|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
חבר'ה אני עם שפעת רצינית, בקושי מתפקד, איזה דיכאון
אני מתפלל שעד מחר בערב אני אבריא אבל זה לא נראה טוב
:nervous: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
:eyes:
שתה הרבה תה ותישן טוב ותגיע מחר!!!
אין מצב ארמין פה ואתה לא בא...;) |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
- Black Dragon
- DjChook
- DjNumShum
- fusi
- Glenn-Holmes
- guetag
- Huge-A
- Koodoo
- markfeldman
- Meltdown
- m0sh
- princess cc
- Scorchio
- Shahar
- shmintz_mix
- Silky21
- Star
- THE_BLUE_DRAGON
- YO-I
:crazy: :crazy: :crazy: |
שוווווק אפילו אותי כתבו |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Koodoo
שוווווק אפילו אותי כתבו |
מה שוק?
חן כתב שאתה בא יא מסטול.
:conf: |
|
|
| DjChook |
Koodoo ! welcome to our humble cave ;)
:crazy: |
|
|
| Flotser |
כן אני יודע שיש לי אחלה תיזמון!...!...
יש מצב אני וחברים שלי בני 19 ניכנס ?
כמה יעלה כרטיס במקום? |
|
|
| DjChook |
יא מסטול, שיא המסובך לקנות שם כרטיס כי בטוח יבקשו ת.ז.
תתקשר ליחצן הזה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Flotser
כן אני יודע שיש לי אחלה תיזמון!...!...
יש מצב אני וחברים שלי בני 19 ניכנס ?
כמה יעלה כרטיס במקום? |
בעיה להיכנס להרבה אנשים + אם ישך לא יותר מ2 חברים ככה אז יש סיכוי טוב כמובן שאתה מכין איזו קומבינה לפני דבר פה עם הקומבינטורים אולי הם יעזרו לך :) + הכרטיס בקופות יעלה בסביבות 140+ אז.... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני אישית מקווה שהוא ישים את
AVA MEA - IN THE END
|
:crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop:
me 2! |
|
|
| Flotser |
ava mea \ passiva
הוא אחלה גבר
בזמנו כשניסיתי את כישורי בהפקה הוא עזר לי מאוד
:p
אבל עכשיו איבדתי את היוסר שלו במסנג'ר וגם אין לי יותר מדי מה לדבר איתו...
אז עכשיו אני שוב בודד ולבד
ומפחששששששששששששששששששששששש את הדרך לליבך
....
אני מרגיש ממש מטומטם עכשיו בקשר לארמין
גם הבטחתי לאילן שאני אבוא פעם הבאה שארמין יהיה בארץ
פשוט הייתה לי תקופה סופר לחוצה של מבחנים ולא חשבתי שהמסיבה תיפול דווקא השבוע שהחברים חוזרים אחרי שסגרו 14\21 והמבחן הבא רק עוד שבוע...
ו...ו.....אני חציל
ואין מצב בעולם חברים שלי ישלמו 140 שקל למסיבה
אולי רק אם אני אדע 100% שנכנסים וארד על ברכי ואענג אותם מינית..
אבל זה מחר חחח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YO-I
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
חבר'ה אני עם שפעת רצינית, בקושי מתפקד, איזה דיכאון
אני מתפלל שעד מחר בערב אני אבריא אבל זה לא נראה טוב
:nervous: |
מכין תשתיות לתרגיל סאבי
:D |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by guetag
טוב לפי איך שזה נראה עכשיו אני לא יגיע..אין לי דרך לקנות כרטיס במכירה מוקדמת :(
תהנו |
אולי יש לי כרטיס בשבילך...
פשוט קניתי 3 ויכול להיות שחבר אחד לא יבוא...אל תבנה על זה אבל אני לפחות נותן לך צ'אנס |
|
|
|
|