|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Rownin |
יש לי 2 מוקדמת
:rolleyes: יש מישהו יכול לעשות איזה ג'סטה בכניסה |
|
|
| shmintz_mix |
| אאאאאאאאאאאאאאאאיייייייייייייייייייזזזזזזזזזזזזזזזזההההההההההההההההה כיף הולללללללללך ליהיותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת מאז ה DANCE VALLEY לא ראיתי את האליל.....................! |
|
|
| Shahar |
| טוב עכשיו אפשר להגיד סופית שחוץ מההפתעה שירון מתכנן גם לי ולאיתי יש הפתעה :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by guetag
ואני מקווה ל..
Leama And Moor - Fact Of The Matter :eyespop: :eyespop: |
יש סיכוי שהוא ישים מה שרצית
אבל
in the end
יהיה 1000000%
תבינו
כל הטראקים הטובים החדשים שרק עכשיו מתחילים להתפרסם הולכים להיות שם |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ואני מקווה ל..
Leama And Moor - Fact Of The Matter |
+1
טראק חזקקקק
| quote: | יש סיכוי שהוא ישים מה שרצית
אבל
in the end
יהיה 1000000%
תבינו
כל הטראקים הטובים החדשים שרק עכשיו מתחילים להתפרסם הולכים להיות שם |
לווא דווקא, אם תראה את הפלייליסטים האחרונים שלו הם לא הכי מעודכנים שיש. |
|
|
| yaman |
מקווה שכולכם תהנו
תביאו תמונות של ארמין
מצדיד שצלמו לו את האף |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
מקווה שכולכם תהנו
תביאו תמונות של ארמין
מצדיד שצלמו לו את האף |
באמצע שהוא מקנח אותו ומוציא גוש גדול ירוק נוזלי וגועלי למדי ? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | יש סיכוי שהוא ישים
JOSH GABRIEL - ALIVE ?
או שזה לא הסגנון שלו? |
לך תדע, הכל יכול להיות אצל ארמין... |
|
|
| YO-I |
רק רציתי לדווח לכם שהנסיך נחת בארץ, ברגעים אלו הוא סועד יחד עם רוני ויוסי מנקסט הפקות, הוא הבטיח לתת לכם סט שלא תשכחו הרבה זמן
תהנו גם בשבילי |
|
|
| m0sh |
אללה שישים
WORLD ON FIRE
יאללה פלאשבאקים מאיביזה!
רק אני הייתי פה ב
Armada Closing Party
ראובן יא חציל :p |
|
|
| DjChook |
אללה שישים את
Airscape - L'esperanza (Armin van buuren rising star remix)
מה נסגר איתכם...:whip:
בכל מקרה, עוד מעט מתחילות ההכנות |
|
|
|
|