|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by DjChook
פספסת את הנקודה,
אתה מעלים עין מהעובדה שאתה שונא אותו כי הוא ערבי
ואתה גם בטח שמח שהוא לא נכנס למסיבה כי הוא ערבי
אני לא אומר שאני עצוב שלא הכניסו אותו
אבל אם אילן אומר שרשמת את זה בצורה גזענית,
כנראה שהוא צודק, ואתה צריך להפנים את זה שלא רושמים באנגלית הערות גזעניות שאחכ פוגעות בנו בחזרה (בנו = בישראל |
תגיד אתה נורמאלי????????????????????????
על מה אתה מדבר ?????
מאיפה אתם ממציאים את הדברים האלה?????
טוב אני לא אגיב...כי תגובה כזאת לא שווה פוסט.....
...נ''ב: מאיפה אתה המצאת שאני שונא אותו או שאני ששמח שלא נכנס
דיייי דייי להמציא דברים!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by taltul
אחי אני התעצבנתי אחרי מה שהוא רשם בפורום של ארמין....!!!
ולא בכלל לא התכוונתי להיות פה גזען או משהו אחר... מה אתה נתפס במילים שלי תקרא את מה שהוא כתב ותבין...
הוא לא יודע שהרבה צעירים שקנו מודקמות החזירו להם את הכסף והם הלכו הביתה... אני לא אומר שנקסט צודקים פשוט בן אפילו לא יודע שהחזירו כסף לא רק לו והוא לא היחיד שחזר הביתה...
אל תגיד לי שלא ידעת על זה... |
איתי - בן 18.5
שחר - בן 18.5
חן - בן 19
חבר של איתי - בן 18
מוש - בן 18.5
אריק - בן 19
צח בן 20
אני - עוד לא 22
אלי - בן 20
דיי זה רק האנשים שאני מכיר
להגיד לך תאמת?
ההחזרת כסף זה היה נראה כמו שמועה שאף אחד לא סבל ממנה
אהה כן חוץ מאותו בחור
ומה אתה עובד עליו עם ההגבלה של מעל 24?
שתנו יודעים שבנקסט זה כבר מזמן אפילו לא 23
מה אני יגיד לך
אני לא יתפלא אם נקסט לא הכניסו אותו מהסיבה הספציפית הזו
ואל תגיד שהוא מבלבל תמוח בפורום של ארמין ושיפסיק עם הנושא הגזעני כי הוא הציג את טענתו בצורה רהוטה ולא מתלהמת
אני חושב שאחרי איך שהוא הציג תדברים שם - הגיעה לו תשובה עם פחות עצבים
ואני בהזדמנות נרשמתי לפורום של ארמין
והגבתי |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
איתי - בן 18.5
שחר - בן 18.5
חן - בן 19
חבר של איתי - בן 18
מוש - בן 18.5
אריק - בן 19
צח בן 20
אני - עוד לא 22
אלי - בן 20
דיי זה רק האנשים שאני מכיר
להגיד לך תאמת?
ההחזרת כסף זה היה נראה כמו שמועה שאף אחד לא סבל ממנה
אהה כן חוץ מאותו בחור
ומה אתה עובד עליו עם ההגבלה של מעל 24?
שתנו יודעים שבנקסט זה כבר מזמן אפילו לא 23
מה אני יגיד לך
אני לא יתפלא אם נקסט לא הכניסו אותו מהסיבה הספציפית הזו
ואל תגיד שהוא מבלבל תמוח בפורום של ארמין ושיפסיק עם הנושא הגזעני כי הוא הציג את טענתו בצורה רהוטה ולא מתלהמת
אני חושב שאחרי איך שהוא הציג תדברים שם - הגיעה לו תשובה עם פחות עצבים
ואני בהזדמנות נרשמתי לפורום של ארמין
והגבתי |
תקרא בפורום של נקסט - כתב שם בחור שהוא בא עם חברים והחזירו לו את הכסף...
כל האלה שהבאת פה את השמות שלהם הם "מקומבנים" פחות או יותר ולכן אין מה לדבר עליהם בכלל...!!! |
|
|
| m0sh |
טוב אני רוצה להגיב על כמה דברים פה.
דבר ראשון עם כל הכבוד לרדבול...זה לא עושה כלום ומה אתם בוכים ?!
אז מסיבה אחת בשבוע ... איפה הכושר הקלאברי שלכם?!
אני לא בכושר ואני סוחב יותר מהרבה פה.
קשה זה במקום שאתה הולך כל יום למסיבה אחת לפחות וכל היום אתה רוקד ולא תמיד סחי...יאללה אתם מגזימים כולה מסיבה אחת.
אני לא מסכים בקשר לאלכוהול!
אני אישית במסיבות האלה לא שותה למרות שדווקא בארמין רציתי איזה בירה או שתיים לתפוס קצת ראש...זה משחרר אותך אבל כמובן לא להשתכר...אני זוכר שבאתי לטייסטו בגני התערוכה הראשון שיכור מת והקאתי כל הלילה , צח בטח זוכר...אני הלכתי לישון בשירותים והפסדתי חצי סט!
אתה לא חייב את האלכוהול את הסמים אבל זה סבבה אם אתה רוצה.
הלפרין נתן סט מצויין וזה שהרבה פה אומרים שזה משעממם זה פשוט שאתם לא מתחברים להאוס...אבל ישר פוסלים
נראה לי רק אני וצח נהנו מהסט שלו...ממש שירים ברמה.
הוא שם את אחד השירים הגדולים בהיסטוריה!
משהו עם באס גרובי דומה לבני בנאסי...אני חייייייייב!!!!
בקשר ל
GREECE 2000
כבר נטחן לי השכל מהשיר הזה!
שמעתי את זה כל כך הרבה פעמים!
סהר בניצנים ... בבורה בורה ועוד מלא מקומות...כמה אפשר לטחון שיר.
בקשר לארמין היה סט טוב...אני קצת מאוכזב ת'אמת...באיביזה הוא היה יותר טוב...היה כמה שירים ממש טובים...
מבחינה טכנית הוא היה בסדר מה שלא הפריע בכלל אבל אפשר להבין עם הסאונד המזוויע ,הקהל והיין.
האווירה הייתה אדירה וזה הרים את המסיבה אבל היה פשוט פיצוץ של אנשים וזה קצת הוריד את הרמה בסופו של דבר...
בקיצור מסיבה טובה
8/10 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh הלפרין נתן סט מצויין וזה שהרבה פה אומרים שזה משעממם זה פשוט שאתם לא מתחברים להאוס...אבל ישר פוסלים
נראה לי רק אני וצח נהנו מהסט שלו...ממש שירים ברמה.
הוא שם את אחד השירים הגדולים בהיסטוריה!
משהו עם באס גרובי דומה לבני בנאסי...אני חייייייייב!!!!
|
אז אתה בוחר להתעלם מזה ששבוע אחרי שבוע הוא טוחן אותם קטעים
אין לי דבר נגד האוס
אבל טק האוס כמו שהלפרין מנגן לא תמיד מדבר אלי |
|
|
| m0sh |
טק האוס? :haha:
אילן הוא בחיים לא ניגן טק האוס
טרייבל ,פרוגרסיב
וקצת טק טראנס
אבל טק האוס?
שאני יביא לך דוגמא לטק האוס? |
|
|
| Shahar |
טוב גם אני רוצה להגיב
| quote: | איתי - בן 18.5
שחר - בן 18.5
חן - בן 19
מוש - בן 18.5
אריק - בן 19
צח בן 20
אני - עוד לא 22
אלי - בן 20
|
עם כל הכבוד יגאל
כל מי שציינת פה ממש לא נראה בגיל שלו!!!
וגם הספקתי להכיר עוד כמה מנקסט שעוד לא התגייסו ונראים בני 23!! אז זה לא דוגמא טובה מה שנתת!!
יש אנשים עם אנשים עם פנים יותר צעירות ויש אנשים עם פנים יותר מבוגרות!!
וההוכחה לזה היא שנכנסתי איתך בלי שבדקו לי כרטיס חבר בכלל.....ובלי ששאלו אותי שאלות (וגם אותך לא שאלו כלום לגביי
וכשאיתי נכנס עם ירון עשו בעיות.
ככה שזה מוכיח שאני נכנסתי כי נראתי יותר מ 18
וכשחן עשה כרטיס חבר ואמר תאריך לידה שנת 80 לא עשו לו בעיות
וכנ"ל גם לי
אבל לחבר של חן לא האמינו ושאלו את חן אם חבר שלו נולד ב 80
זה מראה לך שהם כן מסתכלים על הבנאדם לפני שמאשרים את הגיל ולא ישר רושמים תתאריך לידה שהבנאדם אומר
וגם לא ישר מעבירים תבנאדם סלקציה
ושוב כל השמות שכתבתי למעלה זה אנשים שנראים יותר מהגיל שלהם נקודה. אחרת היו עושים להם בעיות...
ובקשר לפלסטינאי ההוא
או שהוא נראה צעיר
או שלא רצו להכניס ערבי
מה לעשות היום חושבים אלף פעם לפני שמכניסים!!!
למה מי אתה רוצה שיספר לאמא שלך שנהרגת בפיגוע בגלל שהסלקטור הכניס ערבי??
תרוצה שזה יהיה על המצפון של הסלקטור!?
אז קיבל תכסף והלך זה הכל.
ובקשר להחזרת כסף, הערבי לא היה היחיד
כי כבר בדרך אמרתי לך שאיתי אמר לי שמחזירים כסף!
אולי לערבי בנוסף בגלל הבעיית גיל הייתה הבעיה שהוא ערבי
אבל זה מה שקורה במדינה שיש בה כזה מתח!!
אז כל מי שהתעצבן על טלטול תעשו טובה
אף אחד מאיתנו לא היה רוצה לראות בנאדם עובר ככה סלקציה כי בכל זאת אי אפשר לדעת מה יכול להיות.
| quote: | Originally posted by markfeldman
thus remix ?
ממש לא, זה היה המקורי ! |
אחי אני טועה.
אני מכיר אותו ואת המקורי בע"פ
הם דומים רצח אבל
CHUS REMIX
מעכב תעליות
וזה היה הרמיקס |
|
|
| princess cc |
אילן הרסת אותי עם הפוסט באתר של ארמין:)
הזכרת לי לרגע ת'שיר סטאן חחחחחח
ומה היציאה עם החתימה שלך שם? איזה מעליב!!!!!!!!!!
טוב עכשיו ברצינות:
תגידו מה הפאקינג שטויות האלה? אתם לא מתביישים?
היה איזה שלב שפשוט עצרתי כי לא יכלתי להמשיך לקרוא זה פשוט מזעזע שאתם חושבים ככה!
אני חיייבת להסכים עם אילן, לא כל ערבי הוא מחבל
וזה שלא הכניסו אותם למסיבה כי הם ערבים
זו גזענות לשמה!
(אני עוצרת שניה להעיר פה משהו: ח'ברה לידיעתכם
הבדיקות שעורכים בכניסה למועדונים זה לא מטעמים בטחוניים כמו שזה מטעמים כלכליים ופליליים!
הם מחפשים סמים/אלכוהול ונשק ואתם בטח מבינים ת'סיבות)
זה פשוט גועל נפש שלא הכניסו אותם למסיבה! הם הגיעו
מירושלים פור גוד סייק! יכלו לבדוק שאין עליהם נשק
ולהכניס אותם כמו שהכניסו את כולם
אני אישית הייתי מעדיפה שיקפידו יותר בסלקציה של הישראלים דווקא
ערבים ממש לא מפחידים אותי כמו אנשים מסויימים בקהל של נקסט...
כמו שאילן אמר אם ככה אז צריך למנוע מהם להכנס גם לקניונים/ אוטובוסים
ובכלל למנוע מהם לבוא במגע עם ישראלים... או שאולי נזרוק אותם לים וזהו?
עצוב לי לחשוב שהדור הצעיר חושב ככה...
בדרך הזו בחיים לא יהיה שלום ודו קיום, ח'ברה
Free your ing minds!
הם לא שונים מאיתנו ! הם בדיוק כמוני וכמוכם!!!!... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
אילן הרסת אותי עם הפוסט באתר של ארמין:)
הזכרת לי לרגע ת'שיר סטאן חחחחחח
ומה היציאה עם החתימה שלך שם? איזה מעליב!!!!!!!!!!
טוב עכשיו ברצינות:
תגידו מה הפאקינג שטויות האלה? אתם לא מתביישים?
היה איזה שלב שפשוט עצרתי כי לא יכלתי להמשיך לקרוא זה פשוט מזעזע שאתם חושבים ככה!
אני חיייבת להסכים עם אילן, לא כל ערבי הוא מחבל
וזה שלא הכניסו אותם למסיבה כי הם ערבים
זו גזענות לשמה!
(אני עוצרת שניה להעיר פה משהו: ח'ברה לידיעתכם
הבדיקות שעורכים בכניסה למועדונים זה לא מטעמים בטחוניים כמו שזה מטעמים כלכליים ופליליים!
הם מחפשים סמים/אלכוהול ונשק ואתם בטח מבינים ת'סיבות)
זה פשוט גועל נפש שלא הכניסו אותם למסיבה! הם הגיעו
מירושלים פור גוד סייק! יכלו לבדוק שאין עליהם נשק
ולהכניס אותם כמו שהכניסו את כולם
אני אישית הייתי מעדיפה שיקפידו יותר בסלקציה של הישראלים דווקא
ערבים ממש לא מפחידים אותי כמו אנשים מסויימים בקהל של נקסט...
כמו שאילן אמר אם ככה אז צריך למנוע מהם להכנס גם לקניונים/ אוטובוסים
ובכלל למנוע מהם לבוא במגע עם ישראלים... או שאולי נזרוק אותם לים וזהו?
עצוב לי לחשוב שהדור הצעיר חושב ככה...
בדרך הזו בחיים לא יהיה שלום ודו קיום, ח'ברה
Free your ing minds!
הם לא שונים מאיתנו ! הם בדיוק כמוני וכמוכם!!!!... |
אני מצטער אבל מה קשר בין מה שאמרת לבין הטענה שלי לפחות שזה לא בגלל השנאה אלא בגלל הפחד....?!?!?!?!?!?!?!? |
|
|
| DjChook |
| אני מבקש לא להגיב פה יותר בנוגע לדברים שלא קשורים ישירות למסיבה / סט |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
אתה בור ועם הארץ , שפל ובזוי
ובגלל אנשים כמוך ככה אנחנו נראים וככה מתחנכים.
תפסיקו לחיות על שנאה |
ניסיתי להוציא תמילים האלה אבל כל משיצא לי היה משכתבתי בפוסטים הקודמים
שחר וטלטול מנהלים דיון לא מסכים עם משהם אומרים אבל הם מתארים דיעה שלצערי אוחזת בלא מעטים
והם מתארים אותה ממה שקראתי בצורה ראויה
ולא כמו אדון יאמאן שגלש מהפסים והתנהג כמו אנטישמי מהסוג הגרוע ביותר
יאמאן רוצה לשמוע משהו שיזעזע אותך? הערבים הם בני דודים שלנו
כן גם שלך
איך תוכל להסתכל על עצמך במראה ולא לשנוא את היום שבו נולדת אחרי שחשפתי בפניך את הפרט הזה? |
|
|
| markfeldman |
לגבי
GREECE 2000
אולי אני באמת טועה, ניחא.
מוש, היית השבוע במז"י ? |
|
|
|
|