return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 6)
View this Thread in Original format
OREN
אמן אני יצליח להיכנס למסיבה
חבל שאני עוד צעיר
Shahar
לא נראה לי שיגאל התכוון שאם אין לכם תקליטים לא מגיע לכם לראות אותו
הוא אמר שאם 150 איש יביאו הוכחה שהם משקיעים זה יראה להם שגם הנוער משקיע ושווה להביא את ארמין בשבילו

קיצור אני שם!!
dan_yarok!!
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יובל
תקנה פטיפון!

אליאור יובל וטלטול

בחרתי בדרך מסוימת שאני מתכוון לעמוד בה
מצטער על העקיצות בדרך
תמשיכו לשמוע תמוזיקה שאתם אוהבים
ותזכרו תמיד שיש אלטרנטיבה לאמ פי 3
לקנות פעם בחצי שנה סטיפה של 4-5 קטעים אדירים מכל התקופה שיהיו על דיסק או ויניל לא משנה זה יכול להיות דבר נחמד ולא יקר לכל אחד פה...
ולהחזיק בבית בסוף שנה את 10 הקטעים שהכי אהבתם במהלך השנה על וייניל דיסק מקורי תודו זה דבר מרגש
והכי חשוב לא יקר מדי
שימו בצד כל חודש 35-40 שקל
זה הכל

ואני בכל מקרה אם תחליטו שהרעיו שלי הוא סטארט אפ גאוני
או שהוא סתם ביטוי אידיוטי לאדם ששינה לאחרונה את דרכיו ישתדל לא להפריע יותר מדי עם הדיעות שלי בנושא
חוץ מכאשר הנושא יועלה רשמית מעל דפי הפורום


אחי אני מזה מסכים איתך,
אבל לצערי בבית שלנו אמא בקושי מפרנסת אותי ואת אחי
וצריך תכסף לחשבונות ובלאגנים ולא נשאר כמוניות מספיק גדולות לתקליטים ופטיפון
אבל כרגע אני וחבר חוסכים לשני פטיפונים עם מיקסר
במחיר לא רע
בע"ה גם אני יוכל כמוך לשמוע מתקליטים
Shahar
quote:
Originally posted by dan_yarok!!
אחי אני מזה מסכים איתך,
אבל לצערי בבית שלנו אמא בקושי מפרנסת אותי ואת אחי
וצריך תכסף לחשבונות ובלאגנים ולא נשאר כמוניות מספיק גדולות לתקליטים ופטיפון
אבל כרגע אני וחבר חוסכים לשני פטיפונים עם מיקסר
במחיר לא רע
בע"ה גם אני יוכל כמוך לשמוע מתקליטים


עשית לו תשנה
Scorchio
אני שם בדוקקקקק
Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
אני שם בדוקקקקק


+1 !!:eyes: :eyespop:
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
+1 !!:eyes: :eyespop:

+1 :rolleyes: ;)
princess cc
++2
markfeldman
++++++100000000000000000000000000000000000000000000....
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
++2


חחחחחחחחחחחחחח מקורי מקורי
יעני גם למוטי?

שימי
+69 :D

Glenn-Holmes
+1
+חולצה
+אביזרים נוספים שיעלו לי בראש
+ נראה מה עוד


דן
אם יש לך כסף להשקיע
לך על זה
זה באמת תענוג
ואם אין לך כסף עדיין
תסמן לך תמטרה הזאת
ופעם בחודש חודישים תבדוק עם עצמך סתם ככה תחשוב על זה מתי אתה יכל להרשות לעצמך

זה ייצור אצלך ציפייה עצומה שברגע שכבר תקנה את זה ההרגשה תהיה בלתי נשלטת
אני אומר לך מניסיון...

ולכל השאר...אני חושב ששחר פירש אותי בכלל לא רע
מקווה שהתיישרו ההדורים
Shahar
אלללללהההההההה ארמין לא זז מהעמדה עד שהוא לא שם את
Intruder
איזה חיייייהההההה זה אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement