|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
:( :sadgreen: :mad: :( :sadgreen: :mad: :( :sadgreen: :mad:
אני שונא ערבים :whip: :whip: :whip:
ואני עדיין לא מאמין שזה קורה לנו... למה בדיוק עכשיו למה בדיוק "דקה" לפני המצעד??? למהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
פאק אני לא יודע מה להגיד חבר'ה...
וזה שהיה כתוב "דחו את המצעד..." זה רק כדי שאנשים לא יתבאסו... בתאכלס אירוע כזה גדול לא דוחים... כי תאמת אין זמן לדחות אותו - מקסימום סוף שבוע הבא או אחרי הבא אבל לא יותר כי זה כבר לא זה - מי ירצה לרקוד בגשם???.....
.........................פאק...לא מאמין... לא מאמין |
|
|
| Dr.SuS |
| עדיין נפגשים ב4 אחרי הרחבה?:D :D :D |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
עדיין נפגשים ב4 אחרי הרחבה?:D :D :D |
לא מצחיק....:confused: |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
עדיין נפגשים ב4 אחרי הרחבה?:D :D :D |
ואללה לא מצחיק |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | | Originally posted by taltul אני שונא ערבים :whip: :whip: :whip: |
הה כן?
אתה שונא ערבים?
זאת אומרת שאתה מאשים גם את כלל ערביי ישראל בזה אני מבין....
גוד דמיט אנשים מתי כבר תבינו?!?!
חבל שאין לנו בפורום הזה איזה ערבי ישראלי.
זה היה יכול ללמד פה כמה אנשים שיעור חשוב |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
הה כן?
אתה שונא ערבים?
זאת אומרת שאתה מאשים גם את כלל ערביי ישראל בזה אני מבין....
גוד דמיט אנשים מתי כבר תבינו?!?!
חבל שאין לנו בפורום הזה איזה ערבי ישראלי.
זה היה יכול ללמד פה כמה אנשים שיעור חשוב |
סליחה?
על מה בדיוק יהיה השיעור? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
הה כן?
אתה שונא ערבים?
זאת אומרת שאתה מאשים גם את כלל ערביי ישראל בזה אני מבין....
גוד דמיט אנשים מתי כבר תבינו?!?!
חבל שאין לנו בפורום הזה איזה ערבי ישראלי.
זה היה יכול ללמד פה כמה אנשים שיעור חשוב |
נו מה אתה גנוב???
מה קשר עכשיו???
אתה יודע למה התכוונתי ונראה לי אני לא צריך לבחור מילים במקרה של התבאסות יתר כמו עכשיו.......
אז........ |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by yaman
סליחה?
על מה בדיוק יהיה השיעור? |
על ערכים ובעיקר על סובלנות.... |
|
|
| Tarantula |
יאללה, לעזאזל עם זה...
:eek: :eek: :rolleyes:
........... |
|
|
| FederalBI |
אני יודע שזה קצת לא במקום אבל מה יהיה עם המסיבה של פול אוקנפלד?
כאילו ידחו אותה ?
כי אני מאמין שאם ידחו אותה הוא לא יוכל לבוא לכאן בתאריך אחר.
ועוד דבר חשוב לי להגיד.
יהיה זכרם של ההרוגים ברוך.
:( :( :( :( |
|
|
| princess cc |
עם כל הכאב והצער שכל העניין הזה נדחה/בוטל אנ'לא חושבת
שזו סיבה מספיק טובה בשביל להעיר אותי ב-2:30 לפנות בוקר!
מיסטר אורן!
WTF?
אנשים ישנים כאילו?
:whip:
חייבת להסכים עם אילן, לא צריך בכל פעם שיש פיגוע לצאת בהצהרות שאתם לא באמת מתכוונים אליהם...
אגב אילן היה נחמד לראות אותך הרגע בעזריאלי, למרות שלקח לי כמה דקות לזהות אותך
:)
אבל זה בגלל שלא ישנתי כל הלילה [כי מישהו העיר אותי ואז כבר לא הצלחתי להרדם
:sadgreen: ]
חוץ מזה אתה נראה שונה עם כובע... יפה לך, כוסון!!!!!!:crazy: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by princess cc
עם כל הכאב והצער שכל העניין הזה נדחה/בוטל אנ'לא חושבת
שזו סיבה מספיק טובה בשביל להעיר אותי ב-2:30 לפנות בוקר!
מיסטר אורן!
WTF?
אנשים ישנים כאילו?
:whip:
:)
..........
אבל זה בגלל שלא ישנתי כל הלילה [כי מישהו העיר אותי ואז כבר לא הצלחתי להרדם
:sadgreen: ]
|
לא התכוונתי להעיר אותך סיסי
לפעמים אני לא שם לב לשעה..........
סורי....... אני מרשה לך גם לעשות את זה לי לפעמים... :D:D
אבל רק שתדעי שהמצב שלך טוב..... אני לא הצלחתי להירדם עד 5 בערך....... ואבא שלי העיר אותי כדי שאני אעזור לו לשטוף את האוטו :rolleyes: |
|
|
|
|