|
! ! ! משחקי - מחשב
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אוקיי - ראיתי שהתחילו לדבר פה קצת על משחקים אז פתחתי
THREAD
:)
אני דיי הפסקתי לשחק במשחקי מחשב אבל מדי פעם אני משחק עדיין
HALF LIFE
מת על המשחק הזה
:)
מי שיש לו את זה - חייב לנסות לשחק במודם - בן זונה של דבר
בכל אופן ...
איזה משחקים אתם משחקים כרגע ואיזה הכי אהבתם עד עכשיו?
(כולל קלאסיקות)
האחרונים שיצא לי לשחק זה
דלתא פורס , רד אלרט , טוייסטד מטאל 2 , ובטח עוד כמה שאני לא זוכר עכשיו
וישנים שאני אוהב אם מישהוא זוכר זה
UGH
המשחק הקטן הזה שאתה אדם קדמון שמסיע אנשים במין מונית לכל מיני מקומות...
DIGGER
שזה ענננננק
ואני בטח ייזכר בעוד הרבה אח"כ
:) |
|
|
| DJ-Energy |
חבר שלי.. הוא משוגע על משחקים
כמעט כל משחק שיצא יש לו....
המממ
משחק באמת באמת טוב שיצא לא מזמן
Max Payne
פשוט משחק אדיר!!!!!!
נגנבתי שראיתי אותו פעם ראשונה
יש כזה
Slow Motion
כדי שצוכל להתחמק מכדורים כמו במטריקס
אם למישהו אין את זה אני ממליץ בחום לקנות
וגם
SOF = Solder Of Cortune
הוא לא מזמן התקין את זה אצלו ברשת
אני יודע שהמשחק ישן
אבל זה כזה אדיר לשחק את זה ברשת
יש גרפיקה מעולה
(Geforce 2 32MB, :))
אני אישית אהבתי לאללה...
המממממ.... עכשיו גם פיפא 2002 אני מת לראות כי אמרו לי שיש שיפור אדיר בהכל
וגם יש את
Flight 643
במשחק.. רק בשביל זה שווה להוריד
:toothless
משחק קלאסי:
Unreal Tournament 2
פשוט אדיר!!!!!!.... משחק יפה לאללה
גרפיקה מעולה.. משחק יריות אחד נגד השני.. פעם הייתי משחק בזה המון
עכשיו כבר פחות
אבל שווה לאללה....
המממממ
Half Life
אף פעם לא שיחקתי דרך אגב
:(
אני יבקש מחבר שלי בטח יש לו.... אמרו לי שזה משחק חמוד.. |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני אישית אהבתי לאללה את כל סדרת
C&C
זה אחלה דבר!!!
אני התמכרתי לדיאבלו באיזה שהו שלב, ואחרי זה לדיאבלו 2...
אבל אין,(פשוט אין!!!), המשחק הכי מצחיק שאי פעם יצא, הוא ללא כל ספק:
Monkey Island (1,2,3,4, בקרוב גם 5)
זה פשוט משחק קורע!!!
(חובה חוש הומור אמריקאי...)
:):):)
ומבחינת הלפ לייף, היה לי דמו, לא מתתי על זה...
אני אישית אהבתי מהסוג הזה יותר את
Project:IGI
אני ממש ממש אהבתי את זה!!!
פשות המשחק הכי טוב שאי פעם שיחקתי בו!!!
שמעתי שיוצא בקרוב המשך...
:):):):) |
|
|
| MoSH_MaN |
זה
Unreal Tournament
לא 2
אהבתי ושיחקתי אבל זבמן האחרון הפסקתי
שיקחתי
RED FACTION
שזה משחק אדיר
אני כרגע משחק
פיפא 2002
rally champioship xtreme
וזהו
אולי קצת ממשחק טניס חדש
אבל לא ממש יוצא לי לשחק
נב
בונאה לאקי הדבקת אותי ל
CLOSE COVER! |
|
|
| ripcurl |
Half Life
הוא המשחק הכי טוב בכל הזמנים!
המשחק הראשון שלא לקח לי יום וחצי לגסיים אותו
אלה לבפך איזה חודש חרשתי עליו
פשוט ענק
לא אהבתי את כל הרד אלרט
אני יותר בקטע של משחקים מסוג
simcity
אני חולה על כל הליטה בתעשיות והבניה של ערים, בתי חולים וכו'
:D |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בונאה לאקי הדבקת אותי ל
CLOSE COVER! |
מה זה
close cover? |
|
|
| Gil Shwarts |
Red Alet שולט וישלוט תמיד!!!!!!!!
הייתי מקום ראשון בעולם במשחק הזה לפני כמה שנים טובות!!
אני עדיין נענה לאתגרים מאנשים שחושבים שיש להם ת'כח לנצח אותי :) |
|
|
| DJ_BoN |
וואי וואי משחקים...........מזמן לא שיחקתי!
אהבתי את פיפה זה בין המשחקים האחרונים ששיחקתי..
אבל רק 98-99
2000-2001 לא אהבתי....
2002 אני אוריד רק בגלל פלייט =))
אהבתי ממש ממש את
DUNE 2
ושנאתי את
DUNE 1..
וואי ובעבר היותר רחוק שיחקתי בכל הסדרה של
Commander Keen
מי שזוכר
וגם
Digger! =)
Mr. Pacman (המקורי מקורי)
Alley Cat
Dangerous Dave
Doom 1,2...
Duke 3D
היה לי איזה משחק של קרקס שאתה עושה כל מיני דברים בקרקס.....מתתי על זה
אה וואי היה לי משחק ענקקק אם מישהו מכיר הוא מלך שאתה כזה בצוללת ואתה צריך לנצח את האויב שמשתלט על היום זה משחק 4 צבעים כזה
שאתה בצוללת ואתה נוסע כזה בים ואתה יכול גם לצאת לצלול או לצאת באופנוע ים ואתה יורה על האויבים
וואי מה עוד...טוב אני לא זוכר זה היה מזמן...
אה ויש לי את מקס פיין משחק ענקק!!! ממש!! גרפיקה מעולה
אבל נתקעתי באיזה שלב ואז פירמטתי את המחשב אז עדיין לא התקנתי את זה מחדש.. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה
נב
בונאה לאקי הדבקת אותי ל
CLOSE COVER! |
טראק עננננק
אני מת שהפרומו ישתחרר
:(
ברגע שאני ישמע עליו משהוא אני יגיד לך
...
ויובל - יש לי את מקס פיין - משחק באמת טוב אבל לא יצא לי לשחק פה כמעט... |
|
|
| MoSH_MaN |
Dj bon
Fifa 2002
הרבה יותר טוב מכל פיפא שיצא
עכשיו אתה מכוון את הכדור בכל מסיבה בכל דבר....
בכל בעיטה אתה צריל שזה יהיה בול למסגרת
ולאקי עשיתי ל CLOSE COVER
ריפ שלחתי ל
swamp.... |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
טראק עננננק
אני מת שהפרומו ישתחרר
:(
ברגע שאני ישמע עליו משהוא אני יגיד לך
... |
אם הפרומו לא השתחרר עדיין אז מאיפה לך שזה ענק?...... יש לך איזה קטע של זה איכשהו? |
|
|
| dj alonzo |
בזמן האחרון אני בקושי משחק במחשב.. בקושי יש לי זמן
לפני כמה חודשים כל הזמן שיחקתי ב
Tony Hawk Pro Skater 2
וב
Dave Mirra BMX
!!!כמו שהבנתם אני חולה על אקסטרים ספורט
עוד משחקי אקסטרים שאהבתי בטירוף זה
Sled Storm
No Fear Downhill Mountain Biking
Jeremy Mcgrath supercross 2000
גם שיחקתי מלא ב
Project: IGI
SWAT
Half Life
אני מת לנסות את מקס פיין.. אמרו לי שהוא מעולה |
|
|
|
|