|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Rising
22-10-04
יום שישי!
ז' בחשוון!
|
איזה יופי, אני בדיוק חוזר מטנריף!!:] |
|
|
| yaman |
ואללה אורן איזה חתימה יפה
מברוק
אולי נגיע למצעד |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אני רואה שגם ל
99ESC
יש משאית!
99Esc:
- Robert Gitelman
- Yahel
- Spykes
- Guy Salama
- Idan gutman
- Artur Gordon
- Tzachi Albo
- Sabliminal (ING HIP-HOP )
- Shai 360 (ING HIP-HOP )
|
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אני רואה שגם ל
99ESC
יש משאית!
99Esc:
- Robert Gitelman
- Yahel
- Spykes
- Guy Salama
- Idan gutman
- Artur Gordon
- Tzachi Albo
- Sabliminal (ING HIP-HOP )
- Shai 360 (ING HIP-HOP )
|
פיייי :eyes: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אני רואה שגם ל
99ESC
יש משאית!
|
לפחות זה... :) |
|
|
| yaman |
פייי
רוברט גיטלמן הא?
הולך להיות משהו משהו |
|
|
| Shahar |
וואייייייייייי הולך להיות בננננננזונההההההה!!!!!
מי מי אמר שלא שווה לבוא למצעד???...
יהיה סוףףףףףף!!!!
מה מביאים את צחי אלבו פחחחח |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by yaman
ואללה אורן איזה חתימה יפה
מברוק
אולי נגיע למצעד |
תודה!
| quote: | Originally posted by yaman
פייי
רוברט גיטלמן הא?
הולך להיות משהו משהו |
עכשיו אתה מתלהב ממנו?
הוא היה באומן בסוכות.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
עכשיו אתה מתלהב ממנו?
הוא היה באומן בסוכות.. |
הוא כמעט בכל מסיבת נוער בטיאלוי חחחח...
אבל הוא תותח
מעצבן רק שהוא מנגן מליון דברים שלא שוחררו ואפחד לא יודע תשמות |
|
|
| markfeldman |
ראסמי זה מבאס שהזיזו את זה ל-22
למי יש כח אחרי מסיבה עם ואן דייק ? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| I'LL B THERE :D |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Rising
עכשיו אתה מתלהב ממנו?
הוא היה באומן בסוכות.. |
אורן הייתי האומן בסוכות והמניאק לא בא |
|
|
|
|