|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Gabriel Ananda - Ihre Persönliche Glücksmelodie :crazy:
Dit nummer bezorgt mij al een aantal dagen een big smile, elke keer als ik em hoor. Wat voor stijl het precies is zou ik niet durven zeggen, het is niet echt techno, beetje electro getint plaatje. Er zit echt een heel erg vrolijk melodietje in. In het begin denk je misschien irritant, maar na een paar keer klapt die er zoooo lekker in. Leuk plaatje voor op de dansvloer denk ik.
Sample: http://c.decks.de/sound/sound_g/gab...amep_9z3-7f.mp3 |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Gabriel Ananda - Ihre Persönliche Glücksmelodie :crazy:
Dit nummer bezorgt mij al een aantal dagen een big smile, elke keer als ik em hoor. Wat voor stijl het precies is zou ik niet durven zeggen, het is niet echt techno, beetje electro getint plaatje. Er zit echt een heel erg vrolijk melodietje in. In het begin denk je misschien irritant, maar na een paar keer klapt die er zoooo lekker in. Leuk plaatje voor op de dansvloer denk ik.
Sample: http://c.decks.de/sound/sound_g/gab...amep_9z3-7f.mp3 |
SUPERPLAAT :eyes: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Gabriel Ananda - Ihre Persönliche Glücksmelodie :crazy: |
Vette plaat ja :cool: Check anders ook Akzidenz Grotesk - Isbjorn eens. Stukje rustiger, maar erg gaaf ook. Sample: http://wma.juno.co.uk/ASF/SF166968-01-01-01.wma
In het tracklisting forum staat trouwens een setje van Dominik Eulberg @ Ablak-A-Dubra waar deze tunes ook inzitten. Samen met nog meer vette dingen :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Vette plaat ja :cool: Check anders ook Akzidenz Grotesk - Isbjorn eens. Stukje rustiger, maar erg gaaf ook. Sample: http://wma.juno.co.uk/ASF/SF166968-01-01-01.wma
In het tracklisting forum staat trouwens een setje van Dominik Eulberg @ Ablak-A-Dubra waar deze tunes ook inzitten. Samen met nog meer vette dingen :) |
Thanx, erg lekkere track dit ja, heb em volgens mij wel eens eerder gehoord :) |
|
|
| Original |
Idd 2 vette plaatjes Trancefool & Djeebie
De volgende past ook wel in dat straatje:
Royksopp - What Else Is There (Trentemoeller Remix)
en verder nog:
Wighnomy Brothers & Robag Wruhme - Bodyrock :toocool: (Vrij minimal maar ik vind het een super plaatje)
Wally Lopez - I m coming to london (Steve Porters Epic Funk Mix)
en Guy Gerber - Turkish Delight (Orignal & Gerbers Palmitos Mix) beide remixen erg lekker. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Original
Idd 2 vette plaatjes Trancefool & Djeebie
De volgende past ook wel in dat straatje:
Royksopp - What Else Is There (Trentemoeller Remix)
|
Oef hier ben ik erg benieuwd naar. Het laatste album van Royksopp is echt geweldig :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Gabriel Ananda - Ihre Persönliche Glücksmelodie :crazy:
Dit nummer bezorgt mij al een aantal dagen een big smile, elke keer als ik em hoor. Wat voor stijl het precies is zou ik niet durven zeggen, het is niet echt techno, beetje electro getint plaatje. Er zit echt een heel erg vrolijk melodietje in. In het begin denk je misschien irritant, maar na een paar keer klapt die er zoooo lekker in. Leuk plaatje voor op de dansvloer denk ik.
Sample: http://c.decks.de/sound/sound_g/gab...amep_9z3-7f.mp3 |
Gedraaid door Ananda op het Awakenings Festival:
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
.... Vond vooral in het begin Gabriel Ananda super! Vette electro achtige tracks! :cool: Zijn afsluiter was helemaal een klapper, heb aan hem gevraagd hoe die heet: komt over een paar weken uit op Karmarouge, nr.15 en heet volgens mij "Geiles Stück" vette plaat! :)
|
Dat was dus die ja, doet het inderaad goed op de dansvloer :cool: |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Oef hier ben ik erg benieuwd naar. Het laatste album van Royksopp is echt geweldig :) |
Ben vandaag in een goede bui:
hxxp://s17.yousendit.com/d.aspx?id=26H2ONXBHU0Q90LNF8D5K6JR5L |
|
|
| moogwai |
| Tommyboy And Sultan - Extacy :eyes: |
|
|
| Cosmic |
Kan iemand dit nummer ID-en?
http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=...X50NUNUM35ITB0A
on-topic:
avaline_feat_yazmin_vigus-stay__original_mix
marco_v-false_light Vernieuwend spul van Marco. Topplaat (Y)
Armas - Angels And Demons (Carl B Remix). Uplifter. Klinkt lekker! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Original
Ben vandaag in een goede bui:
hxxp://s17.yousendit.com/d.aspx?id=26H2ONXBHU0Q90LNF8D5K6JR5L |
Thanx :D
edit: supervet inderdaad, heerlijk dit :cool: |
|
|
| moogwai |
Volgens mij is het een Mark Norman tune, maar het sample is veel te kort om het nummer te herkennen. Dus heb je een langer sample? |
|
|
|
|