|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
אילן אולי תגלה לנו מה אתה מכין לקראת המסיבה?
איזה חולצה פסיכודלית אתה הולך להביא הפעם? :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ואני אומר את זה כי הגישה שלי היא שלא מתאים לי שבני 17-18 ייכנסו למסיבה
אבל אני לא מוכן שאוהבי מוזיקה אמיתית יוותרו עליה
ואנשים כמו שחר למשל צריכים להיות שם
כי אין תענוג גדול יותר מלרקוד לצד אנשים שסביר להניח שיזהו קטעים ויתלהבו מהמוזיקה לא פחות ממני |
תודה על הפירגון :D
מסכים איתך שלא צריך להפוך את זה ממסיבה על רמה עם הגבלת גילאים למסיבת נוער אבל בכל זאת צריך לעזור למי שאוהב תמוזיקה כי זה בעצם הקהל שכל דיג'יי רוצה! קהל שיתחבר למוזיקה, שיכיר אותה ויהנה ממנה
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אילן אולי תגלה לנו מה אתה מכין לקראת המסיבה?
איזה חולצה פסיכודלית אתה הולך להביא הפעם? :D |
תכלס נראה לי זה יותר יהיה חולצה פרוגרסיבית
כל מקרה לא מאמין שהוא יראה למישו אותה לפני המסיבה :D
יגאל אל תאכזב!! |
|
|
| Shahar |
יחצן אחד קוראים לו עופר
כתוב עליו פה בטרד כמה עמודים אחורה |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
איזו הזמנה מגעילה חחח...!!!
נו יאללה שיגיע כבר שישי!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy:
      
       |
|
|
| fusi |
:היחצן הכי יפה בעיר (עופר) מתקשה לכתוב כאן משום מה ולכן ביקש ממני להזכיר את זה
| quote: |
:למכירת כרטיסים מוקדמת במחיר מיוחד של 100 ש"ח לחברי הפורום, כל אחד מכאן יכול ליצור קשר עם עופר היחצ"ן הכי יפה בעיר דרך האימייל
[email protected][/email]
:או המסנג'ר
[email][email protected]
או הפלאפון האישי שלו: 0528303124
תגידו לו שאתם מפורום מכורי הטראנס
!מקווה שזה יעזור לכם, נתראה שם
|
מי שמתכנן לבוא לווקס בחמישי הקרוב יכול לפגוש אותו שם ולקחת את הכרטיס, זה מה שאני מתכוון לעשות |
|
|
| Shahar |
איזה בושה
הכרטיסים שהם הדפיסו זה כרטיסים מההופעה הקודמת שלו
כתוב אפילו 9.2 שזה בדום והם שמו על זה מדבקה
ועל התקליט שארמין מחזיק שם כתוב 2.9
איזה אכזבה....יכלו להשקיע לפחות בזה |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Shahar
איזה בושה
הכרטיסים שהם הדפיסו זה כרטיסים מההופעה הקודמת שלו
כתוב אפילו 9.2 שזה בדום והם שמו על זה מדבקה
ועל התקליט שארמין מחזיק שם כתוב 2.9
איזה אכזבה....יכלו להשקיע לפחות בזה |
ועל זה נאמר: רק בישראל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
ועל זה נאמר: רק בישראל |
כן ובדיוק היום אני וטלטול דברנו על איך מועדון יכול להוריד תהוצאות |
|
|
| Huge-A |
חוסכים ...
כנראה ארמין הכניס להם אותה במחיר הגבוהה כמו שצריך ;)
העיקר נראה אותו
אני מקווה שלא יהיו לי בעיות כי כבר צצו ..
אבל למרות הכל אני לא מתכוון לאכזב את עצמי כי ממכם לא איכפת לי בכלל :D
נגיע ונפריע !!!:disbelief
אילן להביא חולצה מעודכנת של ארמין !!! :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
יגאללללללל
כתבו שיש לו תוכנית קבועה כל יום שלישי!
תתקן אותם עם החולצה כמו ביוהן!!
:D |
|
|
| princess cc |
| יש כרטיסים!:) |
|
|
| Star |
| רגע רגע אני רוצה להבין ....סוף סוף אני יזכה לפגוש את הבחורה הכי נחשקת בTA? |
|
|
|
|