|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| tango |
| quote: | Originally posted by emre
Porter die Speed of sound onder handen neemt is behoorlijk :eyes: |
Zeg dan ook even waar je hem vandaan hebt.....
HIER dus :cool: |
|
|
| ahp2002 |
4 Strings - Desire
wordt een klapper! |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by ahp2002
4 Strings - Desire
wordt een klapper! |
Net als, wederom, Mark Thornton - Now You See (Ross Assenheim Remix)! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by emre
Porter die Speed of sound onder handen neemt is behoorlijk :eyes: |
dees is idd ook vet! vind dees misschien zelfs nog wel beter! |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by tijs08
dat is toch een mash-up... ik vind hem persoonlijk niks... 2 afgezaagde tunes samengevoegd.. totaal niet vernieuwend dus! |
Ik vind hem echt heel erg bruut, nou ben ik de laatste tijd sowieso wel onder de indruk van gitaren in prog:) |
|
|
| sndh |
Deepsky ft. Jes - Ghost :cool:
die vocals zijn super, hoop dat er nog andere remixen komen dan deze filo en peri mix, vind hem nogal hol klinken... jammer want die vocalen en piano zijn geweldig! |
|
|
| moogwai |
Die Steve Porter Remix is wel verreweg de beste remix van Speed Of Sound, de meeste andere remixen zijn veel te "snel".
| quote: | Originally posted by sndh
Deepsky ft. Jes - Ghost :cool:
die vocals zijn super, hoop dat er nog andere remixen komen dan deze filo en peri mix, vind hem nogal hol klinken... jammer want die vocalen en piano zijn geweldig! |
De Filo & Peri remix is inderdaad niet geweldig, maar voor de rest heeft deze tune veel potentie! |
|
|
| Remy D |
| U2 - Vertigo (Marcel Woods bootleg) :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| AversusZ |
| Deep Dish featuring Stevie Nicks - Dreams :crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
Sebastian Ingrosso - Freedom :eyespop: :cool:
Wat een heerlijke sound heeft hij toch net als Angello en Prydz! :D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by sndh
Deepsky ft. Jes - Ghost :cool:
die vocals zijn super, hoop dat er nog andere remixen komen dan deze filo en peri mix, vind hem nogal hol klinken... jammer want die vocalen en piano zijn geweldig! |
Deze had ik vorig jaar dacht ik al een keer genoemd dacht ik... de Marc Mitchell Remix was toen een van mn favorieten
Heerlijk mellow met een tikkie trancy feel
Top! |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by AversusZ
Deep Dish featuring Stevie Nicks - Dreams :crazy: |
Hoorde vandaag nog het origineel op radio 10 gold :D |
|
|
|
|