|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
Hugg & Pepp - Schnabeln.
vette track, ook al zal ie onderhand wel erg bekend zijn bij het merendeel! |
|
|
| MennoB |
Lolo - Who Are You?
Erg vette track. Vond aan 'Why?' niet zo veel aan, maar deze is toch wel een heel stuk beter! Een goede vooruitgang van L-Vee |
|
|
| DJ_Siesta |
Roger Sanchez feat. GTO - Turn on the music
Dj Rooster And Sammy Peralta pres - Subliminal (Funk Ny Funk Mix)
thomas andersson - washing up (tiga remix)
3 supervette house platen! |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Hugg & Pepp - Schnabeln.
vette track, ook al zal ie onderhand wel erg bekend zijn bij het merendeel! |
Lekker nr idd.. staat ook op die laatste mix cd van James Zabiela.
Nog effe een lekkere tunes van mijn kant:
Nr. is misch al een maandje oud ofzo:
Wally Lopez - Shake It Like (David Amo & Julio Navas Remix)
Beetje een trancey house plaat met een lekkere rollende bas, in de break word de climax goed opgebouwd waarna die rollende bas er weer word in geknald...kan ik goed los op gaan :D
Heb em maar effe ge-upload:
hxxp://s56.yousendit.com/d.php?id=2TPG3C0AC1USWSCEW18MQYF4W
Verder vind ik Clubbervision - First Experience & Auropleasure wel 2 lekkere spacey plaatjes :D
en die Jeff Wayne - War Of The Worlds (Tom Cosmos Middletons Mix) die Partyhardy heeft geupload is ook vet! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Original
Verder vind ik Clubbervision - First Experience & Auropleasure wel 2 lekkere spacey plaatjes :D
|
Thanks voor de upload! dikke track! :cool: |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Roger Sanchez feat. GTO - Turn on the music
|
Hier moet je de Axwell Remix is van horen, niet normaal wat een kneiter!!
[EDIT]Dit is een leuke bootleg: Coldplay - X&Y (Manipura's Frosty Sunday Remix) [/EDIT] |
|
|
| DJ_Siesta |
die axwell mix is ook zwaar ok! maar geef mij toch maar het origneel!! ben trouwens erg benieuwd naar zn nieuwe album! |
|
|
| Partyhardy! |
Thanks! goed bezig!  |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Ernesto vs Bastian - Darkside Of The Moon (Axwell & Ingrosso Remix)
:D |
|
|
| Creamfields23 |
Oeh Manipura stuff. Hier gaat ik van likkebaarden. Straks effe die root helemaal checken of er nog meer goodies bij likwit op de site staan.
:toocool: |
|
|
| ahp2002 |
Digitalism - Zdarlight
zo een VETTE houseplaat. briljant |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Digitalism - Zdarlight
zo een VETTE houseplaat. briljant |
Inderdaad! Heerlijke plaat! :cool: |
|
|
|
|