|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Tune! Magnolia - It's All Vain (Steve Angello Remix) :tongue3
Hopen dat hier snel een DUB van gemaakt wordt want dat is hard nodig! heerlijke melodie! :cool:
Thanks Tijs voor deze klapper! :D |
I told you so! Same mind :p |
|
|
| sndh |
| Deepmariano - Her Beauty Marks! :eyes: :stongue: :eek: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Hij lijkt inderdaad veel op het origineel, maar hij laat dat ene piano loopje heel vaak terugkomen. En laat dat nou net een melodisch loopje zijn dat ik erg vet vind :p |
Spreek Pumaz van ons Beta forum dan maar eens aan, die heeft ook een erg lekkere remix gemaakt met véél pianoloopjes erin! ;) |
|
|
| Djeebie |
| Bedankt voor de tip. PM sent :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Tune! Magnolia - It's All Vain (Steve Angello Remix) :tongue3
Hopen dat hier snel een DUB van gemaakt wordt want dat is hard nodig! heerlijke melodie! :cool:
Thanks Tijs voor deze klapper! :D |
die dub is er wel!! maar heb jij onder de stenen gelegen ofzo:D deze plaat is er al best een tijdje, enw as destijds op 538 tmf slamfm etc.
maar idd een ongelooflijk vet remixje:eyespop: :crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
die dub is er wel!! maar heb jij onder de stenen gelegen ofzo:D deze plaat is er al best een tijdje, enw as destijds op 538 tmf slamfm etc.
maar idd een ongelooflijk vet remixje:eyespop: :crazy: |
Meen je niet! :eyes: idd onder een steen gelegen ja! :eek:
Maar hup, uppen die DUB naar yousendit dan! :D |
|
|
| Remy D |
| Deep Dish - Say Hello (paul van dyk remix) is best aardig |
|
|
| tijs08 |
Das
For Sale - Buy Now :crazy: :crazy:
MASSIVE TUNE!!!!!! geproduceerd door Angello & Ingrosso.. gaat uit komen op La Mode label en heeft Pete Tong al in februari gedraaid in zijn show... SUPER TUNE nogmaals!! Ozgur draaide hem ook in de Catacomben.. dak ging eraf toen!
/edit/ ...fijn als het in 2 threads word gepost |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
/edit/ ...fijn als het in 2 threads word gepost |
Niet zeiken aapje, had je maar naar GU27 moeten komen. ;)
Die thread lezen niet veel mensen, dus postte ik het daar, en hij just in case. Maar Emre was je al voor :D |
|
|
| sndh |
| Sebastien Tellier - La Ritournelle |
|
|
| ahp2002 |
Tiefschwarz - Issst (Nathan Fake Remix)
irritantheid in zn geniaalste vorm |
|
|
|
|