|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Planet Funk - Tears After The Rain
bij die breakdown man... mooier kan bijna niet. wat een supertrack!!! |
Beetje ouder maar idd super
Tis btw Tears After The Rainbow |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Planet Funk - Tears After The Rain
bij die breakdown man... mooier kan bijna niet. wat een supertrack!!!
Nicolas Vallee Presente Silvertone - Theme From Silvertone
Een heel vette melodic house/trance plaatje, stond ook op Utilities van Zabiela, maar was hem vergeten. heeeeeel lekker |
ben die after the rainbow nu aan het binnen halen, ben benieuwd!
Die Vallee is inderdaad een SUPER track.. alleen klote dat hij niet echt dj vriendelijk is en daardoor niet echt te draaien is :( |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by tijs08
ben die after the rainbow nu aan het binnen halen, ben benieuwd!
Die Vallee is inderdaad een SUPER track.. alleen klote dat hij niet echt dj vriendelijk is en daardoor niet echt te draaien is :( |
is die vallee al uit dan? ga ik wel ff halen, weet je toevallig welk label?
in mn promohoesje van utilities staat helemaal geen label info :mad:
kan ook niks op t net vinden :( |
|
|
| Muppy |
Gorillaz - Dare
wat een vette track zeg!:crazy: |
|
|
| DJ_Siesta |
\39th_street-punkin_around
hele vettte remix van daft punk! |
|
|
| tijs08 |
Shamerock - Big Mistake (Gaudeep Goes Electrofunk)
Holderman - Left Right Switch (King Roc Dub Mix)
Twee waanzinnig electro-prog knallers, as played by Sasha & Digweed :crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
Shamerock - Big Mistake (Gaudeep Goes Electrofunk)
|
wat is die goed zeg! :toocool: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
wat is die goed zeg! :toocool: |
nou inderdaad zeg! :thepirate
original mag er ook wezen ;)
Ze blijven bezig die gasten :eyes:
Royksopp - 49 per cent (Angello & Ingrosso Remix) |
|
|
| Dazzle |
Ik heb een vette tune van het moment, waarvan ik de naam niet weet. Ik weet dat het niet hoort, maar ik wil hier graag even de aandacht vragen voor dit nummer:
Ik zoek een nummer uit een set van Marco V 29-05-2005 met de volgende tekst door een vrouwenstem gezongen:
I'm just an illusion, say hi, You see me floating in your eyes. Save time energy, behaviour, the choice is you. Do I sound a little cheesy?
Dit lijkt over een Fata Morgana tegaan dacht ik zo...
Deze tekst wordt meerdere malen achter elkaar herhaald. Het klinkt een beetje als D-Formation en Angello & Ingrosso.
In ieder geval een supervet nummer!
Alvast bedankt! |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Lifelike & Kris Menace - Discopolis :eyes:
Onwijs brute tune! Volgens mij bij ik deze ook op Extrema gehoord! Gaat helemaal los! :cool: |
nu pas echt goed ontdekt. Wat een heerlijk irritant melodietje, bijna zeikerig :eyespop: |
|
|
| Djeebie |
Baxendale - I Built This City (Michael Mayer Mix)
Gehoord op Lowlands en vandaag maar gelijk gekocht op http://www.kompakt-mp3.net/. De sample laat het niet horen, maar het nummer bouwt perfect op naar een vette climax. Stijl is een beetje pop-electro-minimal of zoiets :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Dazzle
Ik heb een vette tune van het moment, waarvan ik de naam niet weet. Ik weet dat het niet hoort, maar ik wil hier graag even de aandacht vragen voor dit nummer:
Ik zoek een nummer uit een set van Marco V 29-05-2005 met de volgende tekst door een vrouwenstem gezongen:
I'm just an illusion, say hi, You see me floating in your eyes. Save time energy, behaviour, the choice is you. Do I sound a little cheesy?
Dit lijkt over een Fata Morgana tegaan dacht ik zo...
Deze tekst wordt meerdere malen achter elkaar herhaald. Het klinkt een beetje als D-Formation en Angello & Ingrosso.
In ieder geval een supervet nummer!
Alvast bedankt! |
Ja dit kan niet natuurlijk! Gelijk knippen en op yousendit gooien dan! :D |
|
|
|
|