|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Mylo - OttoŽs Journey is ook zoŽn heerlijk vrolijk en aanstekelijk nummer van het album, heerlijk :cool: |
He, die had ik gisteren ook opstaan! Heerlijk nummertje inderdaad, lekker zomernummer!! |
|
|
| tijs08 |
Al bijna een eeuw terug gepost door Bouma-bros... ik heb hem nu ook eindelijk, en wat een track is het zeg!! :crazy:
Vsag - Plausibility  |
|
|
| M@rc |
kosmas epsilon - innocent thoughts (stel remix)
Geweldig gewoon...! |
|
|
| magrec |
Stef vrolijk en 16 bit lolita's - Out there
:cool: :cool: |
|
|
| dj pdv |
| Fischerspooner - Never Win (Ferry Corsten Remix).mp3 |
|
|
| Little Theseus |
| sorry voor offtopicpost maar DJ PDV is zeker niet gejat van Paul van Dijk? Net als Peter R. de Vries zijn politieke partij (prdv) niet slaat op zijn naam? |
|
|
| Partyhardy! |
Plaat van het jaar tot dusver voor mij:
Quivver - Brothers & Sisters
Hier krijg ik echt kippenvel en goede zin van! :) briljant! 
De trommeltjes van het begin, de diepe onderbass vanaf 2 minuten, de strings die er vervolgens bij komen en dan nog die geniale melodie => kan het nog beter?! :tongue2 |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
sorry voor offtopicpost maar DJ PDV is zeker niet gejat van Paul van Dijk? Net als Peter R. de Vries zijn politieke partij (prdv) niet slaat op zijn naam? |
nee dat zijn zijn echte innitialen.. (pino de verschrikkelijke) |
|
|
| dj pdv |
| quote: | Originally posted by tijs08
nee dat zijn zijn echte innitialen.. (pino de verschrikkelijke) |
Ik ben blij dat Tijs het alweer uitgelegd heeft. Ik vind Paul van Dijk geen slechte dj, maar ik ben nou ook weer niet zo'n fan van hem dat ik mijn naam ernaar zou gaan noemen. :( |
|
|
| moogwai |
Heb weer eens wat nieuwe muziek gechecked :)
Matthew Dekay vs. Proluctors - The Deep Show (DJ Remy Remix)
Vind 'm beter als het origineel, super relaxt nummer!
Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts
Weer erg goed! Lekkere dromerige progressive trance.
Armin Van Buuren - Serenity
Deze Sensation Anthem knalt weer erg goed. Veel beter als de vorige 3 anthems.
Ron Van Den Beuken - Sunset (Original Mix)
Toch weer een erg vette trancer van RvdB.
Frisky Warlock - Trespasser
Wat een knaller! Beetje Danjo & Rob Styles style, maar dan nog een stukje harder!
Marc Marberg - Guarana
Erg catchy! Zit tussen trance en techtrance in.
Dark By Design - Blackout (Yoji Biomehanika And Romeo Toscani Remix)
Bekend van z'n SlamFM set, echt een topper! Met grote stip mijn favoriete hardtrancer van dit moment.
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Plaat van het jaar tot dusver voor mij:
Quivver - Brothers & Sisters
|
Best een vette plaat inderdaad! |
|
|
| TranceZoner |
| Dat je die Armin van Buuren - Serenity zo vet vindt Cyril... Ik vind het echt afschuwelijk :D Het lijkt wel een Armin remix van de Adagio for Strings:p |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Plaat van het jaar tot dusver voor mij:
Quivver - Brothers & Sisters
Hier krijg ik echt kippenvel en goede zin van! :) briljant! 
De trommeltjes van het begin, de diepe onderbass vanaf 2 minuten, de strings die er vervolgens bij komen en dan nog die geniale melodie => kan het nog beter?! :tongue2 |
Aight!!!! Wat een kneiter zeg :eyes: |
|
|
|
|