|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Haoman TraffiC |
בחזרה קיצונית למשהו שבכלל לא קשור לטופיק הזה
המצעד...תירשמו לעצמכם ביומנים
22.10
יום אחרי הואן-דייק זה יקרה
לכו תדעו מי ינגן שם
:tongue3
The age of LOVE |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Haoman TraffiC
בחזרה קיצונית למשהו שבכלל לא קשור לטופיק הזה
המצעד...תירשמו לעצמכם ביומנים
22.10
יום אחרי הואן-דייק זה יקרה
לכו תדעו מי ינגן שם
:tongue3 |
וואי וואי...הולך להיות שבוע מסיבות עמוס ביותר... :rolleyes: ;)
והמבין יבין... :) |
|
|
| princess cc |
לא הבנתי...
יש או אין מצעד? |
|
|
| Haoman TraffiC |
טוב אני ירשום את זה הכי ברור שאני יכול
יום שישי ה-22 לחודש,יתקיים מצעד האהבה שבוטל,אם את עדיין לא מבינה אני יכול לתרגם את זה לערבית,רוסית או תימנית ספרותית
:tongue3
רק אהבה |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Haoman TraffiC
טוב אני ירשום את זה הכי ברור שאני יכול
יום שישי ה-21 לחודש,יתקיים מצעד האהבה שבוטל,אם את עדיין לא מבינה אני יכול לתרגם את זה לערבית,רוסית או תימנית ספרותית
:tongue3
רק אהבה |
אפשר עיראקית?:haha: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
יש לי הרגשה שסיסי סתם מנסה לעלות את כמות הפוסטים שלה חחח...
בקיצר המצעד הוא בעצם אפטר פארטי אחרי פול וואן דייק!
והאם זה יקרה?
האם זה באמת יקרה?
והאם בכלל יש סיכוי לדבר?
האם לדבר יש סיכוי?
כל זאת ועוד בפרק הבא...:eyespop: :eyes: :eyespop:
בקיצר אני כבר הולך השבוע לשוק לקנות עגבניות לזרוק על עופר!
:disbelief |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
יש לי הרגשה שסיסי סתם מנסה לעלות את כמות הפוסטים שלה חחח...
בקיצר המצעד הוא בעצם אפטר פארטי אחרי פול וואן דייק!
והאם זה יקרה?
האם זה באמת יקרה?
והאם בכלל יש סיכוי לדבר?
האם לדבר יש סיכוי?
כל זאת ועוד בפרק הבא...:eyespop: :eyes: :eyespop:
בקיצר אני כבר הולך השבוע לשוק לקנות עגבניות לזרוק על עופר!
:disbelief |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כל שורה בצבע אצלך!
ועוד לחשוב שזה בא לך טבעי......בכלל חחחחחחחחחחחחחח הורס! |
|
|
| Shahar |
אנלא מבין סעמק
כל פעם כותבים משהו אחר!
המצעד ב 21 או ב 22?
זה שכתב את זה כתב כל פעם תאריך אחר חחחח |
|
|
| Haoman TraffiC |
תוקן
:rolleyes:
ב - 22
נקודה,ביי |
|
|
| Huge-A |
| סיסי זה לא יפה לצבור פוסטים ...;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Haoman TraffiC
תוקן
:rolleyes: |
חחחחח זה ב 21 או 22?
כי חזרתי אחורה ועדיין ראיתי חלק עם 21 וחלק 22
פשוט תגיד שוב מתי זה...
ירון ואדיר תפתחו דוכן עם חולצות לייזר במצעד
בטוח יקנו:P
אני קונה:) |
|
|
| Rising |
22-10-04
יום שישי!
ז' בחשוון!
|
|
|
|
|