|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |
סיסי בלי סיבות לא להגיע ...:rolleyes:
אני גמבה:toothless |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Huge-A
סיסי בלי סיבות לא להגיע ...:rolleyes:
אני גמבה:toothless |
נשקול, נדון ונחזיר לכם תשובה... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | יש סיכוי שפול יהיה שם? |
אין מצב.
הוא טס מיד אחרי המסיבה באומן. |
|
|
| taltul |
:גיל יש לי שאלה
הרי אמרת לי בעצמך שאתה לא בטוח אם יהיה לך כוח להגיע אחרי ואן דייק למצעד... אז כל ההתארגנות והמפגש לא סגורים או מה????? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אני יגיע מה אתה דואג.
מקסימום אני ילך לישון על איזו משאית חחח...אבל בארבע במפגש בדוק!
;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
חבר ש'ך אה?:haha: |
יותר יקר לו לפגוש אותי מאשר לי לפגוש אותו מותק!
| quote: | Originally posted by markfeldman
אין מצב.
הוא טס מיד אחרי המסיבה באומן. |
:\
איזה ביאוס זה
ראסמי היה יפה אם בתור פיצוי היו נותנים לו אפילו סט של חצי שעה ברייב |
|
|
| markfeldman |
| quote: | איזה ביאוס זה
ראסמי היה יפה אם בתור פיצוי היו נותנים לו אפילו סט של חצי שעה ברייב; |
חחחח
הוא היה גורם פקק במצעד... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
חחחח
הוא היה גורם פקק במצעד... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ראסמייייי
למרות שמלא שבאים לשם לא נראה לי יודעים מי הוא כי הם לא באים בכלל בגלל הטראנס |
|
|
| Flotser |
| טוב אני מגיע כמעט בטוח |
|
|
| markfeldman |
| quote: | חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ראסמייייי
למרות שמלא שבאים לשם לא נראה לי יודעים מי הוא כי הם לא באים בכלל בגלל הטראנס |
ספר לי משהו שאני לא יודע... |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ספר לי משהו שאני לא יודע... |
בוא אני אספר לך - מקורות יודעי דבר מוסרים שפול ואן דייק ינגן במצעד על משאית
:eyes: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by fusi
בוא אני אספר לך - מקורות יודעי דבר מוסרים שפול ואן דייק ינגן במצעד על משאית
:eyes: |
משאית של מה???
של אומן? |
|
|
|
|