|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 84)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Muppy
gelukkig luister ik nooit naar deze achterlijke piemeltjes-house die jij draait:D |
pffff:D is geen piemeltjes house:mad: |
|
|
| basvh |
| Prydzzzz essential mix!!!!!1 :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :tongue3 :eyespop: :eyespop: :eyespop: :toocool: :toocool: :toocool: :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by basvh
Prydzzzz essential mix!!!!!1 :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :tongue3 :eyespop: :eyespop: :eyespop: :toocool: :toocool: :toocool: :happy2: :happy2: :happy2: |
ik kijk zekers uit naar Groove Armada's EM (18-03), en de WMC broadcast daarna (25-03 & 01-04) :p :)
kent iemand de sound van DJ Spen? die heb z'n EM zaterdag a.s... |
|
|
| Frenkieee |
| quote: | Originally posted by basvh
Prydzzzz essential mix!!!!!1 :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :tongue3 :eyespop: :eyespop: :eyespop: :toocool: :toocool: :toocool: :happy2: :happy2: :happy2: |
Hij is hemels. Vooral de eerste 30 minuten kan ik geen genoeg van krijgen. Hoewel de rest ook gewoon geweldig lekker is. |
|
|
| DjRV |
| Madonna - Frozen DJ Shah's Magic Island Remix (L) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
kent iemand de sound van DJ Spen? die heb z'n EM zaterdag a.s... |
(Deep) house & garage |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by basvh
Prydzzzz essential mix!!!!!1 :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :tongue3 :eyespop: :eyespop: :eyespop: :toocool: :toocool: :toocool: :happy2: :happy2: :happy2: |
ik vond hem best tegenvallen, alleen het begin was tof. had er meer van verwacht |
|
|
| MennoB |
Ik krijg deze break maar niet uit mijn kop! Ik ken hem wel ergens van, maar weet niet meer hoe deze plaat heet. Kan iemand mij helpen..
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Frenkieee
Hij is hemels. Vooral de eerste 30 minuten kan ik geen genoeg van krijgen. Hoewel de rest ook gewoon geweldig lekker is. |
Vooral eerste half uur is erg lekker, rest is degelijk :) |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by ahp2002
ik vond hem best tegenvallen, alleen het begin was tof. had er meer van verwacht |
tsja, de lat ligt hoog als je na Howells' EM aan de beurt bent ;) |
|
|
| DjRV |
Ton TB - Evolve as One (L.A mix) Ownage!
Signum - Harmonic :eyes: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by ahp2002
ik vond hem best tegenvallen, alleen het begin was tof. had er meer van verwacht |
Ik vind hem erg vet, begin lekker trancey! Dan wat dieper, opbouwend naar een hitje om vervolgens door te gaan naar een wat minimaler sound met toch een groove erin. Het einde vind ik briljant met die vuile acid plaat met dat vangelis melodietje en robin s vocal. :crazy: :crazy:
Die Howells EM is trouwens erg erg goed! |
|
|
|
|