|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tijs08
Zeker vette plaat ook ja!
Hier die U2 special for You :D
http://s41.yousendit.com/ d.aspx?id=1GFMYEROD2ZUV2N44VA0ATJBQY
BTW, hun nieuwste Paradise Soul - Moskow Rendevouz is ook erg lekker :cool: |
Thanx :D |
|
|
| Lynxx |
Is niet meer helemaal van dit moment, maar heb hem pas ontdekt:
The Cure - Fascination Street (Revivant Remix)
Weet iemand hoe ik hieraan kan komen, legaal, illegaal of vinyl???
Kosmas Epsilon en Andrew K hebben het een half jaar geleden ofzo een paar keer gedraaid. |
|
|
| AirPole |
Ik vraag me af of ik de enige hier ben die de jaren 80 remake van 'Owner of A Lonely Heart' van Max Graham zo vet vind? :D
Vind het echt zo lekker klinken! Als het maar geen rage wordt om al die tracks in een EDM jasje te gaan steken. Nouja... behalve A-Ha dan :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by AirPole
Als het maar geen rage wordt om al die tracks in een EDM jasje te gaan steken. |
Dat is al een aantal jaren het geval hoor, volgens mij ;) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ik vraag me af of ik de enige hier ben die de jaren 80 remake van 'Owner of A Lonely Heart' van Max Graham zo vet vind? :D
Vind het echt zo lekker klinken! Als het maar geen rage wordt om al die tracks in een EDM jasje te gaan steken. Nouja... behalve A-Ha dan :D |
Vette remix inderdaad. Ken 'm al een tijdje. Leuk dat deze nou zo vaak op de radio wordt gedraaid.
Er zijn best veel van de remakes uit, al dat niet in een iets commerciele jasje. Ik kan er zo een cd van samenstellen, bijvoorbeeld Don Diablo Vs Divided - Easy Lover, DJ@s Work - Your Love, Lmc Vs New Radicals - Dont Let Go, Thomas Schwartz - More Than A Feeling. |
|
|
| Partyhardy! |
Deep Dish featuring Stevie Nicks - Dreams (Dub Mix + Club Mix)
Uit de EM (78min)! Wat een track weer zeg!!! Die gasten kunnen wel muziek maken :eyespop: Ben benieuwd naar dat album van ze! |
Erg lekkere drive in deze plaat ja! :cool:
Micah - Mnemosyne
Dat ik hier nog niemand over heb gehoord zeg... MAN wat een tune!! Super mooi nummer weer, en basslijn doet me denken aan Bent :eyespop: :eyespop: |
Super productie! :eyes:
BTW, hun nieuwste Paradise Soul - Moskow Rendevouz is ook erg lekker :cool: |
:eyespop: Heerlijk! :tongue2
weer goed bezig Tijs met zulke beauties! :)
Andere super tune:
Major Boys - Galaxy
Opbouwen en dan los! VET! :toocool:
En Eelke Kleijn's We Resist ook erg vette tune! Breaks! :crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
En wat blijft 16 Bit Lolitas - Between U trouwens een onwijs vette plaat zeg! zelfs na meer dan een jaar nog totaal niet beu! Meesterwerkje :cool:
Verder:
Kylie Minogue - Chocolate (Tom Middleton Cosmos Mix)
Kylie! :cool:
Exhibit A aka Lee Cabrera - G Minor (Soul Avengerz Mix)
Zomer! :) |
|
|
| Creamfields23 |
Franz Ferdinand - Take me out (Trafik mix) Deze hakt er lekker in vette gitaar :D
Mono sample:
http://s49.yousendit.com/ d.aspx?id=0WN26QP2866XH3MVK750IQBO48 |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Exhibit A aka Lee Cabrera - G Minor (Soul Avengerz Mix)
Zomer! :) |
Dit is ook al een tijdje een van mijn favoriete plaatjes, blijft echt in je kop zitten dit nummer, heerlijk :) |
|
|
| BaRTeZ |
van GU28 CD1:
01. SJ Esau - Fat Cat Track
03. Alex Stealthy - Once
08. BCML - Mr Horowitz
09. Starecase - Sunshine
wat een kletsers :eyespop: :crazy: |
|
|
| Cybren |
Melbourne Pass - PQM (original mix)
Wat een enorm vet nummer....prijs me erg gelukkig hem al te hebben mogen horen...... |
|
|
| moogwai |
Moby - Lift Me Up (Mylo Mix) :eyes:
Ken 'm natuurlijk al een tijdje, maar het is nu pas echt een van mijn favorieten van dit moment. Wat een relaxte plaat!
Moby - Raining Again (Steve Angello Vocal Mix) is ook erg vet. Maar de Angello sound begint wel een beetje eentonig te worden, dus echt lang zal deze me niet boeien denk ik. Maar zeker ook een aanrader. |
|
|
|
|