|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Rownin |
מה עם הקטע של ה23 פלוס
יש פה מישהו יכול להעביר אותה בכניסה לכמה אנשי 18 |
|
|
| Meltdown |
| המסיבות של נקסט מיועדות בעקרון, לקהל של בני 22-23, אבל לא תמיד זה כך, אם אתה מבין אותי |
|
|
| Rownin |
מבין אבל לא מחפש להיתקע בכניסה ולחזור הביתה מבואס שאני שומע ברקע תצלילים שאני מחכה להם חודשיים ולצערי הרב שאין בארץ
אז ואללה אם יש מישהו שיכול לסדר כניסה שלא יתבייש ויגיד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rownin
מבין אבל לא מחפש להיתקע בכניסה ולחזור הביתה מבואס שאני שומע ברקע תצלילים שאני מחכה להם חודשיים ולצערי הרב שאין בארץ
אז ואללה אם יש מישהו שיכול לסדר כניסה שלא יתבייש ויגיד |
נסה לקנות מוקדמת ולהיכנס
אם לא תצליח תמכור... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
נסה לקנות מוקדמת ולהיכנס
אם לא תצליח תמכור... |
הבעיה תהיה לקנות תמוקדמת תאמין לי שאם הלחץ שיהיה להם שם ביום שישי לא יבדקו בשיט כל אחד מאלה שכבר קנה כרטיס במוקדמת
אז כמו שאמרתי...
אם מישה בגיל המתאים יקנה לך תכרטיס
אתה מסודר
ואני אומר את זה כי הגישה שלי היא שלא מתאים לי שבני 17-18 ייכנסו למסיבה
אבל אני לא מוכן שאוהבי מוזיקה אמיתית יוותרו עליה
ואנשים כמו שחר למשל צריכים להיות שם
כי אין תענוג גדול יותר מלרקוד לצד אנשים שסביר להניח שיזהו קטעים ויתלהבו מהמוזיקה לא פחות ממני
לדבר הזה אין גיל ובראיה קצת נאיבית אני אומר שחבל שאין ליין שכזה שההגבלה שלו היא לא גיל אלא אהבה למוזיקה...נאיבי אמרתי? :rolleyes: |
|
|
| princess cc |
מישהו יודע עד מתי הכרטיסים ב-90 לחברי מועדון?
עוד לא הספקתי לקנות ... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
מישהו יודע עד מתי הכרטיסים ב-90 לחברי מועדון?
עוד לא הספקתי לקנות ... |
כדאי שתבדקי...
אני מאמין שראשון או שני הם יעלו תמחיר אבל לא יותר מ-100 לדעתי ובכל מקרה כנראה זה תלוי בקצב המכירות |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כדאי שתבדקי...
אני מאמין שראשון או שני הם יעלו תמחיר אבל לא יותר מ-100 לדעתי ובכל מקרה כנראה זה תלוי בקצב המכירות |
מחר אני אלך לקנות...
תודה:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
מחר אני אלך לקנות...
תודה:) | מתי את שם.?
אני פשוט כנראה קונה לידידה שלי וחברה שלה (שתיהן מירושלים) כרטיסים! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מתי את שם.?
אני פשוט כנראה קונה לידידה שלי וחברה שלה (שתיהן מירושלים) כרטיסים! |
אני אקפוץ באמצע העבודה אני עובדת מטר משם...
מתי אתה שם? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
אני אקפוץ באמצע העבודה אני עובדת מטר משם...
מתי אתה שם? |
אני יקפוץ בסוף העבודה אני עובד 2 ק"מ משם חחחח
כנראה ב-6 בערב |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני יקפוץ בסוף העבודה אני עובד 2 ק"מ משם חחחח
כנראה ב-6 בערב |
חבל... הייתי מזמינה אותך לקפה שהבטחתי;) |
|
|
|
|