return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rising
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זה אכן פברואר
כבר כתוב באתר שלו 4.2
אבל..
מה זה משנה לך מתי זה יוצא


כי אז אין בגרויות על הראש ואפשר להתארגן כמו שצריך
sh33p
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא מאמין שיביאו את ארמין לנוער אבל מצד שני...
יש לו סופ"ש פנוי חוץ צההופעה ההיא בישראל
רק שבוע לאחר מכן יש לו עוד הופעה ככה שהכל פתוח אני מניח....


אם זה נופל על פורים אז בטוח יעשו איזה הפקת נוער מסריחה כמו שהיה עם מייק
אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ROBERTO
אין מצב לבובליל את מספיק כסף בשביל ארמין וארמין גם לא רוצה נוער.

לטי אל וי יש מצב גדול שאו דומונד או בלאנק וגונס יהיו
ממש סיכויים גדולים.:D
sh33p
quote:
Originally posted by ROBERTO
אין מצב לבובליל את מספיק כסף בשביל ארמין וארמין גם לא רוצה נוער.

לטי אל וי יש מצב גדול שאו דומונד או בלאנק וגונס יהיו
ממש סיכויים גדולים.:D

blank & jones
מתאים לי ביותר.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sh33p
אם זה נופל על פורים אז בטוח יעשו איזה הפקת נוער מסריחה כמו שהיה עם מייק
אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

פורים יוצא השנה הרבה הרבה אחרי זה כי יש אדר ב' השנה... ככה שתשכח מזה...

ובכל מקרה כמו שרוברטו אמר
קשה להאמין שאדון ארמין ינגן לנוער
shmintz_mix
baror sheani magiaa!!!!!!!!!!!!!!!
ani mekave shegam roy yavo ani yilhatz alav...................!!!!!!!!!
yaman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
פורים יוצא השנה הרבה הרבה אחרי זה כי יש אדר ב' השנה... ככה שתשכח מזה...

ובכל מקרה כמו שרוברטו אמר
קשה להאמין שאדון ארמין ינגן לנוער


שחושבים על זה אשכרה לא יהיה בכבוד שלו לנגן לנוער

ראסמי......
markfeldman
quote:
לא מאמין שיביאו את ארמין לנוער אבל מצד שני...
יש לו סופ"ש פנוי חוץ צההופעה ההיא בישראל
רק שבוע לאחר מכן יש לו עוד הופעה ככה שהכל פתוח אני מניח....


מה נהיית ? דייב לואיס ??

אני מאמין שיש לו עוד פול עיסוקים !
Shahar
אל תשתגעו רק
"לא בכבוד של ארמין לנגן לנוער"
אם טייסטו יכול גם הוא יכול
YO-I
טוב בגלל שנער הייתי וגם זקנתי, 27 לפני יומיים, יש לי פחות דאגות בנוגע לגיל אבל לי יותר חשוב לדעת האם המסיבה תיהיה בקו כי אם כן זו תיהיה אכזבה גדולה

הקו היה בעבר אחד המועדונים הנחשבים בת"א יחד עם אלנבי 58, הייתי שם במסיבות של אנטוני פאפה, מקס גרהם, פארקס אנד ווילסון, טראנטלה ומי לא, פעם הכל היה מדהים שם אבל הקו היום הוא לא יותר מכוך בעיני, איך דיג'יי כמו ארמין יוכל לנגן שם עם הסאונד המעפן שיש במועדון הזה

אני מאד מקווה שנקסט הפקות ימצאו מועדון ראוי לארח בו את ארמין, החלום שלי שזה יהיה באומן 17 למרות שהסיכוי שזה יקרא יהיה אפסי

taltul
quote:
Originally posted by YO-I
טוב בגלל שנער הייתי וגם זקנתי, 27 לפני יומיים, יש לי פחות דאגות בנוגע לגיל אבל לי יותר חשוב לדעת האם המסיבה תיהיה בקו כי אם כן זו תיהיה אכזבה גדולה

הקו היה בעבר אחד המועדונים הנחשבים בת"א יחד עם אלנבי 58, הייתי שם במסיבות של אנטוני פאפה, מקס גרהם, פארקס אנד ווילסון, טראנטלה ומי לא, פעם הכל היה מדהים שם אבל הקו היום הוא לא יותר מכוך בעיני, איך דיג'יי כמו ארמין יוכל לנגן שם עם הסאונד המעפן שיש במועדון הזה

אני מאד מקווה שנקסט הפקות ימצאו מועדון ראוי לארח בו את ארמין, החלום שלי שזה יהיה באומן 17 למרות שהסיכוי שזה יקרא יהיה אפסי

כל מילה זהב כמו שאומרים... :)

קו זה חור ולא מועדון [וזה לא רק אני שחושב ככה] - בעיה היא שמחוסר ברירה אנשים באים כלפעם אבל בזין שלהם לנסות ולהשפיע על בעלי הליין שישפצרו קצת את המקום... כי באמת זה קצת לא נעים לקבל ארמין במקום כה לא מטופח... טוב נקווה לדום או אם כבר אז אולי יעשו אירוע גדול ויארגנו את המסיבה בגני תערוכה או בפארק הירקון :)

שזה יהיה נחמד מאוד מצידם ;) :rolleyes: :cool:

נ''ב: למרות שבפועל זה לא המקום אלא האנשים והאווירה שעושים את כל האקשן [מי שיצא לו לראות אחד הסרטים הפחות או יותר איכותיים על הסצינת המוזיקה האלקטרונית בשם "גרוב" יבין על מה אני מדבר]...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by taltul


קו זה חור ולא מועדון [וזה לא רק אני שחושב ככה] - בעיה היא שמחוסר ברירה אנשים באים כלפעם אבל בזין שלהם לנסות ולהשפיע על בעלי הליין שישפצרו קצת את המקום...


ממממ נקסט משלמים לקו על השימוש במועדון ככה שאם יש מישהו שישפץ זה הבעלים של המקום ולא הבעלים של נקסט משכן אם האנשים בנקסט יבקשו את זה אולי זה יקרה(כמובן שזה טיפה נאיבי לחשוב שזה יקרה... אני מאמין שגם נקסט מחכים להזדמנות שיתפנה מועדון מוביל אחר מהסכם עם ליין אחר והם יקפצו על ההזדמנות וישדרגו למקום גדול ונעים יותר
נ.ב. הסאונד בקו טוב יותר מהסאונד בדום החסרון הגדול והבולט ביותר של הדום הוא איכות סאונד מזעזעת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement