|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| sndh |
| oeh en Mike Brin - Astounding Vision, uit Hernan's show van afgelopen zaterdag (MS!!) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by sndh
oeh en Mike Brin - Astounding Vision, uit Hernan's show van afgelopen zaterdag (MS!!) |
Zo inderdaad zeg!! :crazy: Heerlijke moody feel zit erin!! thanks san!! :cool: |
|
|
| tijs08 |
The Who - Teenage Wasteland (Thin White Duke Remix) :crazy:
Die gast is niet te stoppen... zat in oud setje wat ik van hem heb ooit op Radio One uitgezonden, geloof eind Augustus :p
Nu weer her ontdekt!! :tongue3
ik heb hem maar op yousendit gezet voor de liefhebbers :p
http://s33.yousendit.com/ d.aspx?id=14HU6YTOTXWQG0XTQ2PAYCUK81 |
|
|
| MennoB |
Kan iemand mij een full rip sturen van Dogzilla - Without You.. :D
Die track is zo geweldig! :eyespop: En moet het nu maar doen met een sample van 1:45 min :( |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by MennoB
Kan iemand mij een full rip sturen van Dogzilla - Without You.. :D
|
Sure :p |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by tijs08
Sure :p |
Joo bedankt! :eyespop: |
|
|
| Cosmic |
| Ik weet niet wie t zei, maar Airbiscuit - Lately (Riley and Durrant Mix) is zeeer goed te pruimen! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik weet niet wie t zei, maar Airbiscuit - Lately (Riley and Durrant Mix) is zeeer goed te pruimen! |
Ikke :) Vond het ook een aardige plaat, maar is geen blijvertje voor mij. |
|
|
| Daveje |
| de jeugd van tegenwoordig - watskebeurt :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| DJ_Siesta |
hoe oud :toothless
maar wel vet nummer ja. |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Remy D
Deep Dish - Say Hello (paul van dyk remix) is best aardig |
Geheel met U eens! :cool: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by @win
Geheel met U eens! :cool: |
Die Paul in zijn laatste set draaide vind ik maar een beetje te hoog gepitched!! Geef mij maar de orginele! :cool: |
|
|
|
|