|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Meltdown
זה מה שזכור לי, קח בחשבון, שהייתי שפוך לגמרי אתמול בשלב מסויים, אז אולי התחלתי לדמיין דברים או טראקים |
חחחחח אני מכיר תתחושה :) |
|
|
| Shahar |
למי שפיספס אתמול:

 |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by guetag
רציתי להודות קודם כל שוב למוש שבזכותו הייתי במסיבה
|
בכיף אח שלי
:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אהההה גם היה טראק של
REMY
שכחתי תשם
|
כמו שכבר כתבתי בפוסט שלי (אתה יודע זה נורא מעליב שאתה לא קורא תפוסטים שלי :sadgreen: )
שם הקטע החופר הזה הוא
crackdown |
|
|
| taltul |
אילן אם אני לא טועה הטראק שאתה מתכוון אליו שאותו ארמין ניגן ב99 לפני המסיבה והוא
FIREWALL - SINCERE (_UNKNOWN_!!! REMIX)
פשוט טראק מדהים!
עשה נוסטאלגיות וגרם לי לעצב רב באותו רגע בידיעה שאני לא אהיה נוכח במסיבה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כמו שכבר כתבתי בפוסט שלי (אתה יודע זה נורא מעליב שאתה לא קורא תפוסטים שלי :sadgreen: )
שם הקטע החופר הזה הוא
crackdown |
לא שמתי לבבבבבב שכתבת!!
ואפילו כתבתי תפוסט ישר אחרי שראיתי תפוסט שלך כי נזכרתי שאתה אמרת לי על רמי :)
כל מקרה מחקתי תפוסט שלי על רמי :D
שמיץ ציץ הטראק ששאלת אותי היה
Sasha - Wavy Gravy
לדעתי ברמיקס של
Terry Bones
עם ביפיאם נמוך
אבל אולי רמיקס אחר
כל מקרה היה שם טראק סטייל טון טיבי שאני חייייב תשם שלוווווו |
|
|
| DjChook |
| שחר לך זדיין, נהגתי, מותר לי רק רדבולים :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר לך זדיין, נהגתי, מותר לי רק רדבולים :) |
טוב נו זה עדיף על זה שהיית שותה וודקה :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by taltul
אילן אם אני לא טועה הטראק שאתה מתכוון אליו שאותו ארמין ניגן ב99 לפני המסיבה והוא
FIREWALL - SINCERE (_UNKNOWN_!!! REMIX)
פשוט טראק מדהים!
עשה נוסטאלגיות וגרם לי לעצב רב באותו רגע בידיעה שאני לא אהיה נוכח במסיבה... |
נו באמת
נראה לך שאני לא יכיר את סינסר?!?!
דרך אגב לא אננואון
mith & pledger remix
הקטע המדובר היה קטע אחד או שתיים אחרי סינסר ב99 |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
nathan fake - adamedge
ארמין חולה על הקטע הזה מארק זיהה כמו גדול תקטע הזה
והקטע הזה מפרק
פשוט מפרק
הכל הוא מפרק
איזה ק-ט-ע!!
|
גם אני זיהיתי את הקטע הזה נה נה נה נה נהנה
סתם
האמת שרציתי גם לנגן אותו באילטה 2 אבל לא יצא
אולי ב-3?
:) |
|
|
| YO-I |
כמה שאני מקנא בכם, כמה שרציתי להיות במסיבה הזאת, הכרטיס כבר חיכה לי אצל מיטל מנקסט הפקות אבל לצערי השפעת הכריעה אותי וזו הייתה הפעם הראשונה בשנתיים האחרונות שבהן הפסדתי מסיבה של ארמין ועוד בטי אל וי
אני שמח שנהניתם, ארמין ללא ספק נתן סט מצויין לפי הטראקליסט שנתתם כאן, ראיתי איזה 7 סירטונים שידידה שלי צילמה שם, מדהים
היא בכלל סיפקה לי את ההתרגשות כשבפעם הראשונה שלה היא זכתה לראות את ארמין האליל שלה אחרי אינספור סיפורים שהיא שמעה עליו ממני ואינספור טראקים שהיא שמעה ממנו
כדאי שנהנה מכל מסיבה של ארמין בשנה הקרובה כי לפי דעתי בעוד כשנה זה הולך להשתנות, ארמין יהפוך לכוב בינלאומי הרבה מעבר למה שהוא היום ותראו מה זה עשה לטייסטו, אז חוץ מלנצור את הרגעים הללו אין הרבה מעבר, כנראה שהוא כבר לא יבקר אותנו כל כך בתכיפות כמו הפעם
שמעתי את הסט שלו ברדיו והטראק שהכי תפס אותי היה הטראק השני שאני בטוח כמעט במאה אחוז שמדובר בהפקה של אנדי מור וליאמה, מאד מזכיר את וויטרום, מעניין אם הוא ניגן אותו
רק טוב ולהתראות בשמחות |
|
|
| princess cc |
היה צפוף! כ"כ צפוף ודחוס שהרס לי את כל הערב !
ארמין היה מעולה, מוסיקה טובה לאללה...
למרות שאני חייבת להעיר שפעם שעברה בדום הוא היה הרבה
יותר טוב!
לסיכום:
המסיבה הזו בהחלט לא נכנסת לרשימת המסיבות הכי טובות שהייתי בהם:)
ומי שלא היה ממש אבל ממש לא הפסיד! |
|
|
|
|