|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by basd
Bovendien krijg ik jeuk van Dinand. |
Aan je balletjes?... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Aan je balletjes?... |
hihihi  |
|
|
| Original |
Julian Poker Pres The Other Ones - Take Me Up (in El Puto Ritmo Dub) Vet, eigenlijk wel zomers nummertje. Begint een beetje tribal achtig met een trommeltje hier en daar. Beetje melodie erin en uiteindelijk wat gitaartjes om weer af te sluiten met de trommeltjes. Gewoon helemaal af. :D
En een relaxte trancer, appart nummertje eigenlijk wel
Mike Foyle Pres Andromeda - Northern Lights
Zit een vaag fluitend geluidje in wat echt vet klinkt.:) |
|
|
| tijs08 |
| Ik ben nog een beetje in de sfeer van Dance Tour, dus Santiago Nino & Bebop - Strange Candy (Dub Tech Mix) is op het moment wel een lekkere knaller :D |
|
|
| tijs08 |
Ik heb een uitzonderlijk vette trancer gevonden in een video van Paul van Dijk in Central Park. :) Voor mij is het nog een ID, maar aangezien dit tranceaddict is hoop ik dat 1 van jullie hem al kent. Dit is echt weer een waanzinnig track imo, :cool: steekt echt boven al die andere standaard tunes uit! De basslijn in het begin doet me denken aan Gravity van Grayarea (dit juweeltje zou dus best van hun kunnen zijn)
http://s8.yousendit.com/ d.aspx?id=0T7OD3XWEWHVV04W4B1UPUD5JH |
|
|
| moogwai |
| Nog nooit gehoord tijs08, maar deze klinkt zeker goed |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik heb een uitzonderlijk vette trancer gevonden in een video van Paul van Dijk in Central Park. :) Voor mij is het nog een ID, maar aangezien dit tranceaddict is hoop ik dat 1 van jullie hem al kent. Dit is echt weer een waanzinnig track imo, :cool: steekt echt boven al die andere standaard tunes uit! De basslijn in het begin doet me denken aan Gravity van Grayarea (dit juweeltje zou dus best van hun kunnen zijn)
http://s8.yousendit.com/ d.aspx?id=0T7OD3XWEWHVV04W4B1UPUD5JH |
Wilde een ID poging proberen Tijs, maar link doet t niet... En nee, ik ben geen knip en plak n00b. :p |
|
|
| Roger |
| bij mij doet ie het prima |
|
|
| AirPole |
Toch wel verkeerd genkipt en geplakt denk ik... :p
Dacht eerst dat het de nieuwe van Marco V was, Second Bite, maar tis m toch niet... |
|
|
| Fkwebeman |
ik wil niet veel zeggen, maar wat een ongelooflijk vette plaat!!! |
|
|
| tango |
Het nieuwe album van Conjure One is erg vet! Extraordinary Ways heettie en hij is net uit op Nettwerk Recordings. Het zijn geen tracks voor de dansvloer maar wel super mooi om thuis te luisteren...
HIER de tracklist en samples. |
|
|
|
|