|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
קודם כל תודה ענקיתתתתתתתתתתתתת לשחר, יצאת מלך אחי !
אתם קולטים שאני נדפקתי פה בעבודה, והבנאדם אשכרא לקח ממני את הכסף ונסע לקנות לי כרטיס.. עזבו שהוא היה עם חבר, זה בנאדם עם נשמה...
בכל מקרה זה אומר שאפשר להוסיף עוד שני שמות לרשימה:
DjChook
Koodoo |
|
|
| Shahar |
בכיף אחי בעזרת השם יסתדר טוב ותיכנסו!
הריח של הדגים לא יוצא לי מהאף סעמק איזה מסריח היה באוטובוס |
|
|
| Huge-A |
| אני מגיע מה הלחץ חברים ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אני מגיע מה הלחץ חברים ;) |
אנשים פה בנו על סטרפטיז ואתה מבאס :nervous: |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Shahar
אנשים פה בנו על סטרפטיז ואתה מבאס :nervous: |
יש להם אישורי בנייה בכלל ??
מי הקבלן שלהם הלוו !!! |
|
|
| dan_yarok!! |
תבלו כולם
אם זה היה לנוער
הייתי בא עם עוד 50 איש חח
חבל חבל...
חלום שלי שארמין יבוא לארץ ואני לא יכול ללכת
איזה זיון זה
אה ורשמו פה משהו בקשר לאומן בחיפה
חח לחיפה אפחד לא יבוא
כל המסיבות פה שכונה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
יש להם אישורי בנייה בכלל ??
מי הקבלן שלהם הלוו !!! |
ממממממ
יאללה נזרוק את זה על יגאל חחחחחחחחח |
|
|
| fusi |
:עופר, היחצן הכי יפה בעיר, ביקש למסור
| quote: |
:הודעה חשובה לכולם
עד כה נימכרו קרוב ל-800 כרטיסים במכירה מוקדמת,זה אומר שלא נישאר הרבה זמן לכל המתלבטים
כל מי שרוצה כרטיסים אחרונים במיידי,שיפנה אליי בטלפון 0528303124
או שייקבע איתי מחר בערב בווקס,אני אהיה שם מחר למכור כרטיסים אחרונים,תודה רבה
עופר
|
|
|
|
| Shahar |
פיייייייייי אם 800 במוקדמת כמה הולכים להמכר בקופות
הולך להיות דחוס שם |
|
|
| Shahar |
עוד בערך 46 שעות ארמין עולה לעמדה בטיאלוי!!
איזה קטעים אתם מקווים שהוא ישים?
יש קטעים שאני יודע שבטוח הוא ינגן כמו
find, intruder, pound, made of sun, redline highway, jump the next train, synathesia, the world doesn't know, hellow strings, foreplay, whiteroom, ballerina, surrender, why
ועוד הרבה טראקים שהוא חרש באסוט ובטוח יהיו..
אני אישית מחכה ל
ocean drive!!!
סיכוי קטן שהוא ינגן אותו אבל הלווווואייייי!
והלוואי שישים גם קלאסיקות!!
לאיזה דברים אתם מחכים?
ומישו יודע איך הוא יחלק תסט?
שעה פרוגרסיב ו 3 אפליפטינג?
שעתיים פרוגרסיב שעתיים אפליפטינג?
או שבכלל הוא לא מנגן 4 שעות?
ויש ניחושים מה יגאל הולך לכתוב על החולצה?
עוד 46 זה קורה!!! |
|
|
| markfeldman |
אני אישית מקווה שהוא ישים את
AVA MEA - IN THE END
800 כרטיסים !!!!!!
!!!
הולך להיות ממש צפוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
- Black Dragon
- DjChook
- DjNumShum
- fusi
- Glenn-Holmes
- guetag
- Huge-A
- Koodoo
- markfeldman
- Meltdown
- m0sh
- princess cc
- Scorchio
- Shahar
- shmintz_mix
- Silky21
- Star
- THE_BLUE_DRAGON
- YO-I
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|