|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ליד הקיוסק של שאול
ב-4 אחר הצהרים
תביא כיבוד קל:) |
נו מה קטע עם הציניות הזאת עכשיו???
אחי אם אתה לא מגיע זה לא אומר שאתה צריך לדבר בצורה כזאת... |
|
|
| DjChook |
קיצר אני יוצא עוד איזה שעה... הטלפון שלי זה
0524685177
אם אתם מארגנים פגישה, תעשו לי טלפון.. למה נראה לי זה לא רציני בכללל מה שהולך פה ;) |
|
|
| eXeTik |
אחרי כללללללללללללללללל הטרד הזה אין מפגש מאורגן?!
ב ו ש ה ! |
|
|
| DjChook |
אולי הם עדיין בקטע של 16-17 מאחורי הבמה המרכזית...
YEA RIGHT |
|
|
| eXeTik |
23 עמודים של
junk
לא יאמן... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
פשוט עצוב!
:(
(עצוב = הכי תת רמה שיכול להיות)
ועוד יכולתי לישון!
חבל. |
|
|
| Star |
| רגע איך היה אתמול באמת ? |
|
|
| Scorchio |
| מצעד הכי חלש בתולדות המדינה |
|
|
| markfeldman |
| אני מבין לפי הרשמים, שלא הפסדתי כלום.... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני מבין לפי הרשמים, שלא הפסדתי כלום.... |
כנ"ל.....
למרות שזה לא קרה בכוונה, פשוט נתקעתי מכל כיוון אפשרי..... |
|
|
| princess cc |
הלכתי בסוף....
היה פצצהההההההההההההההההה
איזה מדליק זה~!!!!!!!!
i take back כל מה שאמרתי קודם
היה מעולה!!!!!! אחלה אפטר למסיבה שהייתי בה אתמול (בווקס
חחחחחחחחחחח כן לא היה משהו יותר טוב לעשות)
אגב... גם אתמול הייתה מסיבה טובה, יחסית לווקס, יחסית להאוס...
היה אח של טוחנר הקטן, קיצר היה אחלה!
ומה מפגש? עלקקקקקקקקקקק פגשתי את אלי אמר שגיל כבר חתך...
ואיפה כולכם הייתם?
אה שמעו קטע... הולכת לתומי ליד המשאית של האומן פתאום רואה את אדיר למעלה! קפצתי באויר, צרחתי אבל הוא לא שמע אותי, בסוף נפגשנו כן?
קיצר היה על המשאית התותח! |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
כנ"ל.....
פשוט נתקעתי מכל כיוון אפשרי..... |
אנחנו מדברים על מצעד האהבה או מצעד הגאווה?:D :D :D |
|
|
|
|