|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |
גיל ביקש ממני למסור לכם ..
"מי שלא מביא אישור חתום מההורים לא מגיע למפגש..."
בתוכנית :
* מפגש המוני של הפורום..
* מכות של כמה ערסים ליד המשאית של "הפורום"
* הרצאה של הצלם גיל "הדרקון הכחול"
* שוקו ולחמנייה חינם!! (להביא ארוחה של הבוקר מהבית:D )
* פיזור בשעה לא מוגדרת ...
יאללה תגיעו תהנו..:tongue3 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Shahar
ב 6 המסיבה נגמרת או שמתחיל הרייב בצרלס קלור?
|
ב18:00
נגמר הכל.
בסביבות
16:00
נגמר המצעד עצמו והוא מגיע לבמה המרכזית.
| quote: | Originally posted by taltul
אז קבענו...
:וגיל יש לי שאלה אליה לגבי החתימה שלך
למה בפרסומת מראים את ארן לאב כאילו מה הוא מייצג את המצעד - מצעד הכוונה לאירוע של הרבה די ג'ים ולא אחד... מה קטע לפרסם אותו ככה כאילו הוא הדי ג'י הראשי ונותן גיג יחיד...?!?!? |
סבבה אז ב:
16:00
בקשר לארן לביא, בשבילי הוא הדיג'יי שאני אוהב במצעד ובכלליות.
אם אתה רוצה אתה יכול לעשות לעצמך חתימה של ערן ברנע חחח...
ארן הוא תותך בטירוף ואחת הסיבות היחידות שאני ממשיך להגיע למצעד גם השנה!
למרות שהמצעד כלכך "מדהים" כפי שידוע לנו.
זהו נראה לי אני מעריץ הכי גדול של ארן לביא בארץ חחח...
| quote: | Originally posted by Huge-A
גיל ביקש ממני למסור לכם ..
"מי שלא מביא אישור חתום מההורים לא מגיע למפגש..."
בתוכנית :
* מפגש המוני של הפורום..
* מכות של כמה ערסים ליד המשאית של "הפורום"
* הרצאה של הצלם גיל "הדרקון הכחול"
* שוקו ולחמנייה חינם!! (להביא ארוחה של הבוקר מהבית:D )
* פיזור בשעה לא מוגדרת ...
יאללה תגיעו תהנו..:tongue3 |
חחח...לא באמת תגיעו למה עושים תמונות קבוצתיות של הפורום!
;)
(ומביאים להורים) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by YuVaL
עזוב שגיא... אפילו שש שקלים לא צריך
יש לי חניה אצל סבתא רבה שלי ממש ליד הקניון דיזינגוף... כאילו זה אשכרה אתה חוצה כביש ואתה בקניון... קיצר שמור ת' 6 שקל בבית
:D |
נראה, הקניון קצת רחוק מהטיילת אבל נראה כבר מחר... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
נראה, הקניון קצת רחוק מהטיילת אבל נראה כבר מחר... |
שגיא..
הצבעת לדי גיי מאג? |
|
|
| DjChook |
למישהו יש מושג איך להגיע
יעני איזה אוטובוסים וכו |
|
|
| Flotser |
אני כנראה אהיה שמה!
:wtf: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
שגיא..
הצבעת לדי גיי מאג? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח התחלת להיכנס לטרדים של אחרים כדי לגרור מצביעים?:P
דיגיי מאג צריכים לשלם לך:)
| quote: | Originally posted by DjChook
למישהו יש מושג איך להגיע
יעני איזה אוטובוסים וכו |
לטיילת - קו 66, 16, 61, 64, 63
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
נראה, הקניון קצת רחוק מהטיילת אבל נראה כבר מחר... |
רחוק כן....
צריך ללכת קצת ואז הכי קרוב שאתה מגיע מדזינגוף סנטר זה חוף הילטון שהוא עצמו 5-7 דקות מהטיילת |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
קו 47,48
בקיצר כל אוטובוס אשר מגיע לכרמלית!
(הכרמלית זה יעני התחנה של דן הסופית מול גן צארלס קלור)
ד"א אומנם לחמניות ושוקו אני לא יחלק לכם אבל קונדומים כן.
נראה לי של קונדומי או של דורקס נראה מה יביאו לי מחר!
ואם בכל זאת תיהיו רעבים אז תאכילו אחד את השני חחחחח...בעעעע!!! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח התחלת להיכנס לטרדים של אחרים כדי לגרור מצביעים?:P
דיגיי מאג צריכים לשלם לך:)
|
חופשי... יגאל לא פרייאר בכלל! |
|
|
| taltul |
| קיצר חבר'ה אני מגיע לת''א בסביבות 11 אני חושב ואז כבר ברבע ל12 אני אהיה שם... למה - גם צריך "להתדלק" לפני זה :)... אז... תעשו טלפון מי שגם מגיע מוקדם - נתדלק ביחד :) |
|
|
| Dr.SuS |
| בקיצר איפה נפגשים ומתי? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
בקיצר איפה נפגשים ומתי? |
16:15 מאחורי הבמה המרכזית... או ממולה... |
|
|
|
|