|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
De nieuwe Katana is inderdaad weer erg goed!
Ben ook erg benieuwd naar Jones and Stephenson - The First Rebirth (Danjo and Rob Styles Primer Remix). Zit deze al ergens een setje? |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by moogwai
De nieuwe Katana is inderdaad weer erg goed!
Ben ook erg benieuwd naar Jones and Stephenson - The First Rebirth (Danjo and Rob Styles Primer Remix). Zit deze al ergens een setje? |
Asot 204 ;) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by @win
Asot 204 ;) |
Natuurlijk weer gemist :) |
|
|
| Original |
Hij is al een tijdje uit/oud maar
Extrawelt - Zu Fuss vind ik echt meesterlijk :eyespop: |
|
|
| sndh |
zo, heerlijk album:
Colleen - Golden Morning Brakes... wel erg downtempo, maar erg mooi! |
|
|
| sndh |
Tipper - Relish the Trough
wow! floaty intro, supervette breakbeat en een enorm mooie melodie! TUUUUUUNE!!!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Partyhardy! |
Fred Numf - Spacedubs (16Bits Remix) :cool:
Hij is fijn, mooie vrolijke melodie :) |
|
|
| dj pdv |
| quote: | Originally posted by ahp2002
4 Strings - Desire
wordt een klapper! |
Is dit niet al een klapper geweest? Ik bedoel is dit niet de Blank en Jones - Desire (4 Strings remix). Die is toch al uit 2002 ofzo?
Maar het is inderdaad wel een topplaat.
Out Of The Past - Mystery (Fred Baker vs Vincent Gozack Mix) Lekker stevige trancertje:cool: |
|
|
| Roger |
Trona - Lights Go Out (Burufunk Remix)
heerlijk heerlijk:toocool: |
|
|
| tijs08 |
ID 2 (Roger Sanchez Club Queen 04-06-2005-PART4)
Ibiza knaller van het jaar! Waanzinnig mooie melodie en vette vocal ook! Dit jaar nog geen warmere sound gehoord als deze :p :cool:
http:// s27.yousendit.com/d.aspx?id=32NBJNJB8DCQX23J9TJDE1AVAD |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by tijs08
ID 2 (Roger Sanchez Club Queen 04-06-2005-PART4)
Ibiza knaller van het jaar! Waanzinnig mooie melodie en vette vocal ook! Dit jaar nog geen warmere sound gehoord als deze :p :cool:
http:// s27.yousendit.com/d.aspx?id=32NBJNJB8DCQX23J9TJDE1AVAD |
Roger Sanchez - Lost :cool: Track van zijn nieuwe artist album dat over een maandje of 2 uit gaat komen. Als je goed luisterd hoor je op de achtergrond een zelfde soort melodie als hij in 'another chance' heeft gebruikt. (die gitaarmelodie die bij 2:12 begint in tijs zn sample) Maar roger is gewoon de koning van de club/groove...Gaan er eigenlijk nog mensen naar de panama de 23e voor de solo van roger? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by tijs08
ID 2 (Roger Sanchez Club Queen 04-06-2005-PART4)
Ibiza knaller van het jaar! Waanzinnig mooie melodie en vette vocal ook! Dit jaar nog geen warmere sound gehoord als deze :p :cool:
http:// s27.yousendit.com/d.aspx?id=32NBJNJB8DCQX23J9TJDE1AVAD |
Deze heb ik gister de hele dag gedraaid! :D Wat een super tune :toocool: |
|
|
|
|