|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
היה כייף.
איך שנכנסתי בסביבות אחד וחצי הייתה אווירה במקום.
היה לייזר יפה!!!!
הלפרין ניגן כמו תמיד רק קצת יותר אנרגטי.
ארמין זה ארמין וניגן טוב.
פחדתי שינגן יותר מדי ווקאלים למה אני לא בקטע של הווקאלים של ימנו.
אבל לא ניגן הרבה וכל השאר טוב!
היה כייף אבל מאוד צפוף!!!
הייחס של נקסט היה על הפנים הפעם...!!!!!!!!
פעם ראשונה שאני מגיע ואין כרטיס כניסה ולא נותנים לצלם קליפים בעמדה.
בזמן שיש שם ים אנשים שאין להם מה לחפש שם בכלל.
באתי עם 60ש"ח
ובגלל שלא היה כרטיס בכניסה הביאו לי ב50
יעני VIP
עושים צחוק!!!
מה שנשער לי רק 10ש"ח ו-7ש"ח מהם הלכו על שמירת חפצים מה שנדפקתי עם 3ש"ח!!!
מה שאין כסף לרד-בולים...
צ'ופי יצא ממללךךך והביא לי תלוש שתייה חינם!!!
אחרת בטח הייתי מתעלף שם לעזזל...
בקיצר לא צילמתי הרבה בגלל הייחס המגעיל!!!
(בטח בגלל שעכשיו זה טי.אל.וי וזה בייחד עם הייניקן-מיוזיק אז הם עושים פוזה)
[יש לי שיחה איתם זה בטוח]
{סתם עוד סוגריים}
קצת תמונות:























קישור לגלרייה: כאן
Video
(Right Click & 'Save Target As...')
!!!...נתראה חמישי בסו...!!!
:crazy: |
|
|
| Shahar |
בטוח שזה היניקן והטיאלוי?
היניקן מיוזיק לא מתחרים של נקסט? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אז ככה הייניקן-מיוזיק זה הטיאלוי.
ובהפקה הזו הם התחברו עם נקסט.
לא יודע האם הם ימשיכו ייחד, זאת כבר נראה. |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by DjChook
אח שלי, אני אגיד לך למה.. משם לקחתי את זה
כשאמא שלו מקבלת את המכתבים מאבא שלו, מהעיר הגדולה
אז בהתחלה הוא רושם
"To my dearset wife" או משהו כזה
ואז במכתב האחרון הוא רושם
To whom it may concern
|
חחחחחחחחחחחח. נכון!!!!!!
ואז הוא בא בסוף החתונה והאמא הולכת איתו מכות סטייל
WWF
=) |
|
|
| DjChook |
מן הסתם ראית איך היא נראת
מה הקטע ההזוי של להוציא את האנשים מהבמות בשביל הרדניות הלא מעניינות האלה
אם כל הכבוד לטווס הזה... זה היה ממש לא משהו
במיוחד לאור העובדה שהיה לי צפוף לפני, אז להוריד אלי עוד איזה 50 אנשים לא הוסיף בכללללל |
|
|
| KrazyDJs |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
אני בוכה פה....
אילן יא סרסור :wtf:
בכל מקרה שמח לראות שנהנתם... |
|
|
| Fresh Prince |
Thanks a lot THE_BLUE_DRAGON, lookin good, specially AvB with Terminator glasses
:stongue: |
|
|
| DjChook |
It's not the terminator it's the cyberator (and not the sexually related cyber --- that's me :wtf: )
בכל מקרה, שמישהו באמת יסביר לי אחת ולתמיד מי הבחורה
היא הייתה גם ב
ILTA2
לא ? |
|
|
| Fresh Prince |
| Arminator :p |
|
|
| taltul |
Krazy + Chook:
זאת אורנה
AKA GINGER (בפורום אחר לא פחות נחמד) :D
היא הייתה גם באילטה 2 ובעוד הרבה מסיבות...
בקיצר, בחורה לא נחה :)
תכירו ותהנו... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by taltul
Krazy + Chook:
זאת אורנה
AKA GINGER (בפורום אחר לא פחות נחמד) :D
היא הייתה גם באילטה 2 ובעוד הרבה מסיבות...
בקיצר, בחורה לא נחה :)
תכירו ותהנו... |
צחקתי יותר מאילן..
אורנה הזאת בסדר :) |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Flotser
ava mea \ passiva
הוא אחלה גבר
בזמנו כשניסיתי את כישורי בהפקה הוא עזר לי מאוד
:p
אבל עכשיו איבדתי את היוסר שלו במסנג'ר וגם אין לי יותר מדי מה לדבר איתו...
אז עכשיו אני שוב בודד ולבד
ומפחששששששששששששששששששששששש את הדרך לליבך
....
אני מרגיש ממש מטומטם עכשיו בקשר לארמין
גם הבטחתי לאילן שאני אבוא פעם הבאה שארמין יהיה בארץ
פשוט הייתה לי תקופה סופר לחוצה של מבחנים ולא חשבתי שהמסיבה תיפול דווקא השבוע שהחברים חוזרים אחרי שסגרו 14\21 והמבחן הבא רק עוד שבוע...
ו...ו.....אני חציל
ואין מצב בעולם חברים שלי ישלמו 140 שקל למסיבה
אולי רק אם אני אדע 100% שנכנסים וארד על ברכי ואענג אותם מינית..
אבל זה מחר חחח |
גם אחרי הכל אני יכול לאמור לך שאתה מזה מזיין בשכל עם הקטע של חברים ...
כך דוגמה ממתלמד מס' 1 שלי שיש לו כבר הנדסאי בכניסה למסיבות אחרי שעבר מספר שיעורים במה עושים במצבי חברים כמו שלך...
שחר אתה לא מדבר מספיק בפורום !!! מה נסגר ??? תסביר לחציל !!!
;) |
|
|
|
|