|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
שחר, איך אתה מזלזל ביכולות הצילום שלי?
אני פשוט לא ממש מבין בכל הקשור לעניין הצילום, לכן אני מצלם כמו שיכור, או שלמעשה גם אם הייתי מבין, עדיין התמונות היו יוצאות באיכות וברמה זוועתית, ממש כמו הליין אפ של נקסט, או איכות הדי ג'ייז הישראליים שהם מביאים לאחרונה, כמו יהל, אסטריקס, ארתור גורדון, ושאר העייפים |
|
|
| Fresh Prince |
For the 1st folder:
all you need to do is right click and select "Make Folder" and input the name of the folder without the " / /" at the end or beginning. After it refreshes the listing you can now double click the locked folder (check the timestamp for the older one) and enter it easily. Easy isn't it? Don't expect to find many directories that this works on.
For the rest of the folders, copy & paste them as they are written in post. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
שחר, איך אתה מזלזל ביכולות הצילום שלי?
אני פשוט לא ממש מבין בכל הקשור לעניין הצילום, לכן אני מצלם כמו שיכור, או שלמעשה גם אם הייתי מבין, עדיין התמונות היו יוצאות באיכות וברמה זוועתית, ממש כמו הליין אפ של נקסט, או איכות הדי ג'ייז הישראליים שהם מביאים לאחרונה, כמו יהל, אסטריקס, ארתור גורדון, ושאר העייפים |
אתה צריך ללמוד ללחוץ על הכפתור ולחכות שזה יגיב חחחחח
ואם כבר נתת דוגמא את נקסט
אז גם התקציר שהם כותבים על הדיג'יי לא הכי נכון
"תוכנית שבועית כל יום שלישי"
והדרך עם ה
make folder
לא עובדת. |
|
|
| Fresh Prince |
Ok I'll try make it more simple.
When you log onto pub enter the "Bl0ddi3" directory.
Once you are in it, go manually to / Bl0ddi3 /, (note 2 spaces) you can do this in flash fxp.
Now that you are in / Bl0ddi3 /, simply copy & paste the rest of the path: / mPm4ny3 / HL / T4g / fRRRRom / HoTTti3/gizulon/
mind the spaces!
Once you are there, download ;)
Easy. |
|
|
| YuVaL |
[R] CWD / Bl0ddi3 /
[R] 550 / Bl0ddi3 : The system cannot find the file specified.
:\ |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Fresh Prince
Ok I'll try make it more simple.
When you log onto pub enter the "Bl0ddi3" directory.
Once you are in it, go manually to / Bl0ddi3 /, (note 2 spaces) you can do this in flash fxp.
Now that you are in / Bl0ddi3 /, simply copy & paste the rest of the path: / mPm4ny3 / HL / T4g / fRRRRom / HoTTti3/gizulon/
mind the spaces!
Once you are there, download ;)
Easy. |
the folder is empty thats all i can see from FlashXP...
straaaange... |
|
|
| markfeldman |
thus remix ?
ממש לא, זה היה המקורי ! |
|
|
| princess cc |
חחחחחחחחח הרסתם אותי!
איזה מצחיקים אתה אלוהים...
קראתי 3 דפים ברצף ואני נקרעת פה:haha:
ממש טראנסאדיקט קומדי קלאב;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
ואיך אתה יכול להיות בטוח במאה אחוז שהוא לא צודק?
אפילו אתה בתגובה שלך טרחת לציין
"שמישהו יסביר לפלשתינאי הזה"
הגזענות עולה כבר בגוף המשפט שלך
אז למה שזה לא יהיה המצב עם נקסט? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ואיך אתה יכול להיות בטוח במאה אחוז שהוא לא צודק?
אפילו אתה בתגובה שלך טרחת לציין
"שמישהו יסביר לפלשתינאי הזה"
הגזענות עולה כבר בגוף המשפט שלך
אז למה שזה לא יהיה המצב עם נקסט? |
אחי אני התעצבנתי אחרי מה שהוא רשם בפורום של ארמין....!!!
ולא בכלל לא התכוונתי להיות פה גזען או משהו אחר... מה אתה נתפס במילים שלי תקרא את מה שהוא כתב ותבין...
הוא לא יודע שהרבה צעירים שקנו מודקמות החזירו להם את הכסף והם הלכו הביתה... אני לא אומר שנקסט צודקים פשוט בן אפילו לא יודע שהחזירו כסף לא רק לו והוא לא היחיד שחזר הביתה...
אל תגיד לי שלא ידעת על זה... |
|
|
| DjChook |
פספסת את הנקודה,
אתה מעלים עין מהעובדה שאתה שונא אותו כי הוא ערבי
ואתה גם בטח שמח שהוא לא נכנס למסיבה כי הוא ערבי
אני לא אומר שאני עצוב שלא הכניסו אותו
אבל אם אילן אומר שרשמת את זה בצורה גזענית,
כנראה שהוא צודק, ואתה צריך להפנים את זה שלא רושמים באנגלית הערות גזעניות שאחכ פוגעות בנו בחזרה (בנו = בישראל |
|
|
|
|