|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
Bas and ram - chimps_and_pimps
Eindelijk uit, knalplaat!:eyes: |
|
|
| @win |
Re:Locate - Remorse
Ronski Speed with Stoneface and Terminal - Incognition
Filterheadz - Cartagena
Lekker tranceplaatjes die zich al bewezen hebben en dat nog zeker zullen doen op de dansvloer :cool: |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by @win
Filterheadz - Cartagena
Lekker tranceplaatjes die zich al bewezen hebben en dat nog zeker zullen doen op de dansvloer :cool: |
dit noem ik nou niet echt trance... maar goed, wel een goede plaat. Lima is imo de lekkerste track van dit vinyltje! |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by djdavid
dit noem ik nou niet echt trance... maar goed, wel een goede plaat. Lima is imo de lekkerste track van dit vinyltje! |
Nee, maar het past wel in het straatje van veel trance djs :) |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by @win
Nee, maar het past wel in het straatje van veel trance djs :) |
dat lijkt me zkr!;) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by tango
Dr Kucho & Gregor Salto - Macamba (Original Mix) :cool: Volgende club hit! |
zeker goede plaat, alleen zo jammer dat ze em pas releasen na een half jaar... Ben er weer op uitgeluisterd :(
Dario Nunez - Moonraker (dr Kucho mix) is ook erg relaxt trouwens! |
|
|
| raoel |
Heb um al genoemd in de nieuwe platen thread, maar hier ook nog maar even.
Arsenal - Switch (Freeform Reform)
Hele mooie stevige dance versie van toch al een lekker rock nummer. |
|
|
| ahp2002 |
Ben net ff de promopooltjes langsgegaan en verrek, dr zat een goede track tussen uit zwitserland
Rob Lemon - Sex In Zurich
geen idee of het een broertje van Harry is maar een heerlijk dromerige progtrancer met een fijne zomerse melodie en zachte effectjes. lush :) |
|
|
| Creamfields23 |
Reapeatje uit een lijstje van Sies:
Fedde Le Grand - I miss you (Beauty) |
|
|
| Ramonster |
Epos - Vivagio (Danjo and Styles remix)
Love it! |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Ramonster
Epos - Vivagio (Danjo and Styles remix)
Love it! |
Toen ik die voor het eerst hoorde, vond ik hem een beetje op Out Of The Blue lijken.. Vind hem verder niet zo geweldig |
|
|
| djdavid |
Introvert - 5 AM Illusions!
heerlijk tune:D |
|
|
|
|