|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
אילן וטלטול יקיריי,
עזבו אכתם קו, שמו, דום , שמום וחרטא.....
די ג'יי ברמה של ארמין צריך לנגן באצטדיון רמת גן אם אתם שואלים אותי.
ע"ע - פארק הירקון, יום העצמאות האחרון. |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by Shahar
איך הגעת לפברואר?
אם אין תאריך באתר שלו ובאתר של נקסט...
ונקסט בכלל כתבו
coming soon
פברואר זה לא כזה
SOON
נקווה שיבוא יותר מוקדם |
תבדוק שוב באתר שלו ותווכח בעצמך שהתאריך בנתיים הוא 4 בפברואר,
לגבי ה
Coming Soon
ארמין מופיע בחצי ראשון של ינואר באוסטרליה ואח"כ בדרום אמריקה,
ככה שזה הכי
SOON
שהוא יכול להגיע
:D:D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | תבדוק שוב באתר שלו ותווכח בעצמך שהתאריך בנתיים הוא 4 בפברואר,
לגבי ה
Coming Soon
ארמין מופיע בחצי ראשון של ינואר באוסטרליה ואח"כ בדרום אמריקה,
ככה שזה הכי
SOON
שהוא יכול להגיע |
ובעוד כמה מקומות ע"ג הגלובוס. |
|
|
| oXygen_tEAM |
טוב יצאתי רק מטומטם מהנושא הזה...
מישהו פה יכול להיות סגור ולרשום תאריך שארמין מגיע לנקסט..
אני יהיה שם לא משנה - פברואר ינואר יוני יולי אוגוסט... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by oXygen_tEAM
טוב יצאתי רק מטומטם מהנושא הזה...
מישהו פה יכול להיות סגור ולרשום תאריך שארמין מגיע לנקסט..
אני יהיה שם לא משנה - פברואר ינואר יוני יולי אוגוסט... |
4/2/05
לא כזה קשה להבין תאמת... |
|
|
| Hell_Copter |
אני יודע שהקורס שאני עכשיו מפקד עליו מסתיים שבוע לפני שארמין מגיע...
ב-28 לינואר
אז אני מקווה מאוד לא לסגור את השבת הזאת של ארמין...
זה יהיה פעם חמישית שאני סוגר שבת על ארמין וזה כבר הופך להיות עצוב :( |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אני יודע שהקורס שאני עכשיו מפקד עליו מסתיים שבוע לפני שארמין מגיע...
ב-28 לינואר
אז אני מקווה מאוד לא לסגור את השבת הזאת של ארמין...
זה יהיה פעם חמישית שאני סוגר שבת על ארמין וזה כבר הופך להיות עצוב |
תעשה להם תרבות יום ו' בקו... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by markfeldman
תעשה להם תרבות יום ו' בקו... |
חחחחחחח למה לא למה לא
אני לא סגור אם הקורס הבא מתחיל שבוע אחרי ואז אני כנראה סוגר
או אולי טיפה יותר ויש הכנה בין הקורסים... |
|
|
| dan_yarok!! |
וואלה
נשבר לי מהמסיבות שכונה בחיפה
הם שברו שיא
מסיבה באולם ספורט ברוממה חח הילדים פה כאלה מפגרים
והם הולכים לשלם 80 שקל על דיג'י בן 16 אני לא מאמין
אם מישהו מה יש בתל אביב בסילבסטר אני ישמח לדעת
לגילאי נוער כמובן |
|
|
| Glenn-Holmes |
ובכן
התאריך 4 לפברואר 2005
המקם: המשכן החדש של נקסט הפקות החל מתחילת שנת 2005 - מועדון הטי אל וי
הדי גיי... הכל כבר נאמר ארמין ואן ביורן! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
וואלה
נשבר לי מהמסיבות שכונה בחיפה
הם שברו שיא
מסיבה באולם ספורט ברוממה חח הילדים פה כאלה מפגרים
והם הולכים לשלם 80 שקל על דיג'י בן 16 אני לא מאמין
אם מישהו מה יש בתל אביב בסילבסטר אני ישמח לדעת
לגילאי נוער כמובן |
כנראה שאני ממש ממש מפגר :rolleyes:
וואלה מה אתה רוצה שאני אעשה את בסילבסטר ?
אלך לאומן למות מקור בחוץ ובסוף לא להיכנס ?
ללכת לחשמל 04 ? שילדים בכיתה ו' הולכים לשם כבר ?
ומה הקטע ? אז די ג'יי רום מנגן שם..
מה סוף העולם?
גם אסטרל פרוג'קשן יהיו שם ובתאכל"ס הם ה"מופע המרכזי"...
שכונה שכונה, אבל תאכל"ס זאת הולכת להיות אחת המסיבות הטובות שהיו השנה מבחינת מקום, אנשים וכו'... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
שכונה שכונה, אבל תאכל"ס זאת הולכת להיות אחת המסיבות הטובות שהיו השנה מבחינת מקום, אנשים וכו'... |
מממממ....
כשהייתי הולך למסיבות גרועות
תמיד ידעתי שאני הול למסיבות גרועות ואמרתי לעצמי מבפנים שיום אחד זה ישתנה
אז או ש:
א. באמת אתה מדבר על מסיבה טובה אליאור
ב. אתה מתכחש לאמת כדי לשכנע את עצמך
למען האמת נראה לי ב
וחשוב לי שאנשים כמוך ילכו ויהנו כמה שהם יכולים
אבל יום אחרי יזכרו
שהם שואפים ליותר
ויום אחד השאיפות יתגשמו
זה הכל |
|
|
|
|