| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YO-I
שמעתי את הסט שלו ברדיו והטראק שהכי תפס אותי היה הטראק השני שאני בטוח כמעט במאה אחוז שמדובר בהפקה של אנדי מור וליאמה, מאד מזכיר את וויטרום, מעניין אם הוא ניגן אותו
רק טוב ולהתראות בשמחות |
ייוווואווו נכון היה קטע בן זונה שנמע באמת כמו ליאמה ומור או אנדי מור לבד (היו שם כמה סינטים אופיינים לגרסאות שלו לפיינד ולסונורוס) קיצר קטע ענק עוד קטע שבשבועות הקרובים נשמח לגלות את שמו המלא |
|
|