|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
אמרו שהיא ירדה זמנית או ילדה סופית?
אמרתי כבר בטרד על התוכנית שאפשר לשאולתו כשהוא יבוא אולי הוא יתן תשובה סופית |
ילדה סופית?!:haha: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
ילדה סופית?!:haha: |
חחחחחחחחחחחחחחחח באמא סיסי את בודקת לי אות אות ?:D
י-ר-ד-ה סופית**************
הלוווואייייייי שארמין ישים את
Anby B - Oceandrive
!!!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | הלוווואייייייי שארמין ישים את
Anby B - Oceandrive
!!!!! |
בגירסה של פרובספוט. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בגירסה של פרובספוט. |
בוא אלי לבית אני יתן לך סט של שעה שבמהלכו אני ישים תקטע הזה בגרסה של פרובספוט .... מוייניל! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | בוא אלי לבית אני יתן לך סט של שעה שבמהלכו אני ישים תקטע הזה בגרסה של פרובספוט .... מוייניל! |
ואללה אני חייב לשמוע אותך לייב אחי,
ביום חמישי הזה לפני אילטה נייט אני יבוא לשמוע. |
|
|
| fusi |
טוב הגיע הזמן להקפיץ את הטופיק הזה
:למכירת כרטיסים מוקדמת במחיר מיוחד של 100 ש"ח לחברי הפורום, כל אחד מכאן יכול ליצור קשר עם עופר היחצ"ן הכי יפה בעיר דרך האימייל
[email protected][/email]
:או המסנג'ר
[email][email protected]
או הפלאפון האישי שלו: 0528303124
תגידו לו שאתם מפורום מכורי הטראנס
;)
!מקווה שזה יעזור לכם, נתראה שם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בגירסה של פרובספוט. |
איפה אתה חיי אחי?
האורגינל אוכל!!!
כמה אנרגיה במלודיה אחת אני אוכל סרטים מזה
והוא כנראה לא הולך להשתחרר :confused:
נקווה שישיגו את זה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | איפה אתה חיי אחי?
האורגינל אוכל!!!
כמה אנרגיה במלודיה אחת אני אוכל סרטים מזה
והוא כנראה לא הולך להשתחרר
נקווה שישיגו את זה |
האוריג'ינאל גם טוב אבל אני יותר הולך לכיוון הפרוגרסיבי... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
האוריג'ינאל גם טוב אבל אני יותר הולך לכיוון הפרוגרסיבי... |
לא מבין אותך תאמין לי
בכל מקרה בואו נתפלל שינגן תאורגינל
למרות שאני לא בטוח שיש לו אותו
דיג'יים בודדים ניגנו אותו עד היום...
וזה אנריליס אז בכלל קשה לי להאמין שארמין יקבל |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | וזה אנריליס אז בכלל קשה לי להאמין שארמין יקבל |
גם אם הוא קיבל אותו, זה לא הסיגנון שלו. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
גם אם הוא קיבל אותו, זה לא הסיגנון שלו. |
למה?
זה אפליפטינג...
וארמין מנגן מפרוגרסיב עד טק טראנס
אם הוא מנגן דברים של
e-craig
הוא יכול לנגן גם
andy b
:) |
|
|
| DJ Alex E. |
שמעתי היום שמועה שיש מצב שארמין יגיע גם למסיבה באומן בחיפה
מישהו שמע על דבר כזה?או שזה סתם המצאה? |
|
|
|
|