|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
בך בך |
כרטיס יהיה לך...זה הבעיה הקטנה... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
איך הגעתם שאני בא?חחחח
|
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אילן אולי תגלה לנו מה אתה מכין לקראת המסיבה?
איזה חולצה פסיכודלית אתה הולך להביא הפעם? :D |
סורי הטעת אותי...:rolleyes:
- Black Dragon
- DjNumShum
- fusi
- Glenn-Holmes
- guetag
- Huge-A (?)
- markfeldman
- Meltdown
- m0sh
- princess cc
- Scorchio
- Shahar
- shmintz_mix
- Silky21
- Star
- THE_BLUE_DRAGON
- YO-I
|
|
|
| Shahar |
| עם מוקדמת וכרטיס חבר עוברים סלקציה בלי בעיה? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
עוד יבוא היום שתיכנס
בינתיים נסתפק בלראות שם את סאביייייייייייייייייייי |
סאבי בא?!?!?!?!
no way
ם סאבי בא אני מכין לו חולצה מיוחדת! |
|
|
| Shahar |
אללללה
יש מוקדמות לי לחן ולאיתי :eyespop:
תראו מה עושים בשביל להגיע לארמין!!
קבענו עם עופר בשנקין
כל הדרך באוטובוס למה אין חניה בזין מקום הזה (ואחרי כל הסרטים שאכלנו בשביל להגיע לשם טוב שלא הבאנו אוטו)
באנו לשנקין בגשם גילנו שהוא בכלל ביודה לוי במשרדים שם נקסט
שעה חיפשנו תמקום בסוף הגענו לשם קנינו כרטיסים
אחר כך עד שמצאנו תדרך חזור גם סרט
עולים לאוטובוס כל האוטובוס ריח של דגים
רואים אחד יושב עם שקית ענקית כזאת חשבנו קנה כריש
אני ואיתי נחנקים אני תופס כריז שואל מי פה קנה דגים
פתאום זאת שלידי עושה לי אני
אני קולט 3 שקיות דגים אני כזה פייייייייייי חנקת לי תנשמה מה את מביאה דגים באוטובוס שלחי אותם במונית
מפה לשם פותחים חלונות מתאווררים
נופלת עלינו איזה רוסיה שנחנקה גם מהדגים
המכוערת מוציאה דורדורנת ממלאת את כל האוטובוס פתאום ענן ריח של דורדורנט מסריח כל האוטובוס
אני ואיתי נחנקיםםםםםםםםםםםם
קיצור שמנו זין המשכנו לדבר הרוסיה תופסת כריז עוברת מקום
ירדנו מהאוטובוס
אישה אחת רצתה להתהפך עלינו עושה לנו חלאססססס כמה אתם מדברים מהאוטובוס לא הפסקתם
כל זה בשביל כרטיסים לארמין!!!!! יותר נכון בשביל כרטיסים לאיתי ולחן
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
סאבי בא?!?!?!?!
no way
ם סאבי בא אני מכין לו חולצה מיוחדת! |
נראה לךךךךךך
אמרתי שנסתפק בזה...לא אמרתי שזה יקרה :D |
|
|
| fusi |
!סאבי בא... עליי
:happy2: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
!סאבי בא... עליי
:happy2: |
לא יודע מה איתך, אני שמעתי שמועות שצומחת לו שן בינה וזה קצת יפריע לו להנות במסיבה אז הוא יוותר הפעם... |
|
|
| m0sh |
נתראה שם
יש לי הרגשה שאני חירש לעד אחרי המסיבה הזאת
הצפצופים חזרו לפול גז :( |
|
|
| Meltdown |
| ירון, יש מצב שאדיר לא מגיע? |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by m0sh
נתראה שם
יש לי הרגשה שאני חירש לעד אחרי המסיבה הזאת
הצפצופים חזרו לפול גז :( |
!!! בחייאת אל תעשה לנו את תרגיל הסאבי
:wtf: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
!!! בחייאת אל תעשה לנו את תרגיל הסאבי
:wtf: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה אתה גנוב? הטכניקה של סאבי זה לבוא 10 דקות לפני המסיבה עם תירוץ שאי אפשר לחלוק עליו.
או לבוא שבוע אחרי עם תירוץ שגם ככה לא משנה כבר כי עברה המסיבה :D
כל מקרה אני דורש להחזיר את סאבי לרשימת האנשים שמועמדים לבוא!! הוא בטוח מתכנן להגיע! זה שמשהו יידפק לו בסוף זה לא אשמתו! |
|
|
| m0sh |
| יש לי כבר כרטיס יא חציל :D ;) :p |
|
|
|
|