|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Check de Shiloh may mix op 50 minuten. Downloaden op Hybridized :cool: |
Ah dezelfde site als waar ik een paar heerlijke livesetjes van Way out West heb gescoord :p
Onno thnx! Ben echt benieuwd naar die track :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Onno thnx! Ben echt benieuwd naar die track :D |
Hij is GOEDddd :D
ff een trancert van mijn kant...
Smith & Pledger - Northern Lights :eyespop:
Weet niet of hij al door Armin gedraaid word ofzo? maar dit vind ik nog heerlijke trance! |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by tijs08
Hij is GOEDddd :D
ff een trancert van mijn kant...
Smith & Pledger - Northern Lights :eyespop:
Weet niet of hij al door Armin gedraaid word ofzo? maar dit vind ik nog heerlijke trance! |
Nog niks van gehoord, zal eens op Juno ofzo kijken naar een sample :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Nog niks van gehoord, zal eens op Juno ofzo kijken naar een sample :D |
Hij zit in een nieuw setje van Jon O Bir op Radio One.
Kan je HIER beluisteren, staat ook de tracklist. Eerste uur is in vergelijking tot de huidige asots meesterlijk!
Die Gareth Emery & Jon O Bir - Bouncebackability [Mind Remix] is ook goed te doen! Nice remix Robert :) |
|
|
| TranceZoner |
Hij zit in een nieuw setje van Jon O Bir op Radio One.
Kan je HIER beluisteren, staat ook de tracklist. Eerste uur is in vergelijking tot de huidige asots meesterlijk!
Die Gareth Emery & Jon O Bir - Bouncebackability [Mind Remix] is ook goed te doen! Nice remix Robert :) |
Zal het vandaag eens gaan luisteren. Thnx again! :) |
|
|
| MennoB |
Dogzilla - Without You
Echt weer een top plaat van hun en niet zo hard als Your Eyes. Heerlijke gitaar erin :cool: |
|
|
| Djeebie |
Op www.protonradio.com kun je een aantal remixes van Digital Witchcraft - Fingerpaint downloaden. Dat zijn de remixes die uiteindelijk de contest niet gewonnen hebben.
Vooral de Timo Mač Main Mix, 4Mal's Doodle Mix en de Baunder Remix zijn erg vette remixen. |
|
|
| eXos |
darren emerson - superdadd
wat een plaat zeg!
opener van Gabriel & Dresden op Radio538 afgelopen weekend. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by MennoB
Dogzilla - Without You
Echt weer een top plaat van hun en niet zo hard als Your Eyes. Heerlijke gitaar erin :cool: |
VETTE plaat inderdaad weer.. Dogzilla is een top producer! :)
| quote: | Originally posted by Djeebie
Op www.protonradio.com kun je een aantal remixes van Digital Witchcraft - Fingerpaint downloaden. Dat zijn de remixes die uiteindelijk de contest niet gewonnen hebben.
Vooral de Timo Mač Main Mix, 4Mal's Doodle Mix en de Baunder Remix zijn erg vette remixen. |
Thanks dit wist ik niet.. gelijk ff checkken! Op EDM is de Opencloud Remix ook te koop.. die is ook ERG vet! :)
| quote: | Originally posted by eXos
darren emerson - superdadd
wat een plaat zeg!
opener van Gabriel & Dresden op Radio538 afgelopen weekend. |
Heerlijk nummer inderdaad.. zijn nieuwste 'Tell Me' is ook weer super! :cool: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
4Mal's Doodle Mix
Tīmo Mač Main Mix
zijn inderdaad ERG VET!! Die 4Mal heerlijke breaks, en die Timo mix ala Kosmas/Ozgur!
Baunder remix vind ik tegen vallen... lijkt teveel op het origineel (en die ken ik nou wel) |
|
|
| Djeebie |
Baunder remix vind ik tegen vallen... lijkt teveel op het origineel (en die ken ik nou wel) |
Hij lijkt inderdaad veel op het origineel, maar hij laat dat ene piano loopje heel vaak terugkomen. En laat dat nou net een melodisch loopje zijn dat ik erg vet vind :p |
|
|
| Partyhardy! |
Tune! Magnolia - It's All Vain (Steve Angello Remix) :tongue3
Hopen dat hier snel een DUB van gemaakt wordt want dat is hard nodig! heerlijke melodie! :cool:
Thanks Tijs voor deze klapper! :D |
|
|
|
|