|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
Deep Dish featuring Stevie Nicks - Dreams (Dub Mix + Club Mix)
Uit de EM (78min)! Wat een track weer zeg!!! Die gasten kunnen wel muziek maken :eyespop: Ben benieuwd naar dat album van ze! |
|
|
| sndh |
| Tonedepth - Everything :eyespop: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Roger
Chable And The Dirty Fours - Tokyo (Chables Yellow Mix) wat een heerlijk nummer! |
Nubreed zonder twijfel beter. In die Yellow mix gebeurt te weinig voor en na de break en is vele malen te snel... |
|
|
| Roger |
| ja ben er ook uit:D nubreed mix it is:happy2: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Doe mij toch maar de Chable mix :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Roger
belgen...
|
...weten wat goed is :o
:p
Anyway, deze tracks doen het voor mij op dit moment:
Baggage Handlers - Vaportrail (Chris Micali remix)
Ozgür Can - Changed (Gabriel& Dresden remix)
Siberian Son - Venus
JDK - Phantoms (Original mix)
Killahurtz - Kiss for the dying (Hybrid's echoplex mix)
Andres & Xavier - The exit
... |
|
|
| tijs08 |
Micah - Mnemosyne
Dat ik hier nog niemand over heb gehoord zeg... MAN wat een tune!! Super mooi nummer weer, en basslijn doet me denken aan Bent :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by tijs08
Micah - Mnemosyne
Dat ik hier nog niemand over heb gehoord zeg... MAN wat een tune!! Super mooi nummer weer, en basslijn doet me denken aan Bent :eyespop: :eyespop: |
I'll check it out! Micah stelt zelden teleur :crazy:
Weer een bewijs daarvan:
Nephilim - Biscayne bay (Micah's open water remix) :eyespop: :crazy: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
I'll check it out! Micah stelt zelden teleur :crazy:
|
En? :)
U2 - City Of Blinding Light (Paradise Soul Mix) :eyespop:
Heerlijke moody remix! Origineel, met een heerlijke zomerse progressive basslijn eronder :cool: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tijs08
En? :)
U2 - City Of Blinding Light (Paradise Soul Mix) :eyespop:
Heerlijke moody remix! Origineel, met een heerlijke zomerse progressive basslijn eronder :cool: |
Ah daar ben ik wel benieuwd naar :D
Sucker DJs - Lotta Lovin (Paradise Soul remix) is ook zoŽn lekker plaatje vind ik :cool: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ah daar ben ik wel benieuwd naar :D
Sucker DJs - Lotta Lovin (Paradise Soul remix) is ook zoŽn lekker plaatje vind ik :cool: |
Zeker vette plaat ook ja!
Hier die U2 special for You :D
http://s41.yousendit.com/ d.aspx?id=1GFMYEROD2ZUV2N44VA0ATJBQY
BTW, hun nieuwste Paradise Soul - Moskow Rendevouz is ook erg lekker :cool: |
|
|
|
|