|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Net de Airwave - Trilogique promo gehoord:
Airwave Feat. Markus Schulz - Anglelica
Airwave - People Just Don't Care
Airwave Feat. Jon O'Bir - The Promise I Made |
Ben hier ook zeker benieuwd naar. Goede kans dat ik deze platen al ken uit Markus Schulz sets. Daar zitten ook een hoop ID's in, die echt een "Airwave" sound hebben. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by MennoB
Deep Dish ft. Stevie Nicks - Dreams (Axwell Remix)
Heerlijke zomerse track.. Beetje alá La Noche, dus laat die zomer maar komen! :cool: :D |
Correctie: dit moet Sunlounger - White Sand zijn!!
hoewel die Deep Dish ook lekker is! |
|
|
| raoel |
Sunlounger - White Sand
Wat een plaatje is dat. Echt vet!
Nog meer lekkers uit ASOT 234:
Robbie Rivera - Float Away (Gabriel & Dresden Re-Edit)
Overigens zaten er wel meer lekkere platen in ASOT 234. Goeie aflevering. |
|
|
| Chicane |
| Funk D'Void remix van Michel de Hey's Camera. Lekkere melodie en driveje :) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by raoel
Sunlounger - White Sand
Wat een plaatje is dat. Echt vet!
Nog meer lekkers uit ASOT 234:
Robbie Rivera - Float Away (Gabriel & Dresden Re-Edit)
Overigens zaten er wel meer lekkere platen in ASOT 234. Goeie aflevering. |
Ja heerlijk! Laat die zomer maar komen! :eyes: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by @win
Ja heerlijk! Laat die zomer maar komen! :eyes: |
haha eerst de wintersport nog hoor:D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Muppy
haha eerst de wintersport nog hoor:D |
IDD
Waar gaan je heen?
Ik vertrek vrijdagavond 24 feb en ga naar Saalbach Zuipjeklem in Hinterglemm :)
Nou zijn wij met een groep die echt voor het skiën gaan, maar de apres-ski aldaar schijnt zeer goed te zijn en wie ben ik dan om dat over te slaan? |
|
|
| CygnusX |
White Sand is een heerlijke plaat :eyes:
| quote: | Originally posted by MennoB
hoewel die Deep Dish ook lekker is! |
Niet slecht, maar spijtig dat het zoveel op Bigtop - Tidal lijkt :( |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by raoel
IDD
Waar gaan je heen?
Ik vertrek vrijdagavond 24 feb en ga naar Saalbach Zuipjeklem in Hinterglemm :)
Nou zijn wij met een groep die echt voor het skiën gaan, maar de apres-ski aldaar schijnt zeer goed te zijn en wie ben ik dan om dat over te slaan? |
Ik ga naar Söll in Tirol...ik vertrek 18 feb s'avonds en ga de 25e terug:D
Ik ben dit jaar voor het eerst de enige boarder in de familie, dus ga het zwaar krijgen tegen al die skieërs. Apres-Ski is daar ook altijd erg leuk, maar boarden krijgt toch de voorkeur. Zuipen kan ik ook als ik thuis ben dus;) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Muppy
Ik ga naar Söll in Tirol... |
Vorig jaar ben ik in "Zillertal Arena" geweest in het plaatsje Schwendau. Mayrhofen ligt daarnaast. De 7 jaren daarvoor ben ik altijd in Wilder Kaiser Brixental gaan skiën, waar Söll één van dorpen van is. Helaas ligt het wat laag, maar de vooruitzichten zijn prima en op het moment ligt er overal in de alpen al voldoende goede sneeuw.
Brixental is wel een zeer mooi en uitgebreid skigebied. Nagenoeg alles aaneengesloten. De afdaling die je zeker moet doen is de dalafdaling naar Itter. Daar zitten zo'n onwijs gave stukken in waar je hoge snelheden kun halen. Als skiër is dat iig een zeer vette kick daar. Als boarder heeft dat misschien wat meer risico... boarden doe ik niet. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by raoel
Vorig jaar ben ik in "Zillertal Arena" geweest in het plaatsje Schwendau. Mayrhofen ligt daarnaast. De 7 jaren daarvoor ben ik altijd in Wilder Kaiser Brixental gaan skiën, waar Söll één van dorpen van is. Helaas ligt het wat laag, maar de vooruitzichten zijn prima en op het moment ligt er overal in de alpen al voldoende goede sneeuw.
Brixental is wel een zeer mooi en uitgebreid skigebied. Nagenoeg alles aaneengesloten. De afdaling die je zeker moet doen is de dalafdaling naar Itter. Daar zitten zo'n onwijs gave stukken in waar je hoge snelheden kun halen. Als skiër is dat iig een zeer vette kick daar. Als boarder heeft dat misschien wat meer risico... boarden doe ik niet. |
de dalafdaling naar itter is onwijs vet! :crazy: het ligt inderdaad erg laag, maar de piste's zijn wel bijna altijd prima in orde! Hoe lang ga je?;) |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by CygnusX
White Sand is een heerlijke plaat :eyes:
Niet slecht, maar spijtig dat het zoveel op Bigtop - Tidal lijkt :( |
Ken die plaat niet.. een keer luisteren! |
|
|
|
|