|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by arik
אבל בסוף הייתי וגם צעקתי
IN THE MIX!!!
:) |
אני מאוכזב ממך תאמת אריק..
לא ציפיתי שתעזוב ככה מוקדם
מה החבר הזה הלוווווווווווו
תשאיר אותו בבית למען השם הטוב שלך יאלוהיםםםםםםםםםםםםםם
וגם חבל על הכסף שלך ראבקקקקקקק
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Major_X
תנו לי להבין
האחים פלאש היו שם? בני כמה הם?
הייתי שם אתמול היה משהו סוף!
רק חבל שהקהל של נקסט בנוי ברבו מערסים...
אייל. |
היו היו ...
ואת גיל הילדות הם עברו מזמן ....;) |
|
|
| Huge-A |
הוא כבר הצטרף מתחילת שנה וחגג איתי יחד והפריע לכולם..
אגב אני עד עכשיו לא יודע מי הרים אותי ...
:D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Huge-A
הוא כבר הצטרף מתחילת שנה וחגג איתי יחד והפריע לכולם..
אגב אני עד עכשיו לא יודע מי הרים אותי ...
:D |
גם אני לא, אבל זה נראה כאילו הוא נותן לארמין ביס בישבן... |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Sniper
גם אני לא, אבל זה נראה כאילו הוא נותן לארמין ביס בישבן... |
תראה הוא הרים אותי והיה קרוב לארמין ורצה לקצת מזכרת
אז הוא דגל במשפט : piece of cake וביצע במכנס פשעים :toothless |
|
|
| Huge-A |
לפני שאני מספר את משנתי אנימביא לכם 2 גלריות מהמסיבה הנ"ל:
את הראשונה אני צילמתי לרוב מהמצלמה של ראובן ידידי הטוב (יצא לי חרוז):D
1: Armin Party 001
2: Armin Party 002
איך אומרים במרוקאית
"תרווחו ותסעדו" ;) |
|
|
| YuVaL |
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| markfeldman |
או קיי, אז קצת באיחור מה אני אנסה לסכם את הערב מבחינתי.
הערב הנפלא הזה מתחיל במיקסוס אי שם ברמלה הרחוקה והקפואה בחדרו הקט של אילן ידידי משכבר הימים.
אילן, הבאת לי מה חשק לבזבז 10,000 ש"ח על ציוד !!!!
אילן צודק, אין לכם מושג איזה כיף זה להחזיק את
COLDHARBOUR SELECTIONS
בידיים !!!
או קיי, יוצאים לתל-אביב באמצע אוספים את חברו השיכור של אילן ומגיעים.
השמועות על החזרת כסף במקום עקב פיצוץ אוכלוסין מתבדות ונכנסים !
הלפרין לקראת סיום ופתאום:
3 DRIVES ON A VINYL - GREECE 2000 ! ! ! ! ! - נ ו ס ט ל ג י ה
פשוט לא ייאמן !
כמה דקות אחרי זה - ארמין על הבמה !
ו... לא נכביר עלכים במילים וננסה לעשות את המיטב ולתת לכם פה טראקליסט המכיל כ-95 אחוז מהקטעים:
HERE WE GO:
ARMIN VAN BUUREN - TLV - 4.2..2005 - TRACKLIST - not in particulary order
AVA MEA - IN THE END ידעתי, ידעתי ושוב ידעתי ! שהוא ינגן את זה. אני אומר לכם איך ששמעתי את הקטע הזה (שאיתו הוא פתח את הסט) חשבתי שהוא פשוט ניגן אותו בהקדשה מיוחדת בשבילי !
MIKE FOYLE PRES STATICA - SPACE GUITAR
HAMMER AND BENNET - LANGUAGE - SANTIAGO NINO TECH DUB
JAN JOHNSTON - CALLING YOUR NAME - THRILLSEEKERS REMIX
CHICANE - AUTUMN TACTICS - THRILLSEEKERS REMIX
PLASTIC BOY - SILVER BATH
M.I.K.E. PRES FASCINATED - TOTALLY FASCINATED
KYAU VS ALBERT - MADE OF SUN - KVA HARD DUB
PRIMER - EVERLAST
RIDGEWALKERS FEAT EL- FIND - ANDY MOOR REMIX
TIESTO - ANCIENT HISTORY
SNADLER - THEME SONG
ENMASS - CQ
WHITEROOM - WHITEROOM
ABOVE AND BEYOND - NO ONE ON EARTH - GABRIEL AND DRESDEN REMIX
FIREWALL - SINCERE - SMITH AND PLEDGER 2005 REMIX
KATANA - FANCY FAIR 2004
GABRIEL AND DRESDEN - ARCADIA
ARMIN - COMMUNICATION
M.I.K.E. - MASSIVE MOTION
M.I.K.E. PRES E-TRONIC - THE GLASS HOUSE
MARCOS - JUST FOR A DAY
YILMAZ ALTHANHAN - EIGHTIES - OZGUR CAN REMIX
JOHAN GIELEN - FLASH
REFLECKT - NEED TO BE LOVED - THRILLSEEKERS REMIX
THRILLSEEKERS - SYNAESTHESYA 2004 - FERRY CORSTEN REMIX
NATHAN FAKE - ADAMEDGE
REMY - CRACK DOWN
ALEX M.O.R.P.H. - UNIFICATION
COSMIC - FREEFALL
BLANK AND JONES - PERFECT SILENCE - E-CRAIG 212 DUB
PETER MARTIN - SIMPLY BLUE
SASHA - WAVY GRAVY - TERRY BONES REMIX
MOTORCYCLE - BEFORE WE FADE AWAY - AROUND YOU
DIMAS PRESENTS D-FORMATION - SIGNS AND PORTENTS
SOLARSTONE - JUMP THE NEXT TRAIN - KYAU VS ALBERT REMIX
בקיצר....
סט יפהפה !
אני מסכים עם שחר שחבל שלא נוגנו יותר פרוגים אבל מה לעשות ארמין זה ארמין ומרקוס זה מרקוס !
לצערי לא הייתי בשיא העדכון לפני המסיבה עקב ירידת תוכניתו של ארמין מגלי האתר.
אבל בכל אופן נהניתי וזכיתי לשמוע קטעים שרק שם אוכל לשמוע עד יבוא גואל לציון...
שמחתי לראות שוב את כלל חברי הפורום ואני מקווה שכולכם תדפקו נוכחות ביום חמישי הקרוב ב-
SO |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by YuVaL
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
סמים קשים :toothless |
|
|
| Huge-A |
אז עכשיו לסיכומי סופ"ש מעולה שהתחיל בחמישי ונגמר בשבת בבוקר .
יום שישי גשמים עזים ברד קור מוות ואני עם שמיכה אחת :D
מתעורר בשעה 4 בערך מדבר עם חברה ומסביר לה למה צבא זה חרא ומה קורה שסוגרים שבת ומפסידים ארמין.
יורד לקומה התחתונה בביתו הצח של צח שותה תה מדוגם ויורד למטה לעשות קצת מיקסים :tongue2
לפני ארוחת הערב צח מודיע אנחנו אצל סיסי לפני המסיבה עושים פרא פארטי קטן כזה עם גיל ואלי הדרקון השחור ..
אוכלים אוכל איכותי אני משפצר את כל הציוד למאורע שאמור להגיע ומוצאים עצמנו בדרך לאבישג.. אני כרגיל מוצא חנייה חינם הולכים לבית שותים קצת מדברים ובסביבות השעה 12 ו עשרה יוצאים לאסוף את האחים פלאש (אילן ושמואל)
משם ממשכים לעבר הטיאלוי מוצאים חנייה שותים בקטנה ובאותו רגע מתחיל גשם מפחיד ביותר ואני יחד עם צח אילן ושמואל רצים למקום נעים ויבש.. אבל מגיעים רטובים ואני חצי מחושמל :toothless
צח לוקח את ההזדמנות שיש פחות גשם ורץ שוב לעבר הכניסה ונכנס לפנינו..
אנחנו עוד קצת מחכים ונכנסים 5 דקות אחריו ...
בכניסה מפתיע אותי שומר כנראה צעיר מאוד בעבודה ומפריע לי ואני כמו מנייאק צריך לפרק בשביל להראות שזהלא חינם בכללל..:whip:
בכל מקרה נכנסים אומרים שלום צילומים וכמובן שעל הדרך אני מבין שישנה בעיה לחבר פורום העונה לשם איתי Hydroid ..כן גם בעזרתו של צ'ופי שיחדיו אנחנו מגשמים לאיתי את החלום להיכנס ;)
ארמין כמובן כבר עולה אחרי הכל ומנגן את כל הקטעים שנאמרו עד עכשיו..
אני כמו שראיתם מטפס על כל מקום אפשרי ואפילו מצליח לעלות לעמדה ולעשות מזכרת עם ארמין..
כל הסט הייתי ממש באקסטזה מלאה...
ואפילו בעודי חצי סאחי אני מנצל את הסאחיות של שחר לכתוב לארמין שיביא לי תקליט חינם ...מה שלא יצא לפועל . אני גם לא ישכח מה שחר אמר לי באותו זמן
"נראה עכשיו באמת עצבנת את ארמין.."
שחר זאת הכוונה !!! :D
בכל מקרה המסיבה מסתיימת בסביבות השעה 7 ולשם שינוי המקום עדיין מפוצץ קהל שרוצה עוד... אבל עוד אין וגם תמונות עם ארמין לא מרשים .. :whip:
טוב מה אני עצבני .. לי יש תמונה :tongue3
בכל מקרה אני מוצא את עצמי בחוץ יחד עם כולם .. אבל הקטע הכי חרא זה שגיל נעלם עם המפתחות של הרכב וצח בחיפושים אחריו ואני בחוץ סייבר שלגון שהקור מפריע לי מאוד וגורם לי להיות תפוס עד עכשיו בכל הגוף!!!@!$@!$!$
בדרך אני מודיע לצח שאני רעב.. אז עוצרים לאכול
בתפריט לא הרבה :
בורקס טורקי ובורקס טורקי
ואני עושה בו מיקס של ..
טרד
גבינה
ביצה
רוטב עגבניות ובתופסת של 2 שקל אני מקבל כוס לימונדה :tongue2
גיל לעומתי אוכל גלידה :eyespop:
וזהו בסופו של דבר אני מגיע בשלום יחדיו עם צח לבית והולך לישון שינה עמוקה..
נהנתי מאוד לראות מממששששששששש הרבה חברי פורום מכל מיני מקומות בארץ או בכלל מפורומים שונים.
מקווה שיהיו עוד מסיבות כאלה בעתיד .
רק בשמחות
שלכם אדיר שמפריע לקהיר :disbelief
נב- אם שחכתי משהו תעדכנו... כילא הייתי במצב של לזכור הכל . |
|
|
| shmintz_mix |
אוקיי אז זהו הסיכום שלי למסיבה AVB@TLV 04.02.05:
אז היה באמת סט מדהייייייייייייייייייים ואני לא אוסיף פה על עוד טראקים כי א'- אין ו ב'- חבל להרוס פה עבודה נפלאה שידידינו מארק עשה פה! מה שכן מבחינתי היה צפוף מאווווווווווווווווווווווווווווווווווד זה די ביאס לא היה מקום לזוז אני מקווה שנקסט יעשו עם זה משהו פעם הבאה .
דבר שני היה טיפה מאכזב שארמין לא חידש יותר עם קטעים חדשים. ואני מתכוון לקטעים חדשים ויפים שאנחנו לא מכירים...
מה שכן בטח שמתם לב שחברי הטוב רועי החמיץ את המסיבה ולא בא..... הוא היה מאוד חסר......... מסכן היה לו מבחן חשוב יום ראשון והוא לא יכל לבוא..................(רק ככה כדי לציין אני פעם אחרונה שארמין ניגן בדום היה לי מועד ב' ביום ראשון כאילו יום אחרי המסיבה ושיחקתתתתתתתתי אותה חבל"ז הכל בזכות המצב רוח הטוב שהיה לי אחרי המסיבה אז...ואמרתי את זה לרועי אבל זה לא עזר :( )
לסיום אני רק רוצה לציין שמבחינתי רגע השיא..... היה וייט רום בסוף המסיבה-WHITE ROOM....!!!!!
אתם כבר יודעים נראה לי (כבר זיינתי בשכל על זה פה כמה פעמים....) שעבורי וייט רום הוא הטראק הכי סוחף, מתוחכם, גאוני, יצירתי ועם הערבוביה הכי יפה של צלילים ששמעתי אי פעם!
בקיצור מאוד נהנתי חבל שלא הייתי רק יותר שיכור כל פעם אני אומר שאני אגיע שתוי למסיבות של נקסט ואף פעם זה לא מתממש................ אני חייב לשתות יותר מסתבר בבית לפני היציאה!!!!
בהחלט היה מממממממממממממממממממממדהיייייים אני כבר מחכה להפקה נוספת עם ארמין בסגנון ארמין בפארק..........ממש הרגשתי כאילו אני בסוג של דאנס ואלי אותו יום העצמאות המבורך!!!!!! |
|
|
|
|