return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 4)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מממממ....
כשהייתי הולך למסיבות גרועות
תמיד ידעתי שאני הול למסיבות גרועות ואמרתי לעצמי מבפנים שיום אחד זה ישתנה

אז או ש:
א. באמת אתה מדבר על מסיבה טובה אליאור
ב. אתה מתכחש לאמת כדי לשכנע את עצמך

למען האמת נראה לי ב
וחשוב לי שאנשים כמוך ילכו ויהנו כמה שהם יכולים
אבל יום אחרי יזכרו
שהם שואפים ליותר
ויום אחד השאיפות יתגשמו
זה הכל


שמע, אני הולך למסיבה הזאת לא בשביל המוזיקה..
למה אני יודע שאני אתאכזב...חוץ מאסטרל פוג'קשן כמובן...
אני הולך כי זה סילבסטר, לתפוס איזה בחורה או משו..סתם להנות עם חברים במסיבה..

בכל מקרה 80 שקל זה הוצאה יותר מידי גדולה בשבילי, במיוחד עוד שזה מוניות הולך חזור ושתייה ובלאגנים..

כנראה שאתה צודק, ואני מנסה להשלות את עצמי שהמסיבה תהיה טובה..
אבל תאכל"ס, היא טובה ביחס למסיבות אחרות שמתקיימות בסילבסטר בצפון והם לנוער...

בכל מקרה אני שואף שאני אהיה גדול אני אוכל להיכנס למסיבות של הגדולים, ללכת לראות ולשמוע די ג'יים שאני אוהב...

לא יותר ולא פחות..
אז עכשיו אני אומר על הזין שלי, אני גם ככה הולך 3-4 פעמים בשנה למסיבה וגם זה בלחץ...

אז שיהיה מסיבה גרועה..זה פאקין סילבסטר, מה אני אעשה ? אתמזמז עם הכרית ?
princess cc
quote:
Originally posted by KrazyDJs


אז שיהיה מסיבה גרועה..זה פאקין סילבסטר, מה אני אעשה ? אתמזמז עם הכרית ?


חחחחחחחחחח איזה חמוד !!!!!!!!!

:D
dan_yarok!!
quote:
Originally posted by KrazyDJs
שמע, אני הולך למסיבה הזאת לא בשביל המוזיקה..
למה אני יודע שאני אתאכזב...חוץ מאסטרל פוג'קשן כמובן...
אני הולך כי זה סילבסטר, לתפוס איזה בחורה או משו..סתם להנות עם חברים במסיבה..

בכל מקרה 80 שקל זה הוצאה יותר מידי גדולה בשבילי, במיוחד עוד שזה מוניות הולך חזור ושתייה ובלאגנים..

כנראה שאתה צודק, ואני מנסה להשלות את עצמי שהמסיבה תהיה טובה..
אבל תאכל"ס, היא טובה ביחס למסיבות אחרות שמתקיימות בסילבסטר בצפון והם לנוער...

בכל מקרה אני שואף שאני אהיה גדול אני אוכל להיכנס למסיבות של הגדולים, ללכת לראות ולשמוע די ג'יים שאני אוהב...

לא יותר ולא פחות..
אז עכשיו אני אומר על הזין שלי, אני גם ככה הולך 3-4 פעמים בשנה למסיבה וגם זה בלחץ...

אז שיהיה מסיבה גרועה..זה פאקין סילבסטר, מה אני אעשה ? אתמזמז עם הכרית ?


גבר אני לא יודע מה אתה חושב
אבל מבחינתי לשלם 80 שקל על אולם ספורט זה שיגעון!!
כל פעם המסיבות אותו דבר ואני מתבאס
בסוף אני הולך כי כולם הולכים חלאס נשבר לי כבר מהמסיבות חרא האלה
והם עלק אומרים שלא נראתה הפקה כזאת חחח
אגב אסטרל פרוג'שקן בכלל עולה במסיבה של שמינסטים
אתה מהקריות לא? אני יודע שהארוו חרא אבל פחות כסף אחי אותו עסק
אגב בנות במסיבה הזאת אתה לא תמצא ואני יכול להבטיח לך
אם היית בסטיג' האחרון בחנוכה
90 אחוז בנים בחיים לא ראיתי כזה דבר
KrazyDJs
quote:
Originally posted by dan_yarok!!
גבר אני לא יודע מה אתה חושב
אבל מבחינתי לשלם 80 שקל על אולם ספורט זה שיגעון!!
כל פעם המסיבות אותו דבר ואני מתבאס
בסוף אני הולך כי כולם הולכים חלאס נשבר לי כבר מהמסיבות חרא האלה
והם עלק אומרים שלא נראתה הפקה כזאת חחח
אגב אסטרל פרוג'שקן בכלל עולה במסיבה של שמינסטים
אתה מהקריות לא? אני יודע שהארוו חרא אבל פחות כסף אחי אותו עסק
אגב בנות במסיבה הזאת אתה לא תמצא ואני יכול להבטיח לך
אם היית בסטיג' האחרון בחנוכה
90 אחוז בנים בחיים לא ראיתי כזה דבר


בסדר...כנראה שסתם התפרצתי ובאמת כמו שאילן אמר אני משלה את עצמי..
ואני במסיבה הזאת לא יהיה, כי 80 שקל לפי מה שהבנתי זה עוד מחיר אחרי הנחה
הקטע הוא שאתה מתבכיין שיש מסיבה שם, אבל תאכל"ס תמצא לי מקום אחר שיהיה בו מסיבה טובה...ויחסית למועדונים באיזור חיפה-קריות זה המועדון היחיד שתהיה בו מסיבה טובה...
dan_yarok!!
quote:
Originally posted by dan_yarok!!
גבר אני לא יודע מה אתה חושב
אבל מבחינתי לשלם 80 שקל על אולם ספורט זה שיגעון!!
כל פעם המסיבות אותו דבר ואני מתבאס
בסוף אני הולך כי כולם הולכים חלאס נשבר לי כבר מהמסיבות חרא האלה
והם עלק אומרים שלא נראתה הפקה כזאת חחח
אגב אסטרל פרוג'שקן בכלל עולה במסיבה של שמינסטים
אתה מהקריות לא? אני יודע שהארוו חרא אבל פחות כסף אחי אותו עסק
אגב בנות במסיבה הזאת אתה לא תמצא ואני יכול להבטיח לך
אם היית בסטיג' האחרון בחנוכה
90 אחוז בנים בחיים לא ראיתי כזה דבר


המסיבה בוטלההההההה חחחחחח איזה מעפנים
מי בחיפה ישלם 80 שקל כולם קמצנים
אוקצור מה יש בתל אביב לנוער?
princess cc
quote:
Originally posted by dan_yarok!!
המסיבה בוטלההההההה חחחחחח איזה מעפנים
מי בחיפה ישלם 80 שקל כולם קמצנים
אוקצור מה יש בתל אביב לנוער?


http://layla.ynet.co.il/tslayla.cgi...l/party&id=2130
Spitz
זה המסיבה שלי ;]
אני שם
Hell_Copter
אתם מוכנים להפסיק לזהם את הט'רד על ארמין
בשטויות על מסיבות לגיל הרך??!?! :mad: :whip:
ReAz
היום גני התערוכה ביתן 10 16+ המסיבה הכי פצצה שיש לנוער היום...
מי שלא בא מרובע
:crazy:
Shahar
ראסמי יש טרד מסיבות מה קשור עכשיו גני התערוכה?
ד"א באמת צריך להיות שם טוב

ו
dam_yarok
למה אתה מגיב לעצמך?

ואליאן אחי אין לך חברה יגנוב?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by ReAz
היום גני התערוכה ביתן 10 16+ המסיבה הכי פצצה שיש לנוער היום...
מי שלא בא מרובע
:crazy:


אני יגיד את זה עוד פעם...
אל תעצבנו אותי!! :whip:
זה לא המקום לדבר על מסיבות אחרות חוץ מהזאת של ארמין!!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יגיד את זה עוד פעם...
אל תעצבנו אותי!! :whip:
זה לא המקום לדבר על מסיבות אחרות חוץ מהזאת של ארמין!!!


לפחות פעם בשבוע אני מזיל דמעה על זה שאתה כבר לא מוד....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement