|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Shahar
חפש את אדיר בכניסה הוא יתן לך תלוש שתיה חינם |
מי זה אדיר? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by taltul
. |
המועמד לפוסט הכי מיותר לשנת 2005... אין ספק שאתה תזכה בתואר בסוף השנה אחי:)
יאללה חברים יש לי כבר כרטיסים ביד לי ולמארק אז אל תהיו חצילים
תפגינו נוכחות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
מי זה אדיר? |
Huge-A
איך אתה לא מכיר אותו
היה חשפן בנקסט...תסתכל בתמונות תזהה ישר |
|
|
| Meltdown |
שחר, אתה צריך להודות כל יום כשאתה קם, לאדיר, על כך שהוא דאג להכניס אותך למסיבה עם יוהאן גילן ב טי אל וי, כי בלעדיו היית יכול לחכות עד היום, ולא להכנס לאותה מסיבה.
תן לו את הכבוד המגיע לו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
שחר, אתה צריך להודות כל יום כשאתה קם, לאדיר, על כך שהוא דאג להכניס אותך למסיבה עם יוהאן גילן ב טי אל וי, כי בלעדיו היית יכול לחכות עד היום, ולא להכנס לאותה מסיבה.
תן לו את הכבוד המגיע לו |
!? :whip: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Meltdown
שחר, אתה צריך להודות כל יום כשאתה קם, לאדיר, על כך שהוא דאג להכניס אותך למסיבה עם יוהאן גילן ב טי אל וי, כי בלעדיו היית יכול לחכות עד היום, ולא להכנס לאותה מסיבה.
תן לו את הכבוד המגיע לו |
בעעע מה קשור עכשיו
נראה לי אדיר יודע כמה שחר מודה לו על זה
לא צריך לטחון ת'נושא |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Rising
בעעע מה קשור עכשיו
נראה לי אדיר יודע כמה שחר מודה לו על זה
לא צריך לטחון ת'נושא |
מה שנכון נכון!!!
לגבי ארמין אני לא מגיע וזה כמעט בדוק!
המענק של הצבא יגיע אולי רק ב2 לפברואר - עד אז אין כסף... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
בעעע מה קשור עכשיו
נראה לי אדיר יודע כמה שחר מודה לו על זה
לא צריך לטחון ת'נושא |
| quote: | Originally posted by taltul
מה שנכון נכון!!!
לגבי ארמין אני לא מגיע וזה כמעט בדוק! |
;)
ומי שחושב שאדיר לא יודע כמה אני מודה לו על זה שיחזור תטרד על יוהן ויראהה איזה כרדיט הבאתי לאדיר שם.
ואייל בחייאת דינאק אל דבר דברים שאתה לא יודע.
טלטול מצטער לשמוע שאתה לא בא אחי :(
נסה לעשות מאמצים אם אפשר איכשהו לקמבן כסף זמני! |
|
|
| shmintz_mix |
לפני יומיים שמתי פה הודעה ומחקו לי אותה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בכל מקרה רציתי להגיד לכולם שיבואו לארמין הולך ליהיות סופני.......... אני כבר סופר את הזמן שנשאר...................
אני חושב שלהבא צריך להביא את ארמין לאיזה חוף ים כזה................ משהו בסגנון חוף ניצנים זה יהיה מממממממש טוב אין כמו לשמוע ארמין בזריחה ליד הים........עם איזה ג'וינט שמן ביד...:-)
אז שיהיה לכולנו טו טו טו טו טו טו טו טו טו טו טו טו טו
טווווווווווובבבבבבב! |
|
|
| raph93 |
i live in France, i often come to Israel (TLV & Haifa), i don't know 'Next' Club, where is it ???
i like AVB very much! |
|
|
|
|