|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| emre |
Massive attack - Teardrops (DMarinos remix) :eyes:
Nog nooit zo'n geile preview gehoord :crazy: |
|
|
| moogwai |
Insaneman And Andy Moor feat. D Strit We Are The One (Pure Gold Mix)
Lekkerse zomerse clubplaat met wat Andy Moor invloeden. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by emre
Massive attack - Teardrops (DMarinos remix) :eyes:
Nog nooit zo'n geile preview gehoord :crazy: |
Zo nogal ja!! 8:37 genieten :eyes: |
|
|
| BaRTeZ |
Armin van Buuren - Shivers (Hammer and Bennett Remix)
WAT EEN REMIX :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Armin van Buuren - Shivers (Hammer and Bennett Remix)
WAT EEN REMIX :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
Ik dacht het echt een goeie zou zijn... vind er geen bal aan |
|
|
| jp |
Kai Tracid - Conscious
lekker ouderwetse sound :toocool: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ik dacht het echt een goeie zou zijn... vind er geen bal aan |
Waar zijn de tijden dat Hammer met zijn maatje Hiver de ene na de andere kwaliteits track uitpoepte? :tongue2 |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ik dacht het echt een goeie zou zijn... vind er geen bal aan |
heb hm nog niet gehoord, maar als er geen stem in zit zal ie vast fantastisch zijn:tongue2 |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ik dacht het echt een goeie zou zijn... vind er geen bal aan |
heb hm nog niet gehoord, maar als er geen stem in zit zal ie vast fantastisch zijn:tongue2 |
|
|
| moogwai |
| Ik vind de Hammer and Bennett remix ook niet zo goed. Geef mij dan maar de Alex M.O.R.P.H. Remix van Shivers! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ik dacht het echt een goeie zou zijn... vind er geen bal aan |
+1 |
|
|
|
|