את רועי עודד ושחר...
רוברט ניגן במשאית של
ESC
אבל אני חוזר ואומר, הפורום שלטו במצעד הזה... גם מבחינת מוזיקה וגם מבחינת אנשים, פשוט חפירות לפנים :)
בקשר לעופר ניסים, אני לא יודע מה איתכם אבל כל האיזור של איפשאני רקדתי צעקו
"או או או או דיג'יי הומו"
וזה הכי הצחיק אותי בארץ :)
אסטריקס היה ממש טוב, רק חבל באמת שזה היה כזה קצר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
א. לא יודע הבאס היה נשמע לי עמוק יותר מאשר במקורי...
ב. מה הקשר של עופר ניסים מנגן מרקו וי?!?!
ג. אניווי היה טוב להזכר בקטע הזה שאהבתי מאוד ואני עדיין אוהב!!טק טראנס מעולה |
הבאסים בבמה המרכזית היו בהגזמה...לא יודע מי כיוון את האקולייזר אבל הרגשתי את הבאס חזק...לא יודע למה...במשאיות זה לא היה
כן זה מוזר שעופר ניגן מרקו וי ומה הוא מנגן טייסטו!? ככה זה שרוצים להדליק את הקהל....
באיזה שעה רוברט ניגן?
במשאית של 99 בהתחלה היה מוזיקה שחורה אחר כך שמעתי פסיי וזה לא היה יהל...
אה גם שכחתי מקודם להגיד אסטריקס ניגן אדיטים מיוחדים לטראקים שלו
כמו
fire, chaos
סחה על ההשקעה למצעד... |
|
|
| Viperon |
| רוברט ניגן ב2-2:30 |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני ראיתי את רועי עודד ושחר...
רוברט ניגן במשאית של
ESC
אבל אני חוזר ואומר, הפורום שלטו במצעד הזה... גם מבחינת מוזיקה וגם מבחינת אנשים, פשוט חפירות לפנים :)
בקשר לעופר ניסים, אני לא יודע מה איתכם אבל כל האיזור של איפשאני רקדתי צעקו
"או או או או דיג'יי הומו"
וזה הכי הצחיק אותי בארץ :)
אסטריקס היה ממש טוב, רק חבל באמת שזה היה כזה קצר |
לא...זה הקטע בפורום היה פסיי מגעיל... כזה שאפילו נראה לי מכיאל לא היה שומע... :)... בעעע
עכשיו אהבתי הכי הרבה את הטי אל וי ווקס והאומן 17 שהפציצו עם הפרוגרסיב האוס פה ושם...צח אמר לי גם כל פעם על הטראק שנוגן במסיבה עם ואן דייק...
עכשיו לגבי התקלה שקרתה לעופר זאת לא פעם היחידה - במשאית של טי אל וי קרה משהו בסגנון כאשר פשוט הפסיקה המוזיקה...לקח כמה דקות כדי לתקן... אבל שלומי זידן המלך יצא כמו מלך מהמצב הלא נעים עם דיליי מטורף יחד עם המשך של ההפגזה... ד''א הוא ניגן מוזיקה הכי טובה לדעתי - נהניתי ליד המשאית הזאת הכי הרבה...
עכשיו עוד משהו - השנה המשאית האריכו את דרכן ולא יצרו ישר אחרי שבאו לבמה המכרזית והמשיכו לנגן אחר כך...
לגיב המשאית של אפאפאפ - הפעם היו צנועים אבל ממש... שנה שעברה ההשקעה הייתה לפנים השנה על הפנים... היו כמובן דראגיסטיות אבל זה לא כזה מטורף לראות כי זה לא חדש...
עוד משהו... הטראק הראשון שניגן אסטקירס היה מש אבל ממש מרגש... רקדתי שם כמו לא יודע מה... פשוט פסיי יפה מאוד... כל זה לעומת שאר הטראקים שהיו בסגנון פסיכודאלי שגרתי ולא מרגש... כמובן שרקדתי פשוט יחסית לטראק הראשון זה לא היה שיא של ההתרגשות...
וגם אני לא ממש הבנתי מה קשר עופר ניסים וביטי...
ועוד משהו....... ראיתם כמה אנשים נהנו שם??? מוזר לראות את כולם משתגעים ואחר כך הולכים למסיבות חוגרים ושומעים ראפ....?!?!?
אני פשוט לא מוצא לזה הסבר... מה נסגר עם הקהל הישראלי???... |
|
|
| markfeldman |
זהו ?
אז בטוח אתם זוכרים מה הוא ניגן, חוץ מ-
PAUL VAN DYK - FOR AN ANGEL - COLDWARE REMIX
DA HOOL - MEET HER AT THE LOVE PARADE - COLDWARE REMIX |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמעתי אפילו את
carte blanche
במשאית של הסו
היה הרבה מאוד מוזיקה אלקטרונית שם...
אבל גם היה איזה משאית או שתיים עם מוזיקה ג'יפתית לאללה... משהו דרום אמריקאי יצורי כזה
נדבר על זה כבר בט'רד של המצעד :D |
לגבי המוזיקה הדרום אמריקאית זה היה גראיי אם אני לא טועה התאספו שם הרבה אנשי הראסטות למיניהם ככה שישר חתכנו משם למשאית אחרת... |
|
|
| Huge-A |
אני רואה שחר שבאת ללכת מכות לא לשמוע מוזיקה כמו בן אדם :D
בכל מקרה...
אני לא עוקב אחרי מצעדים ואני מאמין שבקודמים היו יותר טוב פי אלף
אבל מה לעשות זה מה יש וזה מה קיבלנו השנה ..
הרבה כבר אמרו על איך העיצוב של המשאיות היה רע. וסגנונות של מוזיקה לא קשורים למינהם במשאיות שונות..
בכל מקרה אני הגעתי עם חברים שלי היישר מירושליים עיר הקודש לצינון קל ברשל"צ ובסביבות השעה 12 וחצי יוצאים לכיוון ת"א מתחילים לצעוד בכדי להקדים את המשאיות ורואים ישר את הראפרים סבלימינאחס ועושים תמונה:stongue: ממשיכים רואים מולנו את המשאית של הום-מגה שהייתה אחרונה אבל קרחניסתית מאוד.
אחריה של האומן 17 כמובן ששם פגשנו את אחד החברים שדאג לפנק ולהעלות אותנו למשאית במילה אחת : תודההההההההההההההההההההההההההה
זהו לבסוף פגשתי את סיסי ואלי נודע לי שגיל פרש למנוחותונשארנו לשמוע את אסטריקס לזכר הימים שלי בפורום ב"ש :disbelief קרחנה !!!
היה נחמד בגדול ומעולה כי הייתי על המשאית פעם ראשונה בחיים שזה אומר עוד מילה :
חינםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
זהו נקווה באמת שנה הבאה שלא יעשו מצעד וזהו :toothless |
|
|
| eXeTik |
אני הגעתי לשם רק באיזה 16:00
בדיוק שהיה את
love comes again
איזה פאשלה ניסים הביא... לא יאמן
יש לי קליפים אם רק תביאו לי מקום לעלות
מרוב הדיבורים פה חשבתי התבטל המפגש, ועוד שאלתי איזה כמה שעות לפני שיצאתי... לא נורא
ולא, לא הייתי בלי חולצה טול, אני אביא תמונות יותר מאוחר ואז תדע אם ראית אותי או לא
בכל מקרה, היה בן זונה! במיוחד הסט של אסטריקס!!!
***Pics will follow |
|
|
| coby |
| טוב יאאלה תביאו כמה תמונות של ציצים ונגמור עם הטרד הזה כבר |
|
|
|
|