|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
שמעתי היום שמועה שיש מצב שארמין יגיע גם למסיבה באומן בחיפה
מישהו שמע על דבר כזה?או שזה סתם המצאה? |
המצאה
נקסט מחתימים כל אמן שהם מביאים שיעבוד רק איתם |
|
|
| Huge-A |
אוקי אז אחרי זיוני שכל של כולם אני ושחר אספנו את כל השמות שנראים לנו מהמגיעים ויצאה רשימה כזאת :
Glenn-Holmes - חתום לו ביד שהוא לא חציל :stongue:
markfeldman - חצי חציל עד שנראה אותך...
taltul - (טל,ויטלי,סטיב ?? (זה אותו אחד:D
Scorchio - צח=בלונים
princess cc - אבישג + מוטי=נשואים באושר
Hell_Copter - רועי=קורע תתחת בצבא
Star - אבי= גר רחוק כנראה שלא יבוא :toothless
fusi - ירון = כבר שותה לכבוד המסיבה
Huge-A - אדיר=מפריע כרגיל
Shahar - שחר = מחפש חנייה בטוחה לרכב עדיין
YO-I - יוחאי = תביא את המצלמה!!
shmintz_mix - ירון = ואללה אתה חדש נוותר לך ;)
DjG - גלעד זה השם ?? ואתה מגיע ???
Silky21 - ראובן = אוהב טכנו!!!
THE_BLUE_DRAGON - גיל = בטוח מגיע עם מצלמה ושותה רק רדבולים
Black Dragon - אלי = תמיד תראו אותו עם בנות במסיבה
זהו כוסיות אני רוצה לראות מי מגיע באמת..
חבל לכל אלה שמדברים סתם כי אחרי זה אני יוריד עליכם קשות כאן עד הפעם הבאה שארמין מגיע ... ויש לי הרבה לכתוב...
נ.ב- סבי10
אתה מגיע או מה ???:toothless |
|
|
| Shahar |
| יגאל יש כבר חולצה?? |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Shahar
המצאה
נקסט מחתימים כל אמן שהם מביאים שיעבוד רק איתם |
אה כן?
ואיך אתה מסביר את זה שכשמייק הגיע למסיבה של נקסט,הוא היה בעוד 2 מסיבות לפני כן,אחת בורטיגו והשניה אצל בובליל?
כנל לגבי בנג'מין בייטס שהיה גם בורטיגו וגם אצל נקסט |
|
|
| Meltdown |
| אדיר, אל תשכח להוסיף אותי לרשימה השמית שלך, שאתה בודק בכניסה לסט של ארמין |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אוקי אז אחרי זיוני שכל של כולם אני ושחר אספנו את כל השמות שנראים לנו מהמגיעים ויצאה רשימה כזאת :
Glenn-Holmes - חתום לו ביד שהוא לא חציל :stongue:
markfeldman - חצי חציל עד שנראה אותך...
taltul - (טל,ויטלי,סטיב ?? (זה אותו אחד:D
Scorchio - צח=בלונים
princess cc - אבישג + מוטי=נשואים באושר
Hell_Copter - רועי=קורע תתחת בצבא
Star - אבי= גר רחוק כנראה שלא יבוא :toothless
fusi - ירון = כבר שותה לכבוד המסיבה
Huge-A - אדיר=מפריע כרגיל
Shahar - שחר = מחפש חנייה בטוחה לרכב עדיין
YO-I - יוחאי = תביא את המצלמה!!
shmintz_mix - ירון = ואללה אתה חדש נוותר לך ;)
DjG - גלעד זה השם ?? ואתה מגיע ???
Silky21 - ראובן = אוהב טכנו!!!
THE_BLUE_DRAGON - גיל = בטוח מגיע עם מצלמה ושותה רק רדבולים
Black Dragon - אלי = תמיד תראו אותו עם בנות במסיבה
זהו כוסיות אני רוצה לראות מי מגיע באמת..
חבל לכל אלה שמדברים סתם כי אחרי זה אני יוריד עליכם קשות כאן עד הפעם הבאה שארמין מגיע ... ויש לי הרבה לכתוב...
נ.ב- סבי10
אתה מגיע או מה ???:toothless |
פה הטעות שלך אתה תתפלא שתראה אותי ואיפה :cool:
עכשיו לגבי הויכוח שעם הוא יופיע בעוד מקום או לא
זה תלוי בשני דברים
תלוי במי שהביא אותו לארץ עם הוא מוכן למכור אותו והכי חשוב זה באומן עצמו אם הוא מוכן לעוד הופעה
עכשיו למי שמביא אותו לארץ זה יותר טוב כי ככה יש לו פחות הוצאות על טיסה ומלון כי יש לו מי שיקח ממנו חצי מההוצאות!!!!!!
לגבי האומן זה בהחלט יכול להיות תלוי עם נקסט מכרו את ארמין לאומן
ועם ארמין הסכים לעוד גיג
מקווה שזה עונה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Star
פה הטעות שלך אתה תתפלא שתראה אותי ואיפה :cool:
עכשיו לגבי הויכוח שעם הוא יופיע בעוד מקום או לא
זה תלוי בשני דברים
תלוי במי שהביא אותו לארץ עם הוא מוכן למכור אותו והכי חשוב זה באומן עצמו אם הוא מוכן לעוד הופעה
עכשיו למי שמביא אותו לארץ זה יותר טוב כי ככה יש לו פחות הוצאות על טיסה ומלון כי יש לו מי שיקח ממנו חצי מההוצאות!!!!!!
לגבי האומן זה בהחלט יכול להיות תלוי עם נקסט מכרו את ארמין לאומן
ועם ארמין הסכים לעוד גיג
מקווה שזה עונה |
לא הזכרת תנקודה המרכזית
אין למי להביא את ארמין בצפון
לא יבוא קהל כי המחירים יהיו בשמיים לעומת ערבי המויזקה השחורה שיש שם....
ולכן לא משתלם להביא אותו לשם
ואתה יודע את זה פי מאה יותר טוב ממני
פשוט הייתי חייב להגיד את משלא אמרת:) |
|
|
| Star |
לא ראיתי שמישהו פה דיבר על כמות האנשים ועם משתלם או לא לכן לא הזכרתי את זה
ואתה יודע מה אין לי מה להגיד בנושא |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | markfeldman - חצי חציל עד שנראה אותך... |
שו ?!?!? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שו ?!?!? |
עד שתגיע לארמין אתה חציל
:P
אחרי שתגיע גם לך יכתבו על היד מארק כבר לא חציל
כמו שכתבו ליגאל |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
עד שתגיע לארמין אתה חציל
:P
אחרי שתגיע גם לך יכתבו על היד מארק כבר לא חציל
כמו שכתבו ליגאל |
יו ולי לא כתבתם?
איזו גזענות! זה בגלל שאילן אשכנזי?
לא לאאאאאאאאא יה שובינסטים זה בגלל שאני אישה?
אני דורשת סדר! רוצה שויון זכויות
לנשים וגברים!
רצה שיכתבו לי על היד כמו לאילן!!!!!!
חשבתם תרשמו לי פה זה ישתיק אותי? אה? אה?:whip: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אוקי אז אחרי זיוני שכל של כולם אני ושחר אספנו את כל השמות שנראים לנו מהמגיעים ויצאה רשימה כזאת :
Glenn-Holmes - חתום לו ביד שהוא לא חציל :stongue:
markfeldman - חצי חציל עד שנראה אותך...
taltul - (טל,ויטלי,סטיב ?? (זה אותו אחד:D
Scorchio - צח=בלונים
princess cc - אבישג + מוטי=נשואים באושר
Hell_Copter - רועי=קורע תתחת בצבא
Star - אבי= גר רחוק כנראה שלא יבוא :toothless
fusi - ירון = כבר שותה לכבוד המסיבה
Huge-A - אדיר=מפריע כרגיל
Shahar - שחר = מחפש חנייה בטוחה לרכב עדיין
YO-I - יוחאי = תביא את המצלמה!!
shmintz_mix - ירון = ואללה אתה חדש נוותר לך ;)
DjG - גלעד זה השם ?? ואתה מגיע ???
Silky21 - ראובן = אוהב טכנו!!!
THE_BLUE_DRAGON - גיל = בטוח מגיע עם מצלמה ושותה רק רדבולים
Black Dragon - אלי = תמיד תראו אותו עם בנות במסיבה
זהו כוסיות אני רוצה לראות מי מגיע באמת..
חבל לכל אלה שמדברים סתם כי אחרי זה אני יוריד עליכם קשות כאן עד הפעם הבאה שארמין מגיע ... ויש לי הרבה לכתוב...
נ.ב- סבי10
אתה מגיע או מה ???:toothless |
חחחחחחחחחחחח חזק!
עלק סבי 10 אתה מגיע
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: |
|
|
|
|