|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
וואי היה מטורף.....
סט מדהים הוא ידע בדיוק מה לתת ומתי !
אחת המסיבות הטובות שהייתי בלי שום ספק !
ובלי שום ספק ארמין מס 1 |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה נסגר עם אריק לא בא?
מי יצעק לנו
in the mix
כל הזמן?:D |
אבל בסוף הייתי וגם צעקתי
IN THE MIX!!!
:) |
|
|
| Scorchio |
טוב אז הערב מתחיל בזה שאני ואדיר נפגשים עם אלי וגיל אצל סיסי ויושבים קצת צוחקים ומתכוננים
השעה 23:00 וגיל חוץ כמו טמפון להגיע מוקדם
מפה לשם זיין לנו שעה תשכל בשעה 24:15 בסוף יוצאים אני ואדיר לוקחים את האחים פלאש מביתם הקט ומגיעים לטי אל וי בסביבות 1 אבל מה זין גשם מתחיל בחוץ ואדיר עם הציוד
מפה לשם אני מחליט לתת ריצה אמיצה לכיוון הטי אל וי ונכנס תוך 2 דקות
ובפנים מ-פ-ו-צ-ץ ושתבינו, הלפרין מנגן...
בקיצור בחיים שלי לא ראיתי את הטי אל וי כזה מפוצץ ממש אי אפשר היה לזוז
לדעתי בלי בעיה היו שם 1500 איש
השעה 2:00 וכל הפנים המוכרות כבר בשטח מוכנים להפריע
אייל סיסי מוטי שחר איתי אילן מארק כפיר ירון ראובן אדיר גילי אלי אריק גיל
בקיצור ארמין מתחיל את הסט שלו עם
Ava Mea - In The End
וממשיך עם כל הטראקים ששחר כתב בנ"ל
הרשו לי להוסיף
Armin - Communication
BT - Mercury And Solace [Thrilseekers Remix]
Above And Beyond - No One On Earth [Gabriel And Dresden Remix]
Hammer And Bennet - Language [Santiago Nino Tech Dub]
Chicane - Autumn Tactics
וכמובן מסיים עם
Jump The Next Train
Whiteroom
אבל בשבילי שיא הערב היה
Made Of Sun
פעם ראשונה שאני שומע את זה במערכת הגברה של מועדון וזה פשוט מעלף חושייםםםםם
ההפרעות של אדיר שכיכב על המעקים כל הערב וירון שבא עם חולצה בת בת זונה וראובן שלא עזב את הרחבה לשניה רק עשו את המסיבה הזאת למשהו מיוחד באמת
הרבה זמן לא הרגשתי כזאת אווירה במועדון
היה פשוט מדהים ארמין באמצע הסט מתפנה קצת לקהל וחותם על כל דבר אפשרי:
מצלמות פלאפונים כרטיסי חבר של נקסט חולצות חגורות כל מה שתחשבו עליו
בקיצור מלך מלך מלך
אין מה להגיד נקסט שיחקו אותה עם ארמין בפעם השניה נקווה שתבוא הפקה חוזרת והפעם במקום פתוח! |
|
|
| Major_X |
תנו לי להבין
האחים פלאש היו שם? בני כמה הם?
הייתי שם אתמול היה משהו סוף!
רק חבל שהקהל של נקסט בנוי ברבו מערסים...
אייל. |
|
|
| YWalter |
עוד פחות מחצי שנה לאיביזה שם המסיבות יהיו משהו מעולה
מתגעגע ל
PvD |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by YWalter
עוד פחות מחצי שנה לאיביזה שם המסיבות יהיו משהו מעולה
מתגעגע ל
PvD |
אחחח כמה שאני מקנא בך אני רק עוד שנה וחצי
עד מתי איביזה 04!? |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by guetag
תודה אח שלי..
רק להוסיף..
Blank And Jones Feat. Bobo - Perfect Silence (E-Craigs 212 Dub Mix
או גרסת הווקל אני לא זוכר..
Calling Your Name לא יודע איזה גרסא
Motorcycle - Before We Fade Away וכמובן!;) :eyespop:
רציתי להודות קודם כל שוב למוש שבזכותו הייתי במסיבה
לאלי שעזר לי להכנס
למארק ששיגעתי אותו כל המסיבה בקשר לזיהוים
אילן שחר וכל השאר ממש נהנתי היה בן זונה...
היה שווה את הנסיעה לבד לירושלים :eyespop: :eyespop: |
בכיף אחי
ANY TIME |
|
|
| UltraWave |
כן היה ענק פשוט בן זונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chicane - Autmun Tactics (Thrillseekers remix)
Plastic Boy - Silver Bath
Ava Mea - In The End
Statica - Space Guitar
Hammer & Bennet - Language (Santiago Nino Dub Tech mix)
Ridgwalkers Ft El - Find
Primer - Everlast
Armin Van Buuren - Communicaton Part 3
Marcos - Just For A Day
Whiteroom - Whiteroom
Gabriel & Dresden - Arcadia (Original Mix
Yilmaz - Eighties (Ozgur Can Mix)
The Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (Ferry Corsten Mix)
BT - Mercury And Solace [Thrilseekers Remix]
Blank And Jones Feat. Bobo - Perfect Silence (E-Craigs 212 Dub Mix
וכל מה שאמרו פה היה קיצר היה ענק!!!!!
תודה מיוחדת מיוחדת לסייברים בייחוד לאדיר שבלעדיו לא הייתי נכנס אדיר אתה המללךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!! אוהב אותך גבר!!!!!!!!!! |
|
|
| Meltdown |
הערב שלי התחיל בבדיקה, אם בכלל יש לי איך להגיע ל טי אל וי, בערך ב 8 מקבל את האוקיי, שיש לי רכב להגיע ל טי אל וי, בסביבות 12 , מגיע לבת ים לאסוף את חבר שלי "הנשוי", מגיעים לחנייה של אזור ה טי אל וי בערך ב 12.15, יוצאים לכיוון המועדון אחרי רבע שעה,
ואז כמה מטרים לפני הכניסה למועדון, אני נזכר ששכחתי את הכרטיס באוטו, חוזרים לאוטו, נכנסים בערך ב עשרה לאחד למועדון, כאשר קודם לכן אני רואה את מוש בחוץ, שעדיין לא נכנס, דואג לו לכניסה, ואז נכנס יחד איתו, עם חבר שלו, ועם חבר שלי ( מוש, אוהבים אותך, לך תבדוק מה קורה עם הבעיות שיש לך, תבוא ליותר מסיבות, ואז הן ייפתרו).
כמו תמיד משתעמם בסט של הלפרין, מכיר לכולם את חבר שלי (סיסי, הרגת אותי עם כך שחשבת שהוא אשכרה נשוי, זה היה הקטע אולי הכי מצחיק של הערב.
הולך לקנות שתייה, ואז כשחוזר לעמדה, קולט שאילן ומארק הגיעו, אילו סחתיין על החולצה, חבל שלא יצא לי לראות אותה יותר באופן מפורט, אבל בטח יש תמונות שיראו לי אותה.
ואז כל האנשים מתחילים להגיע, צח, אדיר, הפלאשים, שעכשיו כבר יודעים מי אני, אריק, גיל, אלי (שים ג'ל שנזהה אותך), וכמובן אי אפשר לשכוח את אורנה החמודה וגם כמה אנשים חדשים שעדיין לא הכרתי, כמו שמיץ, ועוד הרבה אחרים , שאני ממש לא זוכר את שמם.
ב 2.30 המפציץ ההולנדי עולה, ואפילו אני, זיהיתי מספר קטעים שלו, בעיקר את הרמיקס שלו ל
HOLDING ON
,וכמה קטעים של אבווב אנד ביונד.
טילט ועוד
בשלב מסויים, מארגן שתייה, ומחפש מקום פנוי לרקוד בו (לא היה!!) הצפיפות הייתה כזאת גדולה, שגבתה כמה קורבנות כמוני וכמו חבר שלי, שנשפכנו בערך בחמש וחצי בבוקר, לאיזה 20 דקות,
וגם אחרים, מקווה שהכל בסדר ראובן, אם אתה מבין למה אני מתכוון.
בסוף חותך משם הביתה בערך ב 25 לשבע, מגיע הביתה אחרי איזה שעה, וישן עד אחרי ארבע בצהריים.
ירון/אדיר/ראובן, יש מצב שאולי אני מגיע לסירקוליישן, כך שאני אבדוק את זה איתכם במהלך השבוע.
לסיכום: היה כמו תמיד סט מדהים של ארמין, רק חבל שהיה מפוצץ לגמרי, ועם הרבה שמעונים ושמעונות, יותר מהרגיל, מי ייתן שביום העצמאות הקרוב, שוב יהיה ארמין בפארק, או אולי מרקוס שולץ במיוחד בשבילך אילן..
אני עדיין ממתין להגעה של פלמינג!
נ.ב. שחר, יא שובב, חלאס לרקוד ככה! |
|
|
| Shahar |
ירון תיקן אותי בקשר לפוסט זה היה כפיר הסייבר לא אופיר :D
בכרדיטים מגיע גם לחן על הטרמפים!!! למרות שהזין גמר תרדבולים :D
| quote: | Originally posted by DjNumShum
וואי היה מטורף.....
סט מדהים הוא ידע בדיוק מה לתת ומתי !
אחת המסיבות הטובות שהייתי בלי שום ספק !
ובלי שום ספק ארמין מס 1 |
למה לא באת להגיד שלום?
| quote: | Originally posted by arik
אבל בסוף הייתי וגם צעקתי
IN THE MIX!!!
:) |
אבל עשית את ההעלמות הקבועה שך :D
| quote: | Originally posted by Major_X
תנו לי להבין
האחים פלאש היו שם? בני כמה הם?
הייתי שם אתמול היה משהו סוף!
רק חבל שהקהל של נקסט בנוי ברבו מערסים...
אייל. |
מה גם אתה היית לא באת להגיד כלום?
ואיפה אבי לא אמרת שאתה בא? למה לא אמרת כלום?
ואייל הוא לא ניגן שום קטע של טילט |
|
|
| Meltdown |
| זה מה שזכור לי, קח בחשבון, שהייתי שפוך לגמרי אתמול בשלב מסויים, אז אולי התחלתי לדמיין דברים או טראקים |
|
|
| Glenn-Holmes |
מה אני יגיד לכם מילת המפתח היתה פיצוץ
סט פיצוץ
פיצוץ אוכלוסין בפנים
חבל על הזמן ארמין נתן לא מעט קטעים לא מוכרים למזלנו גילי זיהה את משיתברר כאחד הלהיטים הגדולים בתקופה הקרובה וזה אולי די צפוי
החדש של מוטורסייקל קטע מצוין
היה עוד קטע שארמין ניגן גם ב-99 מארק יודע על מה אנ מדבר קטע ממש ממש מדהים
וכל משכתבתם רק נוסיף
chicane feat. justine suissa - autumn tactics (thrillseekers remix) ותקנו אותי אם אני טועה אבל זה היה הקטע הראשון שהיא שותפה בו כווקאליסטית
jan johnston - calling your name (thrillseekers remix)
כלל הרבה סטיב הלסטריפ היה
reflekt - need to be loved (thrillseekers remix)
thrillseekers - synaesthesia (ferry remix)
ועוד שהיו ונעלמו מרשימותיכם
m.i.k.e. - massive motion א-י-ז-ה ק-ט-ע מ-ס-י-ב-י
m.i.k.e present totally fascinated (m.i.k.e.'s fascinated vocal mix) ותודה לאלון מנקסט על הוייניל של הקטע הזה וגם למארק...צדקת אחי זה באמת קטע שלא הערכתי מספיק אני חושב שאתמול במסיבה הבנתי כמה שלקטע הזה יש עוצמות שחודרות מתחת לפני השטח עמוק אל תוך עור התוף
קטע נוסף שמסתמן כמו שאלי ומארק אמרו או כחדש של פילטרהאדז או כחדש של
מודאזו באמת נשמע דומה ליימאניה... נחכה ונראה
remy - crackdown חטיין למארק על הזיהוי המהיר ועל הזיהוי בכלל של הקטע שובר הרחבות הזה
nathan fake - adamedge
ארמין חולה על הקטע הזה מארק זיהה כמו גדול תקטע הזה
והקטע הזה מפרק
פשוט מפרק
הכל הוא מפרק
איזה ק-ט-ע!!
וזהו היה אדיר
ערב שמוכיח שארמין זה שם כנראה גדול מספיק כדי לסחוב בקור כזה כמות כה גדולה של אנשים
ולמסקנות אישיות
היה אדיר היה ענק
אבל משרוצה לראות אותי באמת בוכה מאושר שיביא כב את מרקוס שולץ לארץ
אין לי ספק שאני יהנה אפילו יותר
ואתמול היתה מסיבה שכמות המילים שיש לי כדי לתאר אותה היא ככמות האויר שהיה לי לנשום אתמול |
|
|
|
|