|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Lekkere lijst Loraine :)
Ferrin and Low - Breeze (original Mix)
Hele dikke trancer! :eyes: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by raoel
Lekkere lijst Loraine :)
Ferrin and Low - Breeze (original Mix)
Hele dikke trancer! :eyes: |
Tnx ! :)
Kon jou Breezer alleen niet zo snel vinden op het web :( |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Loraine
Tnx ! :)
Kon jou Breezer alleen niet zo snel vinden op het web :( |
Wellicht dat dit helpt:
PHP:
Lekker club plaatje wat ik gister heb gedownload:
kolesky_and_raxx_presents_electro_pumpin-strange_confusion_(fred_de_f_rmx)
En zojuist nog een keer geluisterd:
Royksopp - 49 percent (Angello & Ingrosso Remix)
Blijft toch ook wel erg lekker! |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by raoel
En zojuist nog een keer geluisterd:
Royksopp - 49 percent (Angello & Ingrosso Remix)
Blijft toch ook wel erg lekker! |
Lekkere track inderdaad, maar ik vind de M.A.N.D.Y. remix toch een stukje beter nog. Die Angello & Ingrosso is wat dat betreft een rechttoe rechtaan clubnummer :) |
|
|
| raoel |
Die M.A.N.D.Y. Remix is mij te vaag en te rustig.
Die Angello & Ingrosso ragt er tenminste flink op los.
De "Ewan Pearson Glas Half Full Remix" vind ik ook wel aardig. Die beat is lekker apart. |
|
|
| Djeebie |
| Klopt. Maar die M.A.N.D.Y. remix is natuurlijk ook niet bedoeld voor peaktime. Die Ewan Pearson is ook erg goed te pruimen inderdaad. Sowieso is Ewan Pearson iemand die vette tracks produceert. |
|
|
| Bailey |
Til West - Same Man :eyespop:
Wat een vet nummer! Beste nummer in tijden. Iemand hier wat meer info over? Heb hem van de Kleinenberg @ Avalon set op 30/12/05. |
|
|
| Chicane |
Alex Stealthy - Purity
Beetseekers - Snappines |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Bailey
Til West - Same Man :eyespop:
Wat een vet nummer! Beste nummer in tijden. Iemand hier wat meer info over? Heb hem van de Kleinenberg @ Avalon set op 30/12/05. |
komt uit op Refune Records eind deze maand, nieuwe label van een van die zweedse trio's. vlgs mij steve angello, weet niet zeker |
|
|
| Bailey |
| Nice! Zal hem in de gaten houden. Tnx. :) |
|
|
| Fkwebeman |
Tiesto - Music on my Mind (unreleased mix)
:clown: |
|
|
| Dj_Day-V |
| Frost & Maron - Mute Your Mind (Original/Yield Remix) :eyespop: |
|
|
|
|