|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
גם חירש אני מגיע לשם
רק שיבואו במיוחד תותח קור מאמנזיה ואז בכלל :D |
|
|
| Huge-A |
אני שמתי לב שממשיכים לזיין לי את השכל ...
אז עכשיו הרשימה היא כזאת:
Glenn-Holmes - חתום לו ביד שהוא לא חציל :stongue:
markfeldman - חצי חציל עד שנראה אותך... = אני חייב לך חתימה .
taltul - (טל,ויטלי,סטיב ?? (זה אותו אחד:D
Scorchio - צח=בלונים
princess cc - אבישג + מוטי=נשואים באושר = חייב גם לך חתימה
Hell_Copter - רועי=קורע תתחת בצבא
Star - אבי= גר רחוק כנראה שלא יבוא :toothless = עוד לא הבנתי אם אתה מגיע כי בנתיים אתה רק מדבר.. תצהיר שיהיה לי על מי לצחוק שלא יבוא..
fusi - ירון = כבר שותה לכבוד המסיבה
Huge-A - אדיר=מפריע כרגיל
Shahar - שחר = מחפש חנייה בטוחה לרכב עדיין
YO-I - יוחאי = תביא את המצלמה!!
shmintz_mix - ירון = ואללה אתה חדש נוותר לך ;)
DjG - גלעד זה השם ?? ואתה מגיע ???
Silky21 - ראובן = אוהב טכנו!!!
THE_BLUE_DRAGON - גיל = בטוח מגיע עם מצלמה ושותה רק רדבולים
Black Dragon - אלי = תמיד תראו אותו עם בנות במסיבה
Meltdown - אייל = אשכנזי שמגיע והוא לא חציל ... שחר והוא חברים טובים
:toothless
m0sh - מוש = מוש השור שכרגע הוא חירש.... מוש מוש.... מוש מוש
guetag - גילי = לא מוכר לי אישית אבל אם אתה לא מגיע צפה פגיעה!!
קיצר אנשים חסר למישהו שרשום פה ולא מגיע כי אני יודע לעשות חדשות משהו
באאאאאאאאאאאאאאאאאאןןןןןןןןןןןןן זונהההההההההה:stongue:
כאן סאילמן ארשפי
מדווח מהשטחחחחחחחחחחחחחחחחח:whip: |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by fusi
sabi10 !!!!!!!! |
הוא בטוח בא...;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
sabi10 !!!!!!!! |
מגיע |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אני שמתי לב שממשיכים לזיין לי את השכל ...
אז עכשיו הרשימה היא כזאת:
Glenn-Holmes - חתום לו ביד שהוא לא חציל :stongue:
markfeldman - חצי חציל עד שנראה אותך... = אני חייב לך חתימה .
taltul - (טל,ויטלי,סטיב ?? (זה אותו אחד:D
Scorchio - צח=בלונים
princess cc - אבישג + מוטי=נשואים באושר = חייב גם לך חתימה
Hell_Copter - רועי=קורע תתחת בצבא
Star - אבי= גר רחוק כנראה שלא יבוא :toothless = עוד לא הבנתי אם אתה מגיע כי בנתיים אתה רק מדבר.. תצהיר שיהיה לי על מי לצחוק שלא יבוא..
fusi - ירון = כבר שותה לכבוד המסיבה
Huge-A - אדיר=מפריע כרגיל
Shahar - שחר = מחפש חנייה בטוחה לרכב עדיין
YO-I - יוחאי = תביא את המצלמה!!
shmintz_mix - ירון = ואללה אתה חדש נוותר לך ;)
DjG - גלעד זה השם ?? ואתה מגיע ???
Silky21 - ראובן = אוהב טכנו!!!
THE_BLUE_DRAGON - גיל = בטוח מגיע עם מצלמה ושותה רק רדבולים
Black Dragon - אלי = תמיד תראו אותו עם בנות במסיבה
Meltdown - אייל = אשכנזי שמגיע והוא לא חציל ... שחר והוא חברים טובים
:toothless
m0sh - מוש = מוש השור שכרגע הוא חירש.... מוש מוש.... מוש מוש
guetag - גילי = לא מוכר לי אישית אבל אם אתה לא מגיע צפה פגיעה!!
קיצר אנשים חסר למישהו שרשום פה ולא מגיע כי אני יודע לעשות חדשות משהו
באאאאאאאאאאאאאאאאאאןןןןןןןןןןןןן זונהההההההההה:stongue:
כאן סאילמן ארשפי
מדווח מהשטחחחחחחחחחחחחחחחחח:whip: |
אני לא יתן לך תתענוג לצחוק עלי כי אני מגיע
ההיפך אני עוד יצחק עליך שלא תבוא חחחח |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אוקי אז אחרי זיוני שכל של כולם אני ושחר אספנו את כל השמות שנראים לנו מהמגיעים ויצאה רשימה כזאת :
Glenn-Holmes - חתום לו ביד שהוא לא חציל :stongue:
markfeldman - חצי חציל עד שנראה אותך...
taltul - (טל,ויטלי,סטיב ?? (זה אותו אחד:D
Scorchio - צח=בלונים
princess cc - אבישג + מוטי=נשואים באושר
Hell_Copter - רועי=קורע תתחת בצבא
Star - אבי= גר רחוק כנראה שלא יבוא :toothless
fusi - ירון = כבר שותה לכבוד המסיבה
Huge-A - אדיר=מפריע כרגיל
Shahar - שחר = מחפש חנייה בטוחה לרכב עדיין
YO-I - יוחאי = תביא את המצלמה!!
shmintz_mix - ירון = ואללה אתה חדש נוותר לך ;)
DjG - גלעד זה השם ?? ואתה מגיע ???
Silky21 - ראובן = אוהב טכנו!!!
THE_BLUE_DRAGON - גיל = בטוח מגיע עם מצלמה ושותה רק רדבולים
Black Dragon - אלי = תמיד תראו אותו עם בנות במסיבה
זהו כוסיות אני רוצה לראות מי מגיע באמת..
חבל לכל אלה שמדברים סתם כי אחרי זה אני יוריד עליכם קשות כאן עד הפעם הבאה שארמין מגיע ... ויש לי הרבה לכתוב...
נ.ב- סבי10
אתה מגיע או מה ???:toothless |
קודם כל השם הוא גיל ולא גלעד....:D
שנית אני לא סגור אם כן או לא...
(זו תהייה הפעם הראשונה שאני מפספס אם אני לא אגיע...)
יש לי צרות טובות...אני חוזר באותו יום מלונדון....לא סגור על שעת הטיסה אבל צפוי להיות בסביבות הלילה. אני מקווה שאני אספיק לנחות פה ולהגיע כי את טייסטו כבר פספסתי לפני שבועיים גם בגלל שהייתי בחול....
אני לפחות מקווה שאת ארמין אני לא אפספס...
מה שכן....אני מחפש חלטורה בסביבות לונדון...לפחות שיצא משהו...:D
מקווה לראות אותכם שם |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Star
אני לא יתן לך תתענוג לצחוק עלי כי אני מגיע
ההיפך אני עוד יצחק עליך שלא תבוא חחחח |
תאמין לי שלהיות שם זה בטוח ..
שחר תגיד לו ...
אגב שחר יודע עליי הכל בכלל הוא כל דבר יודע..:D |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by DjG
קודם כל השם הוא גיל ולא גלעד....:D
שנית אני לא סגור אם כן או לא...
(זו תהייה הפעם הראשונה שאני מפספס אם אני לא אגיע...)
יש לי צרות טובות...אני חוזר באותו יום מלונדון....לא סגור על שעת הטיסה אבל צפוי להיות בסביבות הלילה. אני מקווה שאני אספיק לנחות פה ולהגיע כי את טייסטו כבר פספסתי לפני שבועיים גם בגלל שהייתי בחול....
אני לפחות מקווה שאת ארמין אני לא אפספס...
מה שכן....אני מחפש חלטורה בסביבות לונדון...לפחות שיצא משהו...:D
מקווה לראות אותכם שם |
לונדון אהה
יש שם מועדונים טובים מאוד..
איפה אתה בדיוק תיהיה בלונדון באיזה איזור..
אני יכול לשאול את חברה שלי בשבילך . |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by Huge-A
לונדון אהה
יש שם מועדונים טובים מאוד..
איפה אתה בדיוק תיהיה בלונדון באיזה איזור..
אני יכול לשאול את חברה שלי בשבילך . |
וואלה,לומר את האמת אני עוד לא יודע...:crazy:
אני נוסע מהעבודה לשבוע.....
אני יודע עכשיו שאת ארמין אני לא אראה
:mad:
כי אני חוזר במוצאי שבת
בכל מקרה לונדון לא כל כך גדולה
אפשר להגיע לכל מקום עם האנדרגראונד.....
עד היום לא מצאתי מישהו ששווה לראות/לשמוע שמנגן בסביבה....
אבל אני אשמח לקבל הצעות.....לפחות אולי אני אהיה במשהו נחמד
ו...אני חייב לתקן את הנושא הזה של ההברזות בזמן האחרון...
קודם טייסטו ועכשיו ארמין...
אני מתקלקל!
טוב, נאלץ לסוע לחול לשמוע אחד מהם!
:crazy: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
גם אני בא |
חפש את אדיר בכניסה הוא יתן לך תלוש שתיה חינם |
|
|
|
|