|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Original |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Aardig nummer wel inderdaad, maar wel erg langgerekt ook hoor. Zit Digweed soms te loopen in die break? D'r gebeurt namelijk bijna niets. Ook geen subtiele opbouw. Het kabbelt maar voort.
Ach ja, live ga ik d'r toch wel op los :p |
Zo hier achter de pc klinkt ie ook wel erg uitgerekt ja.. maar idd live is het echt een knaller, wat ging iedereen los daar op extrema.:eyespop:
Zitten trouwens aardig wat nummers in zijn Global Gathering set die hij ook op extrema heeft gedraaid. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Original
Zo hier achter de pc klinkt ie ook wel erg uitgerekt ja.. maar idd live is het echt een knaller, wat ging iedereen los daar op extrema.:eyespop:
|
Ik liet hem net aan een maat van me horen die ook op Extrema was en hij vond hem juist nog kort klinken! Hij dacht dat Digweed hem op Extrema NOG langer heeft geloopt en volgens mij was dat ook zo ja...
| quote: |
Zitten trouwens aardig wat nummers in zijn Global Gathering set die hij ook op extrema heeft gedraaid. |
Klopt! Super set! :cool: |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik liet hem net aan een maat van me horen die ook op Extrema was en hij vond hem juist nog kort klinken! Hij dacht dat Digweed hem op Extrema NOG langer heeft geloopt en volgens mij was dat ook zo ja... |
ja idd... het leek eigenlijk net alsof ie het hele nummer de bass eruit gedraaid had en pas helemaal aan het einde er weer ingooide. want t duurde daar wel extreem lang.:D |
|
|
| TranceFool |
| Dank voor de ID, wat een held is Prydz toch he :D |
|
|
| moogwai |
Die Lifelike & Kris Menace - Discopolis is inderdaad een vette plaat :)
| quote: | Originally posted by dj pdv
Way Out West - Killa (Orkidea mix)
Deze plaat draaide Armin vorige week op Ibiza (armada night amnesia). Ik moet zeggen dat ik het origineel al hoorde een tijd geleden bij TIC2, maar ik kreeg toch kippenvel van deze remix. Zelfs DJ Lex stond met kippenvel naast me:D |
Dit is zeker een vette remix! Hier moet ik zeker ook kippenvel van krijgen als ik deze live hoor :D |
|
|
| Divine9 |
| Die nieuwe prydz track is alleen maar leuk voor live, buiten dat zal het imho niet veel worden. Der moet een hoop meer gebeuren in die opbouw of hij moet minimaal 2x zo korter. DJ Phunky - Funny Phunky (ook uit zijn set) vind ik bv een track met dezelfde inhoud, maar dan gewoon efficient. :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Divine9
Die nieuwe prydz track is alleen maar leuk voor live, buiten dat zal het imho niet veel worden. Der moet een hoop meer gebeuren in die opbouw of hij moet minimaal 2x zo korter. |
Lijkt me duidelijk dat de meningen hier over verschillen :D Vind hem zo perfect! :crazy: |
|
|
| tijs08 |
Max Graham - Talk :cool:
Weer een top track van Maxie! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by tijs08
Max Graham - Talk :cool:
Weer een top track van Maxie! |
hmmm vanavond maar eens zoeken naar die track:D |
|
|
| sndh |
Habersham - Gently Shifting People (Relisys Momentary Lapse of Reason remix)
:eyes: |
|
|
| Partyhardy! |
Ooit als een ID in een Luke Fair set gehoord vorig jaar en vond het toen al een super vette plaat. Bleek van Steve Porter te zijn maar titel was nog onbekend. Zijn Homegrown album is al een tijdje uit maar heb hem vandaag pas kunnen beluisteren dankzij Roger, thanks daarvoor!
En die plaat is dus de eerste van zijn album: Steve Porter - Fluffer Nutter :cool: Wat een super plaat zeg!
Snap totaal niet dat die niet op 1 van de 2 EP's is uitgekomen. 9 nummers staan daarop en Vodka Cranberries is nog eens los uitgekomen en die dus niet! erg vaag en jammer! :( maar dikke aanrader! :) |
|
|
| sndh |
Nog steeds goed bezig, die Porter!!
Girl Nobody - Carlucci (Steve Porter remix) :eyespop: :cool: |
|
|
|
|