return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 27)
View this Thread in Original format
Huge-A
coby
:D
princess cc
quote:
Originally posted by Huge-A


נו מה אתם באמת חושבים שזו אישה?
זה גבר!!!!!!!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by princess cc
נו מה אתם באמת חושבים שזו אישה?
זה גבר!!!!!!!


ישה או גבר

זה משהו דוחה רצח!
Scorchio
מישהו מוכן להסביר לי מה טוב במצעד שיש בו משאית של מוזיקה שחורה ומשאית של מוזיקה אלטרנטיבית?!
רק המשאית של ה
TLV
והומגה היו שוות משהו
ו"רייב" מגוחך שבו אסטריקס צריך להיות מושפל ולנגן ביחד עם היצור הכי

מתרומם\מפליץ קוטג'\נושך כריות\לובש בוקסר הפוך\בוחש בשוקו\מרגיש חרא ביום טוב

עלי אדמות?!

מה טוב מה?@!?!?!!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Scorchio
מישהו מוכן להסביר לי מה טוב במצעד שיש בו משאית של מוזיקה שחורה ומשאית של מוזיקה אלטרנטיבית?!
רק המשאית של ה
TLV
והומגה היו שוות משהו
ו"רייב" מגוחך שבו אסטריקס צריך להיות מושפל ולנגן ביחד עם היצור הכי

מתרומם\מפליץ קוטג'\נושך כריות\לובש בוקסר הפוך\בוחש בשוקו\מרגיש חרא ביום טוב

עלי אדמות?!

מה טוב מה?@!?!?!!


אני לא יודע מה איתך
אבל נראה לי שהפוסט הזה הוא תחילתה של מלחמת אחים בפורום...

אני מסכים שבהחלט לא היה משהו מיוחד

וגם אני לא ממעריצי אדון ניסים שלטעמי אם הוא די גיי מוביל בארץ אז כנראה שבארץ הזה משממש רוצה לא צריך כשרון
צריך רק להתאמץ כדי להשיג משהוא רוצה..
היו לו כמה טראקים עם ווקאליסטית טובה שנשמעו יפה

אבל כ די גיי אני חושב שהוא כשלון-נקודה
ובקשר לזה שהוא הומו זה לא משנה לי שיעשה משבא לו...
Shahar
הרוב היה אלקטרוני!!! טוב שכך!!
רק המטרוק ו 99 הביאו מוזיקה מסריחה
אמנם ב 99 היה את רוברט ועידן גוטמן אבל היה להם את אלבו ושי 360 כל המעפנים האלה
והמטרוק התחילו עם מוזיקה טובה יחסית (בכניסה אני זוכר היה נחמד) אחר כך שהמשאיות נעצרו בצרלס קלור שמעתי שם רק מסחרי איזה גועל נפש!!!

כל מקרה לדעתי המשאית הכי טובה הייתה של הווקס והדום...
מישהו יכול לתת שמות של טראקים שהוא שמע שם!?

שמעתי שם גירסא נראה לי האורגינל של
Deborah Cox - Easy as life

היה גם
Offer Nissim - Anything
Marco V - Del c:\*.mp3

איזה עוד טראקים זיהיתם שם!?
היה שם אהוס בנזונההה אולי גם טריבל?!
קיצור מי שיכול לתת שמות של טראקים מהמשאית של הווקס שיתן!!

quote:
Originally posted by Scorchio
מישהו מוכן להסביר לי מה טוב במצעד שיש בו משאית של מוזיקה שחורה ומשאית של מוזיקה אלטרנטיבית?!
רק המשאית של ה
TLV
והומגה היו שוות משהו


למה?!
בווקס היה בנזונהההה
FFF לא הייתי כל כך אבל שעברתי שם היה ניו יורק אהבתי

היה מאכזב שהייתה מוזיקה שחורה אבל היו רק כמה משאיות בודדות עם מסחרה

בבמה המרכזית עופר איכזב מבחינת מיקסוס אבל שם טראקים שהדליקו תקהל
(מי ישמע כמה טראקים הוא כבר שם)
Scorchio
לא אכפת לי שהוא הומו זה היה רק כדי להמחיש כמה אני שונא אותו ותסגנון שלו שחוזר על עצמו כמו כל טראק שני של רובי ריוורה...
taltul
http://thor.prohosting.com/taltul04/me scorchio & nanos.JPG
:מימין לשמאל
(אני, צח, שלומי(חבר שלי
eXeTik
הבמה




היציאות








קצת בנות







אני וכמה ידידות








בסוף



חושפים רגליים, מנסים לעצור מונית :stongue:

Hell_Copter
גם אני הייתי במצעד...

פגשתי שם את חן, ואז את רון ונמרוד
היה סבבה כזה
אבל לא משהו יותר מדי מפוצץ...


היה פה ושם מוזיקה נחמדה
כמו נגיד קרטה בלאנש מהמשאית של הסו
וגם שמעתי שהם שמו מיד אחרי
spoiled & zigo - more and more
נוסטלגיה לפנים :)

חבל שלא ראיתי אותך רונן... היה יכול להיות מצחיק
markfeldman
quote:
http://thor.prohosting.com/taltul04/me scorchio & nanos.JPG
:מימין לשמאל
(אני, צח, שלומי(חבר שלי


הלינק דפוק..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 
Privacy Statement