|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Thomas Anderson - Washing Up (Tiga's Na Na Na Na Na Remix) |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Tomas Andersson - Washing Up (Tiga Mix)
Typische Tiga plaat. Jaren '80 beats met een lekker melodietje en in de break hoor je de drums van Drop It Like It's Hot. Luister op beatport.com naar een sample.
|
Inderdaad, dit is weer een gigantische uberdikke plaat van Tiga, niet normaal :eyespop: :eyespop: :eyespop: . Echt verschrikkelijk aanstekelijk deuntje :D |
|
|
| yahoo |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Inderdaad, dit is weer een gigantische uberdikke plaat van Tiga, niet normaal :eyespop: :eyespop: :eyespop: . Echt verschrikkelijk aanstekelijk deuntje :D |
Zeker lekker plaatje :crazy: Staat trouwens op de nieuwe Creamfields :D:D |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by TranceFool
.....Echt verschrikkelijk aanstekelijk deuntje :D |
Net als Coburn - We Interrupt This Program (dub).ook zo aanstekelijk als de pest. Gaat wel goed los :tongue3 |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Original
Net als Coburn - We Interrupt This Program (dub).ook zo aanstekelijk als de pest. Gaat wel goed los :tongue3 |
Klopt ja! Je moet hem alleen niet te vaak luisteren, want hij verveelt wel vrij snel vind ik. |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by MennoB
Hardtrance?? Ik weet niet wat jij onder 'hardtrance' verstaat, maar dit is toch zeker Hardstyle hoor! |
ik vind deze remix toch meer in het scot project gedeelte van hardtrance vallen (zonder de enorme strings dan) dan de standaard deepack etc hardstyle :) |
|
|
| TranceFool |
DJ Emerson & DJ Mahatma - Underground Funk (Tomcraft remix)
Heerlijk remixje van Tomcraft, sommige mensen zullen em wat tegen het kazige aan vinden zitten. Maar de combinatie van de breakbeat met dat vrolijke melodietje vind ik erg gaaf :cool:
Sample: http://c.decks.de/sound/sound_d/dje...emix_9he-wu.mp3 |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Jesse
ik vind deze remix toch meer in het scot project gedeelte van hardtrance vallen (zonder de enorme strings dan) dan de standaard deepack etc hardstyle :) |
Als ik zo de verschillende 'bassen' hoor in dit nummer dan vind ik het niet echt een alá 'Scot Project Hard Trance' Misschien dat de break nogal lang is. Mja ieder z'n eigen mening wat hij wel en niet een Hardstyle track vind :) |
|
|
| tijs08 |
Hernan heeft zijn website weer eens ge-update: :)
- 2005-07-30 Hernan Cattaneo - Metro 95 -ena last uur 2 =
Kenneth Thomas - The orange room (extended) :crazy:
Waanzinnige knaller! As played by Hernan @ DV, I think :p
- ID 3 Hernan Cattaneo - Metro 95.1 08-13-2005 part2 =
Proluctors - Risi Frutti :eyespop:
Erg mooie productie weer van deze Hollandse mannen! Rustige opbouw waarna halverwege een heerlijke melodie komt opzetten |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by yahoo
Zeker lekker plaatje :crazy: Staat trouwens op de nieuwe Creamfields :D:D |
Die ik nadat ik zag dat het gemixt was door Ferry, ook maar even aangeschaft heb, zag er goed uit. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
Hernan heeft zijn website weer eens ge-update: :)
|
Nou die van 20 augustus staat er anders helaas nog niet op! :(
Daarin zijn plaat nummer 1 en 2 van het 2de uur ook waanzinnig mooi! :crazy: erg benieuwd wie/welke dat zijn! :cool: |
|
|
| eXos |
Wighnomy Bros. - Wurz & Blosse
Van begin tot eind genieten :) |
|
|
|
|