|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yaman
אני רק רוצה ומקווה שבטראנס אנרג'י הוא ייתן 100% אפליפט |
גם אם הוא יתן פרוגרסיב הוא יידע להתאים את זה לאווירה |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Shahar
גם אם הוא יתן פרוגרסיב הוא יידע להתאים את זה לאווירה |
איך שאני מצפה לזה יא אלללה
גם ארמין גם פרי וגם חילן
יא רבנן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yaman
איך שאני מצפה לזה יא אלללה
גם ארמין גם פרי וגם חילן
יא רבנן |
תפוס את ירון וסע איתו :D |
|
|
| DjChook |
To whom it may concern I wrote (and he read):
My name is Chook, I'm the moderator of Israeli www.tranceaddict.com
Thanks 4 coming :) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DjChook
To whom it may concern I wrote (and he read):
My name is Chook, I'm the moderator of Israeli www.tranceaddict.com
Thanks 4 coming :) |
הופה... יודע אנגלית... סחתיקה! |
|
|
| fusi |
DjChook -
!!!!! לא למחוק/לסגור לי ט'רדים
:D :D :D :D
?מוכר מאיפשהו
:happy2: |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by DjChook
To whom it may concern I wrote (and he read): |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא יודע למה אבל זה הזכיר לי את הסרט
Waterboy.. :D
עם אדם סנדלר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אדם סנדלר |
לא יודע אבל הזכרת לי את
Sandler - Chemistry
:D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא יודע למה אבל זה הזכיר לי את הסרט
Waterboy.. :D
עם אדם סנדלר |
אח שלי, אני אגיד לך למה.. משם לקחתי את זה
כשאמא שלו מקבלת את המכתבים מאבא שלו, מהעיר הגדולה
אז בהתחלה הוא רושם
"To my dearset wife" או משהו כזה
ואז במכתב האחרון הוא רושם
To whom it may concern
I now have two loves in my life, The big city
"And a voodoo woman name Philis..." :)
למה אני זוכר את הדברים הלא ברורים האלה ?!
אההה וירון יא מסטול אחד, כל פעם אני חושב
"אולי הפעם יש לו משהו מעניין להגיד לי... "
אבל לא.. כל פעם "אל תסגור לי טרדים בלה בלה"
שיכור. |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by princess cc
היה צפוף! כ"כ צפוף ודחוס שהרס לי את כל הערב !
ארמין היה מעולה, מוסיקה טובה לאללה...
למרות שאני חייבת להעיר שפעם שעברה בדום הוא היה הרבה
יותר טוב!
לסיכום:
המסיבה הזו בהחלט לא נכנסת לרשימת המסיבות הכי טובות שהייתי בהם:)
ומי שלא היה ממש אבל ממש לא הפסיד! |
מה הפסדתי? מה הפסדתי?
תאמת כ"כ רציתי להיות אבל זה כבר היסטוריה...
באמת לא היה מדהים?
אני שמעתי שהיה דווקא טוב,לא הסט הכי טוב שלו אבל בהחלט סט טוב
עד איזה שעה הוא נגן? |
|
|
| DjChook |
הוא עלה ב 2:40 בערך
ונשאר עד 6:55
:)
גם אני מעדיף טיפה יותר מקום בשביל לרקוד.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjG
באמת לא היה מדהים? |
זה שסיסי לא נהנתה כמו בפארק לא אומר שלא היה טוב
היה סט סוף הדרךךךךךךךך!!!!!!!!
איכזבו שלא נתנו להצטלם איתו אבל וואלה אחד אחד יכולים למצוץ לי כל אלה שהבטיחו ולא נתנו לנו להצטלם |
|
|
|
|